Prince of Persia 3: The Two Thrones

Discussie in 'Algemeen' gestart door Wessiej, 25 apr 2005.

  1. balkje

    balkje Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    die heb ik al gehad maar de 2de paardachtervolging en dan die gevecht met de 2 slechterrikken
     
  2. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    die is heel simpel
    je slaat een aantal keer tegen die ene met die zwaard totdat die met die axe (in slowmotion) je probeert teslaan, je duikt weg en hij zit dan vast met zijn axe in de grond... je slaat hem een aantal keer, en herhaalt die weer. totdat je een speedkill kan doen (merk je vanzelf wanneer) dat moet je dacht ik 2 á 3 keer doen, dan heb je hun verslagen
     
  3. balkje

    balkje Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    kan je ook een samenvatting geven wat ik moet doen bijv druk y,x,a.b met speedkill
     
  4. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    @ balkje

    wat is er niet duidelijk aan predator zijn uitleg? gewoon eerst naar de gast met het zwaard toe lopen 3 maal X drukken en wegduiken als die gast met zijn bijl op je in begint te springen. Dan ga je bij hem staan en druk je als een gek op X totdat je beeld vervormt en je een speed kill kunt doen als je dit zo een paar maal herhaalt zijn ze dood.... easy as that!

    laat ik maar meteen even een bosguide maken...

    boss1= grote reus met tong

    Na het filmpje loop je naar de rechterkant tot jij bij een soort inkeping komt hier maak je een wallrun naar boven en steek je je dolk in de vierkant. Vervolg je weg totdat je bij een houten platform komt waar een balk uitsteekt ga op de balk staan en druk op Y om de speedkill te activeren. Druk op X als je beeld zwart/wit en de prins komt vanzelf weer op de grond terecht. Nu is de helft van zijn leven eraf ga nu naar de linkerkant van de arena en je ziet weer een inkeping hier kun je ook naar boven. Vervolg je weg en je komt weer bij een platform met een houten balk als uitsteeksel ga daarop staan en activeer de speedkill met Y nu moet je gewoon de speedkill volgen maar deze 2de maal pakt de reus je een keer vast in zijn handen MAAK je geen ZORGEN dit hoort zo! Als de speedkill is afgelopen beland je op de grond, de reus heeft nu geen ogen meer en weet dus niet precies waar jij bent. Nu is het een kwestie van op zijn voeten aflopen en in te gaan slaan op zijn schenen. Pas echter wel op als je te lang bij de voeten blijft staan gaat de reus wild om zich heen hakken en slaat hij je verweg met zijn zwaard! als je een paar keer een combo op zijn schenen hebt gedaan gaat hij op een gegeven moment balanceren op een been nu moet je zo snel mogelijk naar dat been toelopen en daar nog een combo op loslaten het beest gaat nu door zijn knieen en er wordt automatisch een speedkill geactiveerd! maak de speedkill sequentie af en je hebt hem verslagen.

    Boss2= chick met 2 zwaarden

    Deze boss is niet zo heel moeilijk en zeker niet voor de mensen die warrior within hebben uitgespeeld zij gebruikt namelijk precies dezelfde combo als shahdee (hoofdbaas uit deel 2) je begint op een soort vierkante buitenplaats met in elke hoek een vierkant dak. Zodra je op het eerste dak land springt de chick op je af weer haar af door te blokken met R wacht tot ze haar combo heeft afgemaakt en begin nu zelf op haar in te hakken, doe dit echter niet te lang want dan weert ze je opeens af en schupt ze je van het dak. Nu begint zij weer met een combo die je moet afweren met R en daarna kun jij weer vechten. Als je hiermee ongeveer de helft van haar leven hebt afgehaald dan krijg je een soort van filmpje te zien waarin de chick en de prins met zwaarden tegenover elkaar staan nu moet je zo snel mogelijk op X drukken om te winnen van haar. Hierna verandt de prins in dark prince en begint de chick weg te rennen via de daken ze wacht echter steeds op een van de vier daken op je. Volg haar naar zo'n dak toe en zodra je bij haar bent zet je slowtime aan (eenmaal kort op L drukken) en laat je een combo op haar los. Als je slowtime is afgelopen springt ze weer naar een ander dak als ze dat doet volg je haar daar weer naartoe. Dit herhaal je zo een paar keer totdat ze dood is.

    Boss3 = 2 lompe gasten een met zwaard een met bijl

    Dit is de simpelste bos zolang je maar weet wat je moet doen. Ren op de gast met het zwaard af en druk 3 maal op X nu wordt het beeld opeens slowmotion en springt de gast met de bijl op je af. Rol weg (A+een richting) en de gast land op de grond met zijn bijl vast in de grond ga bij hem staan en begin op hem in te hakken (pas echter wel op want de gast met het zwaard kan ook nog steeds op je inslaan!) Als je een paar keer op hem hebt geslagen krijg je de kans om een speed kill te activeren doe dit en maak de speedkill sequentie af nu is van beide wezens ongeveer de helft van het leven eraf. Herhaal het voorstaande nogmaals en ze zullen verslagen zijn.

