Ik ga gaan kopen op 14 maart: - 1 XBOX (duh ) - HALO - Amped - Project Gotham of DoA3 ... twijfelgeval - 1 extra controller De DVD remote haal ik later wel. Ik heb het geluk dat ik verjaar op 20 maart, dus de week erna krijg ik weeral geld. Eén keer raden waar dat geld naartoe zal gaan
weet iemand of er al 3e party dvd remotes zijn aangekondigd?? Want om nou 40 euro vor zo'n remote te betalen vind ik een beetje veel.
Zover ik weet nog niet, en MS zal die ook hard aanpakken.. omdat MS voor die DVD rechten heeft betaald en die kosten zitten in die remote snappie.. dus als al die andere remotes worden gekocht krijgt MS zn geld nie terug
Xenior, om je vraag te beantwoorden: 1 officiele pad zit in de doos, 1 koop ik erbij. en nummer 3 en 4 moeten wel niet-officiele zijn omdat ik na al die aankopen gewoon zo goed als blut ben. Ik ga al tot eind maart met hongerstaking om alles te kunnen betalen en met het geld ,wat ik hiermee bespaar aan eten, kan ik net 2 onofficiele joypads kopen.
whaha, ok, duidelijk. Ik ken het bezuinigen ook wel een beetje, helaas. M'n vrouw heb ik opgesloten en m'n kids leven op water en brood tot eind maart
Is dat al duidelijk dat die ook naar Europa komt dan? In dat interview met die knakker zei die dat dat nog niet duidelijk was
Halo Tony hawk3 Rally sport Wreckles Dead or alive 3 xbox dvd kit 1 extra controler 1 draag tas 1 memory card 1comander speaker hehehheh kijk ik kan pas echt speelen
Ik heb in bestelling: Hardware: 1x Xbox 1x extra controller 1x Advanced Scart 1x DVD Kit 1x Memory Card 1x joystick 1x racestuur Software: Halo Dead or Alive 3 Project Gotham Racing Dat is het wel weer even
Mem Card: opslaan savegames voor uitwisseling met vrienden (ik ben niet de enige met een Xbox) Joystick: niet speciaal voor een spel gekocht, maar ik heb wel wat spellen in gedachten. (als ik weer geld heb) En ik wilde er toch een, dus beter nu ik geld heb.
kopen ik koop een Xbox , een extra Controller Halo en Project Gotham Racing heb ik al liggen ik heb em binnen , heb ook nog maar Doa 3 erbij gekocht ;p