1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hoeveel 360's hebben daadwerkelijk last van kinderziektes?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 5 dec 2005.

?

Hoeveel 360's hebben daadwerkelijk last van kinderziektes?

  1. Mijn Xbox360 werkt prima!

    70,5%
  2. Mijn Xbox360 was inderdaad 'Dead on Arrival'.

    3,7%
  3. Mijn Xbox360 deed het eerst wel, maar nu is hij ook overleden.

    8,4%
  4. Mijn Xbox360 doet het wel, maar heeft wel wat mankementen.

    17,4%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik heb al ik (originele) films kijk soms last van een frame dat weg gevallen is. Ook loopt bij veel films de spraak niet synchroon met de mondbewegingen. Ik heb in een DVD spelers geprobeerd en daar doen de DVDs het wel gewoon. Het ligt dus aan de 360!
     
  2. Alé Gertje!!!

    Alé Gertje!!! Active Member

    Berichten:
    299
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind dvd's kijken op de xbox360 echt niet zo mooi.......op me pc is et mooier. en dat terwijl ik hetzelfde scherm gebruik.
     
  3. lunachris

    lunachris VleermuisMan

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    jaja loop niet zo te bitchen betty}:]
     
  4. berrens

    berrens Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Met muziek, ook vele malen, veranderen gaat dat goed. Bij mij gaat het eigenlijk alleen fout als ik een gamertag opvraag van één van de medespelers. Het lijkt wel het te lang duurt om de tag van Live af te halen. Het leuke is dat het spel vastloopt en de muziek (mp3's van een pc) keurig door blijft spelen zonder enige hapering. Dat is voor mij het bewijs dat het probleem in PGR3 zit.

    Cees
     
  5. swizard

    swizard Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb een heel gevecht gehad met me scart kabel
    Maar werkt voorderest zover nog prima8)
     
  6. steenbok

    steenbok NL THE FEAR NL

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk voor 99 procent zeker te weten wat de oorzaak is, namelijk de voeding. Ze vragen niet voor niets om deze mee terug te sturen. Of Microsoft is zelf nog niet zeker over de presieze oorzaak dat ze dit nog moeten onderzoeken aan de hand van teruggestuurde Xboxen en voedingen. Denk zelf dat er iets in de voeding kortsluiting kruigt waardoor een chip op het moederboard springt ofzo.
     
    Laatst bewerkt: 20 dec 2005
  7. MvDrunen

    MvDrunen PS3 ID: MvDrunen

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijne is van 2 december en tot nu toe heb ik nog geen problemen ondervonden! :)
     
  8. steenbok

    steenbok NL THE FEAR NL

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Hebben julie dit al gezien: http://www.techimo.com/newsapp/i15350.html
    Ziet er achterlijk uit maar ik ben straks wel van plan er een aan te schaffen als is bewezen dat dit inderdaad helpt tegen overhitting.
     
  9. steenbok

    steenbok NL THE FEAR NL

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja die van mij deed het ook perfect zonder vastlopers etc. Maar toen ik hem zondag 10 minuten aan had staan met PGR3 erin ging ie naar de klote. Ik voelde direct aan de voeding en deze was tussen de 10-12 minuten dat ik em aan had staan zeker 2 maal zo warm dan dat ik het systeem 2-3 uur gebruikte. Het MOET dus wel de voeding zijn. Misschien is er in een bepaalde productie oplage van de voeding een ernstige fout geslopen die er inmiddels uit is gehaald?
     
  10. ArCaDe

    ArCaDe Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoals ik reeds had gepost was ook mijn xbox360 (premium) naar de vaantjes
    na 3 dagen sinds launchday. De DVD-lezer stopte na ongeveer 20min spelen.
    Muziek CD's echter, kon hij wel blijven afspelen.

    Intussen heb ik verleden week (donderdag) m'n nieuwe ontvangen (gemaakt op 17/11/05),
    en hij doet het uitstekend. Heb dezelfde dag, nadat UPS hier langs kwam, een VGA kabel
    op de kop kunnen tikken bij DreamLand. Het geluk was nu even aan mijn zijde.

    De VGA kabel doet het perfect, en het beeld is gewoonweg prachtig!
    Ook het bekijken van DVD-films is zéér mooi via de VGA kabel.
    Je moet geen schrik hebben over flikkerbeeld (60hz), want ik weet niet hoe
    ze het lappen, maar het valt niet op, alsof een soort filter wordt gebruikt.
    Echt bizar hoor... als ik m'n PC op 60hz zet, krijg ik na 30min koppijn!!
    En op de xbox360, niets, nada... echt stabiel hoor!!!... nooit gedacht.

