Hallo, ik heb een vraag omtrent DVD-R. Ik weet dat xbox ze kan spelen. Maar hoe maak ik van een gewoon simpel .avi of mpeg bestand een dvd film die xbox 1 kan afspelen? Want ik heb veel gebackupte film op men HDD staan die ik wil kunnen afspelen met mijn xbox...
VSO DivxToDVD werkt goed om .avi bestanden om te zetten naar een formaat dat je xbox kunt gebruiken. Google maar eens.
ja maar hoe ga ik dan presies te werk kan iemand mijn niet zo volledige guide link geven of zo want ik heb al veel geprobeert en hoe brand ik die dan op dvd?
Je moet natuurlijk wel een dvd kit hebebn om een dvd af te kunnen spelen op de xbox ... tevens moet je gewoon de een video dvd branden ... en dan moet het lukken
ok ik maak met winavi van mijn avi bestand een DVD bestand. en dan moet ik het branden naar dvd maar als ik het via .avi doe werkt het niet. ik heb zo'n dvd kit. kan het zijn dat het komt omdat ik de film brandt op een DVD-RW? Heeft er iemand anders nog een goed progamma waarmee ik perfecte xbox afspeelbare dvd mee kan maken want buiten mijn computer is de xbox de enige dvd die ik heb.
Als je een gebrande dvd gaat afspelen op je xbox....gaat hij na een paar keer raar geluid maken....niet doen!!!!!_0/
ja maar hoe leg gewoon uit van begint tot einde en met welke progamma's... ps ik maak van een .avii file een dvd film voor op men xbox 1
met win avie maak je de ifo, vob en bup bestanden, vervolgens ga je naar nero burning rom of nero express en selecteer je "dvd video bestanden branden"(oid) en dan selecteer je die bestanden
Maar de meeste niet dus is dat waarschijnlijk het probleem. Ook pakt niet iederen XBox dezelfde DVD-R -/+. Waarschijnlijk ligt dat aan de verschillende drives...
de meeste +/- r's worden wel gepakt, tenzij je een samsung hebt, die eet echt heel weinig verschillende soorten dvd's