De XBW Project Gotham Racing 3 Competitie

Discussie in 'Algemeen' gestart door PGR3 Comp., 2 dec 2005.

  1. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    g'middag

    auto: TVR Sagaris
    transmissie: manual

    tijd: 1:02.29

    gaat nog ff doorrijden om fred in te halen!
     
  2. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0
    1.03.93
    MT
    TVR Sagaris

    Dat voor je Rox }:]
     
  3. kes

    kes kes

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    1:02.92
    Manual
    Sagaris
     
  4. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal ze ff bijwerken jongens, nette tijden! :)

    Tijden bijgewerkt, al deed ik het niet graag kes :+

    Wallbashen jullie trouwens bij die scherpe rechter doordraaier nĂ¡ die jump met die pilaren in het midden?

    King Tuur, JP en Mark wel, maar volgens mij de rest niet....???
    Ik vraag me af wat sneller is, feit is wel dat je met wallbashen constanter rijdt.
     
    Laatst bewerkt: 20 dec 2005
  5. kingarthur

    kingarthur Ownage

    Berichten:
    265
    Leuk Bevonden:
    0
    Trouwens Fred, ik had jouw rondje ff bekeken en ik weet niet of het bij die nieuwe nog zo is.... maar aan de rechterkant over de finish gaan is iets sneller. Scheelt net een paar honderdsten. De eerste bocht wordt wel ietsje moeilijker daardoor maar wie het kleine nie eert...
     
  6. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Tuur, neem jij die 4e bocht altijd zo, want veel past er niet meer tussen :+
     
  7. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Tijd: 1:07:77
    Auto: TVR Sagaris
    Transmissie: Automatisch
    Live Rank: Geen idee
     
  8. lunachris

    lunachris VleermuisMan

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    onder de 1:05*)
    1:04:45
    Tvr Sagaris
    automatisch
     
  9. kingarthur

    kingarthur Ownage

    Berichten:
    265
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja meestal wel, de ene x weer net ietsje sneller en dan weer een x ietsje langzamer. Die 4e bocht kun je ook nog een heel klein beetje corrigeren op het gas... daarmee kun je die bocht constant vrij snel nemen. Komt door die curbs aan de linkerkant.
     
  10. JeePee

    JeePee Guest

    @ Lunachris,
    Dan zal ik maar weer eens aan de slag gaan :) (met filmen dan :+)
    Ik heb al 3 rondjes N-ring op band staan. Vind je het goed als ik die een keer bewerk, in plaats van the old city loop? Ik heb al een tijdje geleden gemaakt, maar wanneer ik de keuze heb uit een film bewerken of PGR3 dan weet ik het wel :p

    @ Heer Stefan,
    ziek van school, en dan zo'n tijd rijden 8) Ik ken jou langer dan vandaag :+
    Ik zal ook weer aan de bak moeten.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 dec 2005
  11. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    pff ik zit hier echt te balen, al 3 keer lig ik na de eerste 4 bochten gelijk met Tuur, ik rij dan in zn ghost.. Maar dan verneuk ik het weer bij de wallbasher :mad:
    ik moet en zal mn tijd onder de 1:03 krijgen
     
  12. JeePee

    JeePee Guest

    Jeee!
    1:02.55

    Ik lag best ver achter op mijn ghost, maar het laatste gedeelte ging erg lekker. Wanneer ik het eerste deel van mijn oude ronde, en het 2 deel van deze ronde aan elkaar kan linken, heb ik zeker de tijd van Fred. Sta nu in elk geval weer in de top 3 :)
     
  13. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Nice. Ik zit nog jammer genoeg in de 1.03 tefietsen...1.03.21

    Ik heb ook ff de filmpjes gekeken van King Tuur en Fredkroket en je kan merken dat ze allebei een andere rijstijl hebben, grappig om tezien. Ik denk, weet wel zeker dat jullie nog een betere tijd kunnen rijden want als ik fred zijn filmpje vergelijk met die king tuur ziet die van fred er sneller uit en fred ramt ook nog 2 keer de vangrail bij die wallbash muur, daar verliest tie best veel tijd denk ik. Maar ik doe het jullie niet na.

    King Tuur zijn 4de bocht is _O_ *kwijlt
     
  14. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    waar kan je filmpjes bekijken van hen rondes?

    edit: weet het al:p
     
    Laatst bewerkt: 20 dec 2005
  15. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Btw is manual rijden nu in PGR3 echt veel beter? Want bijna de hele top10 hier doet het met manual terwijl ik het gewoon met automatic doe. Ok online is echt veel sneller omdat je echt een enorme boost krijgt maar gewoon om goede tijden terijden?
     
  16. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    als je automatic rijd kan je ook schakelen he, ga maar eens terug schakelen als je manual rijdt dan schakel je gewoon terug en opschakelen kan ook, ideaal dus voor bochten als je eigenlijk net ff te lage toeren rijdt
     
  17. JeePee

    JeePee Guest

    Maar vaak schakelt hij dan meteen weer terug of op. Hij is erg eigenwijs zeg maar.

    En Mark, manual is echt wel sneller. Ik neem bijvoorbeeld het hele eerste gedeelte in z'n 3, daar waar de CPU terug gaat naar de 2, toch? Daar win je tijd door niet te schakelen. Ook kan je op het rechte stuk (daar waar Stefan steeds tegen de paal aan reed :+) niet naar de 5, en kan je op het laatste rechte stuk, vlak voor de finish in de 4 blijven, zodat je met 'high revs' over de finish komt. Al met al win je zo zeker een 10de. Op de vorige challenge misschien wel 3 tiende.
     
  18. Magical Elvis

    Magical Elvis Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    7
    1:02.91
    Manual
    Sagaris
     
  19. Traxx

    Traxx Dutch Racing Crew

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of het zoveel scheelt, ik heb ook 1.02.86 gereden op automatische schakeling. Manueel kan ik nog niet zo goed:eek:
     
  20. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zeg het 1x :9. Manual is sneller. Vooral als je het al een poosje doet. Je hebt de auto gewoon beter onder controle en in de bochten kan je er vaak voordeel uit halen, door bijv op een recht stuk vlak voor een bocht niet op te schakelen, maar in de toerenbegrenzer laat hangen.

    Dus Mark, schakel zelf!!! :cool:
     

Deel Deze Pagina