    Boss4 = De getransformeerde vizier

    Dit is de eindbaas van heel het spel maar hij is best makkelijk je begint recht tegenover hem. Begin meteen met een combo op hem in te hakken na een tijdje vliegt hij omhoog en begint hij met standbeelden te gooien deze zijn makkelijk te ontwijken door weg te rollen met A+ een richting. Na dat hij met standbeelden heeft gegooid komt hij weer op je af doe nu hetzelfde als toenet. Na ongeveer 3 maal kom je in de 2de fase van het gevecht. De vizier vliegt omhoog en laat stukken rots en puin in het rond vliegen. Jij staat in het midden en hij wacht steeds bij palen en vuurt zandbollen op je af. Nu moet je zo snel mogelijk naar een van die palen waar hij wacht toerennen terwijl je de brokken puin ontwijkt (pas op voor die brokken want ze doen veel damage!!!) als je bij de paal bent waar hij wacht ren je naar boven doormiddel van een wallrun op het laatste van je wallrun druk je op Y om de speedkill te activeren. Maak de speedkill seguentie af en je hebt nu een vleugel van hem erafgehakt. Herhaal dit nogmaals en je hakt zijn 2de vleugel eraf. Nu kom je in de 3de fase van het gevecht de vizier vliegt naar het hoogste punt en zet de brokken steen in een bepaalde formatie neer. Nu moet jij vanaf de begane grond de vizier zien te bereiken. Als het filmpje afgelopen is kijk je achter je. Je ziet een laagvliegende steen naast een paal. Maak een wallrun op die paal en spring vanaf daar op de laagvliegende steen. Vanaf hier is de weg duidelijk je moet van rots naar rots springen om de vizier te bereiken. Als je boven bent loop je balancerend naar de vizier toe en dan krijg je de kans om een speedkill te activeren met Y doe dit en de camera zal verspringen naar slowmotion en langzaam een 360 graden draaien maken. Tijdens die draai zie je dolk van de prins eenmaal oplichten zodra je dit ziet druk je op X en de prins zal de vizier afmaken.

    Gefeliciteerd nu heb je pop 3 uitgespeeld ;)
     
    Laatst bewerkt: 18 dec 2005
  5. balkje

    balkje Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    MET DE 2 BOSSES MET EERSTE SPEEDKILL MOET IK GELIJK OP DE X DRUKKEN MAAR DAN IS HET MISLUKT WAT DOE IK VERKEERD
     
  6. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien doe je het te snel, je moet wel goed timen met de speedkill als je dagger blauw begint te schijnen, moet je op x drukken
     
  7. Jest3r-NL

    Jest3r-NL Firefart

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    euhm, lui...
    ik heb een vraag... Ik ben aankomende maandag jarig en ik weet nog steeds niet wat ik moet vragen. Mijn eerste idee was om Call Of Duty te vragen maar aangezien ik al halo2 gebruik voor shooter, vroeg ik me af of dit een goed spel is om te vragen?

    daarbij, is dit spel wel beter dan The Sands Of Time? ik heb die wel eens gespeeld maar dat deel vond ik echt te saai, dus zijn Warrior Within en dit deel wel veel veranderd? (zeg maar meer spanning)


    enneuh, Toxito, misschien is het slim om dat bericht van jou in een helpthread te zetten of in een spoiler....
     
    Laatst bewerkt: 17 dec 2005
  8. balkje

    balkje Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    dit is een goed spel maar wel moeilijk
     
  9. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmz ligt eraan wat je veel nog een goede shooter of een goed vechtspel met vette combo's. De pop serie is wel een stukkie veranderd na sands of time voornamelijk kwa vechtsysteem maar is in basis natuurlijk hetzelfde;) Je moet echter wel opletten dat call of duty 2 meer replaywaarde heeft en je er geloof ik zoiezo langer mee bezig bent.
     
  10. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Vergeleken met Prins of Persia the Sands Of Time is Prince of Persia Warrior Within erg verandert en veel bruter en meer spanning en actie! Echt een vette titel hoor! Ik kwam de hele tijd niet verder en ben nu wel verder en het is zoo bruut.

    Met deel 3 heb je dus nu ook verbeteringen zoals de Speedkills en meer actie en bruutaliteid!
     
  11. balkje

    balkje Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben nu in de middel toren maar ik kan niet verder help
     
  12. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    Ietsje specifieker graag ;)
     
  13. balkje

    balkje Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    de middel toren waar moet ik langs
     
  14. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    hij zegt iets specifieker... dan kom je met het zelfde aan... nee daar worden we wijs van:{
     
  15. Michinho

    Michinho xßøX gÅm£® 300+er

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    0
    dan denkt hij vast dat er maar 1 toren is zeker :D:{

    specifiker is ; welke level ,waar (is de toren),wat was er voor de toren allemaal gebeurd .. :{
     
  16. balkje

    balkje Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    op laast zichmaar buiten de toren de tweede stuk
     
  17. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    Balkje lees eens goed
    en jij komt aan met
    Daar zijn wij natuulijk nog niet wijzer door gekomen... (althans ik wor er niet wijzer van)
     
  18. balkje

    balkje Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Location: "The Middle Tower" (92%) /(_
    _)\ _)\
    /(_^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ /(_
     
  19. balkje

    balkje Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    zo beter
     
  20. balkje

    balkje Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    he jongens hulp nodig lees hierboven
     

Deel Deze Pagina