    Greetzzz!
     
    Laatst bewerkt: 20 dec 2005
  11. steenbok

    steenbok NL THE FEAR NL

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, dit gaat niet omdat mijn Xbox360 helemaal niets meer doet. Krijg em zelfs niet meer aan. Hoop dat UPS vandaag komt anders hang ik vanavond echt pissed aan de lijn bij de helpdesk.:mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:
     
  12. L3MMING

    L3MMING Command & Conquer !!

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0

    Heb je Tao Tek zijn post wel gelezen?.... hij schrijft of je het met een andere voeding hebt geprobeerd...... niet of hij met deze setup aan gaat...
     
    Laatst bewerkt: 20 dec 2005
  13. Phase2

    Phase2 Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    De mijne deed (en doet) 't prima. 'T enige probleem dat ik had, was dat het klepje van de faceplate los zat: Het veertje bleek los te zitten. Eventjes het veertje vastgezet en hij was ready to go!
     
  14. L3MMING

    L3MMING Command & Conquer !!

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    post je dat dan als een mankement?
     
  15. steenbok

    steenbok NL THE FEAR NL

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zeker zij post goed gelezen hoor. Inmiddels is ie opgehaald door UPS. Het probleem was namelijk dat de voeding wel groen ging branden maar dat de Xbox niet meer aanging. En ja ALLE KABELS zaten GOED vast. Heb het ook direct na de melding met een andere voeding(van de buren geprobeerd, Zelfde Effect). Maar goed, over een week of 2 heb ik een nieuwe.
     
    Laatst bewerkt: 20 dec 2005
  16. Thechosenone

    Thechosenone Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Doos voor xbox is net geleverd en is weer meegegeven aan ups, moest wel rap gaan hoor!!!! Op het informatie blad geleverd bij de doos staat vermeld dat je alles weer moet meegeven (controller, voeding ) maar de man die ik aan de lijn had, zei dat alleen de console zelf moest meegegeven worden?

    Steenbok, waarom zou het 2 weken duren voordat je nieuwe weerhebt, als je xbox vandaag opgestuurd is, zullen ze hem morgen al ontvangen dus volgende week of zelfs vrijdag zou je al een nieuwe moeten hebben, want ik heb gecheckt of ups volgende week werkt en dat doen ze dus!
     
  17. steenbok

    steenbok NL THE FEAR NL

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet de Console met voeding opsturen (en als je in het bezit bent van een HD moet deze ook mee) verder niets.
     
  18. WeeGee

    WeeGee Active Member

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij hebt exact hetzelfde gehad als ik dus.
    Liep bijv. PDZ ook vast tijdens het tussen filmpje in de eerste level ?
    En bij Cod2 hield het geluid er zeker langzaam maar zeker mee op omdat er gewoon geen nieuwe geladen werden?
     
  19. rwijnhov

    rwijnhov Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij hebben ze het helemaal spannend gemaakt. Mijn xbox heeft last van freezes na 1 of 2 minuten freezed mijn spel. Dus ik dit vorige week donderdag al gemeld bij microsoft, en ze zouden me een doos toe sturen zodat ik hem om kon ruilen. na gisteren nog geen doos te hebben ontvangen, vandaag toch nog maar een keer gebeld. En wat blijkt mijn serienr is al bij de reperatie centre aangemeld alleen dan al in novemeber :confused: en dit is dus een foutje en de helpdesk zegt ook dat er waarschijnlijk ergens een fout serienr. is doorgegeven. Maar nu moeten ze eerst oplossen dat het repair centre het serienr. weer vijgeeft. En nu kan het dus nog rustig een week duren voor dit probleem is opgelost. Dus dan pas kan er een doos opgestuurd worden en kan hij worden omgeruild. Dat er een probleem is kan ik me in denken, maar dat ze niet even de moeite hebben genomen me te bellen om me op de hoogte te brengen vind ik wel absoluut niet kunnen. Iemand nog ideen hoe ik dit op kan lossen.
     
  20. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Dat ga ik meteen even proberen. :)

    Iemand trouwens die weet hoe je de HD verwijderd? Heb het in de handleiding proberen te vinden maar kon niks erover terug vinden.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina