1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [centraal] X-link (Messenger/Kai)

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 18 apr 2003.

  1. Enygm

    Enygm Enygm

    Berichten:
    136
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey, ik heb onlangs KAI ook geïnstalleerd. (en het werkt trouwens perfect)
    Ik speel het vooral samen met mijn broer en dan babbelen we via 'Skype'.

    Nu zou ik graag eens een co-op spelen met mijn broer omdat het soms toch leuker is om samen iets te bereiken dan tegen elkaar te spelen. Nu heb ik gemerkt dat spellen zoals Halo 2 wel een co-op hebben, maar dat je dat niet via System Link kan spelen.

    Is er ergens een lijstje van spellen die co-op te spelen zijn via system link? Of spellen waar je met 2 personen iets samen kan doen ipv tegen elkaar te spelen. (We zijn allebei niet zo erg goed, daarom dat we eerst graag samen oefenen en dan mag de wereld kennismaken met ons :)

    Thx
     
  2. Enygm

    Enygm Enygm

    Berichten:
    136
    Leuk Bevonden:
    0
    offtopic: Hey, sorry van de 3-dubbele post en de extra post, maar toen ik op 'snel reageren' klikte blokkeerde de site telkens. Ook bij een refresh kwam mijn bericht nooit toe, en nu ben ik thuisgekomen en zie ik dat het er 4x opstaat.

    Sorry
     
  3. Jest3r-NL

    Jest3r-NL Firefart

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    anders heb je ook ff 3 posts met zelfde inhoud zonder dat het een echte dubbelpost is.
     
  4. NOVATheCrew

    NOVATheCrew Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
  5. NOVATheCrew

    NOVATheCrew Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
  6. Enygm

    Enygm Enygm

    Berichten:
    136
    Leuk Bevonden:
    0
  7. unXist

    unXist F5 hoer

    Berichten:
    707
    Leuk Bevonden:
    0
    Ghost Recon 2
    Brothers in Arms: Earned in Blood
    Splinter Cell: Chaos Theory

    Dezer speel ik af en toe wel eens co-op over KAI en het werkt prima en dit is zeker zo leuk als tegen elkaar spelen, hele nieuwe gameplay leverd dit op en dat vind ik erg tof.
     
  8. Chiwawaatje

    Chiwawaatje Active Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het mogelijk om 360 spellen zoals call of duty 2 te spelen over kai zodat je een normale game kan hosten met 16 man?
     
  9. unXist

    unXist F5 hoer

    Berichten:
    707
    Leuk Bevonden:
    0

    Als CoD2 een system-link functie heeft lijkt me dit wel mogelijk ja.
     
  10. Chiwawaatje

    Chiwawaatje Active Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    het is me nog niet gelukt om het draaiend te krijgen. Jammer dat de live functie zo bagger is
     
  11. unXist

    unXist F5 hoer

    Berichten:
    707
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat lees ik overal dat CoD2 op Live weinig voorsteld, jammer want ik speel het op de PC online en het is zeker uberwreed als het gewoon wel werkt. _O_
     
  12. Kevin15

    Kevin15 Xbox lover!!!

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

    Ik ben vollop bezig om Xlink kai op mijn xbox 1 draaiende te krijgen.
    Het lukt me alleen niet.
    Ik start de KAI engine op mijn pc, ik start een spel op, iks tart het spel op via mijn xbox en als ik dan naar System Link ga kan ik nergens joinen...
    Iemand een oplossing?
    Het netwerk is helemaal oke, daar ligt het probleem niet..
    Het is reachable volgens de GUI van kai op de pc en mijn netwerkkaart word ook gewoon herkend, er staat wel locked bij..
    Maar volgens mensen op KAI schijnt dat oke te zijn

    Kevin
     
  13. Jest3r-NL

    Jest3r-NL Firefart

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    je joined wel de europese channel van het spel dat je speelt? zo nee, doen, en dan je status in joinen veranderen. (het is het slimste om Halo 2 te spelen, dat wordt het meest gespeeld en is misschien ook wel het makkelijkste om te doen.)

    Als je een keer samen met me wil spelen, PM me maar. (geldt voor iedereen)
     
    Laatst bewerkt: 9 jan 2006
  14. unXist

    unXist F5 hoer

    Berichten:
    707
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo je status in hosten veranderen ? hij wil juist joinen, als je dan aangeeft dat je host bent (en dat ben je dus niet) veroorzaak je sneller lag.

    btw mijn nick is: .:Appeltaart:.
     
  15. Jest3r-NL

    Jest3r-NL Firefart

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    achja, foutje:9 *edit

    ik voeg je ff toe FR@
     
  16. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    hm ik heb ook maar weer eens op kai gespeeld, was best wel weer leuk!
    ik heb alleen die nieuwe maps voor halo 2 niet :mad:
    zullen we anders een datum en tijd afspreken dat we een keer met allemaal luitjes van xboxworld halo 2 gaan spelen ofzo? lijkt me wel leuk:D
    iig mijn tag is: Dynx
     
  17. Jest3r-NL

    Jest3r-NL Firefart

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben voor:9 mijn tag is Jester-NL, voeg me ff toe, ik zie je wel een keer op xlink. heb je wel een headset?
     
  18. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    De net code van Call of Duty 2 is bagger .. 16 man gaat via Xbox Live al slecht, maar met X-link zal het niet beter zijn. (omdat daar de loadballancing er dan van uit gaat dat het een stabiel netwerk is) ... Ik verwacht met X-link en Call of Duty 2 meer lag...

    Gelukkig werkt men aan een patch .. dan kan je straks zowel via xbox live en x-link met wat minder of bijna lag loos spelen
     
  19. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Call of Duty 2: Big Red One is echt bagger op xlink... iedereen loopt niet maar vliegt over de grond enzo, allemaal bugs. Het heeft wel hele mooie maps vond ik.
     
  20. ThomasR

    ThomasR Active Member

    Berichten:
    568
    Leuk Bevonden:
    2
    Bedankt voor je comment...was van plan CoD2 eens te proberen op KAI...laat het nu wel achterwege...;)
     

Deel Deze Pagina