Xbox 360 Live [Vragen]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 1 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    vraag :

    je hebt je gamertag, stel, je verwijdert die van je hard drive, kan je er dan NOOIT meer gebruik van maken? of kan je m op de 1 of andere manier weer terug krijgen?

    nog een vraag :

    het spel '' hexic HD '' met die vage steentjes die je moet draaien, had ik verwijdert, kan ik deze nog terug krijgen?
     
  2. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Account recovery. :)
     
  3. Y3LLoW

    Y3LLoW Fear Me

    Berichten:
    221
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraagje:

    Ik heb mijn pc doormiddel van ICS verbonden met de xbox360, met de kabel die bij de pemium geleverd word. Maar ik heb hier een langere versie van nodig, welke kabel is dit en welke moet ik dan kopen bij www.dixons.nl? (10 m lang graag)
     
  4. Hansie

    Hansie Kanonnenvoer

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    Huh? zou niet moeten werken. Tenminste: zover ik weet is de kabel bij de premium een normale utp kabel en heb je een crosskabel nodig voor ICS (of heb je er een hubje tussen staan..).
     
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Heb je de start post van Xbox Live vragen gelezen ??? NEE! dus eerst die even lezen (daar staat het namelijk in!!!!)
     
  6. Y3LLoW

    Y3LLoW Fear Me

    Berichten:
    221
    Leuk Bevonden:
    0
    Snap er bijna niks meer ven:confused: Ik heb ze gewoon aangesloten met de kabel die er standaard bij zit (ethernetkabel dus) en dit werkt gewoon perfect, en eigenlijk zou hte niet moeten werken?
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    dan heb je een intelligente netwerk kaart ... normaal werkt het niet ... maar sommige kaarten zijn auto sensing en kunnen dus van een normale kabel een cross maken

    Ik heb trouwens het vermoeden dat de netwerk kaart van de xbox 360 auto sensing is ... dus dat je geen cross meer nodig hebt .. Ik heb het alleen nog niet kunnen testen
     
    Laatst bewerkt: 19 dec 2005
  8. Y3LLoW

    Y3LLoW Fear Me

    Berichten:
    221
    Leuk Bevonden:
    0
    Fardo ik denk dat de xbox360 dan auto-sensing is. Want mijn netwerkkaart is antiek:9
    Maar bednakt voor het antwoord! Ik heb je trouwens toegevoegd @ friends maar wil je me nie?:eek:
     
  9. Morture

    Morture Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een router die automatisch een ip zou moeten toekennen maar toch loopt mijn xbox live bij Ip adress steeds op failed.. Heeft het zin als ik het handmatig invul of is er iets mis met mijn router
     
  10. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het mogelijk om in een spel als Guest in te signen? Zodat je met 2 spelers online kunt? Tot nu toe heb ik het niet kunnen vinden op de 360...:confused:
    Of om met je eigen Live Account bij iemand anders mee te spelen, samen op 1 xbox?
     
  11. Morture

    Morture Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een E-tech router waarom 3 pc's zijn aangesloten. Nu sluit ik mijn xbox 360 daar ook op aan en heb alles op automatic staan, want dat deed hij bij mijn pc's ook meteen goed maar bij xbox live testen geeft hij IP address failed aan, ik heb geen idee wat het probleem is ik heb al een aantal dingen handmatig proberen in te voeren maar het mocht nog niet baten. A.U.B. Hulp bij mijn probleem:)
     
  12. MvDrunen

    MvDrunen PS3 ID: MvDrunen

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    Vreemd hoor, ikzelf heb ook een E-tech router (staat beneden) en op mijn kamer staat er nog een Hub tussen voor een verbinding tussen zolder en mijn kamer (1ste verdieping). Ik heb niks ingesteld bij mijn xbox, gewoon de ene kabel in mijn xbox en het andere gedeelte in de Hub. Alles doet het perfect. Ik heb echt niks hoeven aanpassen. Ik snap dus ook niet dat je wanneer je hem op je router aansluit problemen krijgt? That Sucks :eek:
     
  13. Stealth TBH

    Stealth TBH Active Member

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    2
    heey

    hoe zit het nou met geometry wars kan je dat gratis downloaden van marktplace of moet je dan betalen met creditcard?
    En met die marktplace punten hoe werkt dat?
     
  14. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    De demo is gratis ja.
    Voor de hele versie moet je met MS points betalen.

    Die kun je in de winkel kopen, maar ook via Xbox Live (mits in bezit van credit card).
     
  15. Stealth TBH

    Stealth TBH Active Member

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    2
    ok thx en krijg je bij een gold abbonoment al van die punten gratis?
    en hoe duur kosten die punten?

    bvd. michiel
     
  16. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    zie pagina 1 post 3 :)

    Voor de nieuwkomers een kleine tip van Fardo ...

    Lees voor je een vraag stelt eerst even post 1 en 3 ;)
     
  17. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je ook nederlandse prijzen voor die punten? :)
     
  18. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Post van Martini :)

    [​IMG]

    Wat is Xbox Live Marketplace?
    Jouw ultieme gameshop op Xbox Live voor extra content, trailers, leuke arcadegames, kaart- en bordspelletjes, demo's en meer voor de Xbox 360.
    Xbox Live Marketplace is ongeveer de belangerijkste locatie van de online service op de Xbox 360, waarschijnlijk komen sommige functies wel bekend voor oude Xbox beheerders, zoals content download en Xbox Live Arcade.

    Hoe werkt Xbox Live Marketplace?
    Ten eerste is het erg toegankelijk, zodra je bent ingelogged met Xbox Live kan je gelijk naar de Marketplace, Silver of Gold maakt niet uit, beiden hebben toegang tot Xbox Live Marketplace.
    Ten tweede Xbox Live Marketplace accepteerd geen geld, alles wordt betaald met Microsoft Points, dit zijn prepaid kaarten die gewoon in de winkel te koop zijn

    Wat kan je nou precies krijgen op Xbox Live Marketplace
    Je kan genoeg dingen downloaden op Xbox Live Marketplace voor ieder wat wel anders, onder andere:
    - Demo's en trailers
    Heb je een leuke game gezien of komt die binnekort uit, maar weet je niet of je 'm wilt kopen, download dan de trailer of speel de demo om er zeker van te zijn.
    - Skins en thema's
    Maak je interface wat meer pikanter door skins en themes te downloaden die de uiterlijk voor je menu, gamer profile veranderen en meer!
    - Gamecontent
    Voor de meeste gamers is dit de rede om lid te zijn van Xbox Live Marketplace, niet alleen omdat de content de game plezier verlengt met content, maar ook omdat het zo simpel is om te downloaden en te verwijderen.
    - Xbox Live Arcade
    Ook wel bekend voor oude Xbox beheerders, oude classics die compleet te downloaden zijn, geschikt voor alle gamers, jong en oud.

    Als je nou per ongeluk je content verwijdert hebt, bijvoorbeeld een killer map voor Perfect Dark Zero, kan je die altijd makkelijk opnieuw downloaden via Download History, gratis natuurlijk.

    [​IMG]

    Check voor meer informatie over de laatste updates en nieuwtjes op Xbox.com.
    Heb je verder nog vragen over Xbox Live Marketplace of wil je iets kwijt erover is dit de thread.


    [​IMG]

    Wat zijn Microsoft Points?
    Microsoft Points is het nieuwe betaalmiddel voor de next-gen Xbox console dat voor iedereen toegangkelijk is, bij de oude Xbox console was het zo, als je geen credit card had dan had je geen premium content, maar nu kan je dan een prepaid kaart kopen in de winkel met een bepaalde waarde.

    Wat kan ik nou precies doen met Microsoft Points?
    Natuurlijk kan je premium content via Xbox Live Marketplace kopen onder andere skins, levels, maps voor multiplayer games, volledige versies van Xbox Live Arcade games.
    In de toekomst is de verwachting dat de User-to-User transactie mogelijk zou moeten zijn, dit houdt in dat je bijvoorbeeld een skin voor Project Gotham Racing 3 kan verkopen doormiddel met Microsoft Points.

    Hoe kom ik aan die Microsoft Points?
    Er zijn meerdere manieren om aan Microsoft Points te komen:
    - Voor mensen met een creditcard kan je ze simpelweg via Xbox Live Marketplace kopen.
    - Als je nou geen creditcard hebt kan je altijd nog een prepaid/gift kaart kopen bij de lokale retailer.
    - Natuurlijk kan je ze ook gewoon winnen met promoties of krijgen bij speciale events waar ze dan worden uitgedeeld.

    [​IMG] [​IMG] [​IMG][​IMG]
     
  19. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah tnx. Die had ik nog niet gezien.
     
  20. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0

    had ik ook maar bij mij was de fout omdat ik het internet met de foute lan verbinding deelde (xboxlive was bij mij zeg maar lan X) maar ik deelde het internet met lanY dus moesst ik het ff goed instellen en nu werkt xbox live bij mij super
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina