1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 6]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Goiz, 28 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sir IcE2k6

    Sir IcE2k6 Konjo die mama!

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    check de jouwe
     
  2. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    oke speciaal voor jouw dan:+

    niels7killer = niels abercrombie
    dutch don elite = anton de waard ( geloof ik)
    nemomemeliorest = thomas slegers

    en die andere dan maar weg
     
  3. II ExCeSs II

    II ExCeSs II Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Ey IcE Volgens mij word je Toernooi egt een sccs man_O_
     
  4. SjaaK3

    SjaaK3 Drie keer niks

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Drie keer nix gaat roeleren!!!
    Zullen we ff afspreken dat er niet wordt gespeeld met kerst en 1 januari??Ik speel slecht met een kater:p
     
    Laatst bewerkt: 20 dec 2005
  5. Tig3rclaw

    Tig3rclaw d0delijke klauw

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    haha juist!.liever niet op die dagen geld voor mij ook_O_

    O-)
     
  6. Sir IcE2k6

    Sir IcE2k6 Konjo die mama!

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    Dank U!

    Dan spelen we ook gewoon niet. Hallo ik heb ook een leven hoor:p En dat gaat voor dat toernooi....
     
  7. masterspy

    masterspy Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    op woensdag de 28ste?? hoe laat dan want ik moet om 5 uur werken tot 11
     
  8. Champion

    Champion Guest

    moeten alle wedstrijden per sé op 1 dag dan.. kan toch ook gewoona fspreken dat de eerste ronde op 28 of 29 dec. wordt gespeeld.. ?
     
  9. Sir IcE2k6

    Sir IcE2k6 Konjo die mama!

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd! Het is niet dat je gebonden ben aan een bepaalde tijd!... Is wel handig als er bijv 2 dagen uitgetrokken zijn waar je zker de eerste rondes gespeeld moet hebben. Het kan denk ook best snel gaan... dus... En zoals Champ al zei: gewoon onderling ook afspraken maken. Jullie zijn geen kleuters neem ik aan, mocht het fout gaan grijp ik wel in maar ik verw8 dat jullie zelf ook net al te moeilijk gaan doen dan met het indelen van het toernooi.. Logisch toch?


    Salut!_0/
     
  10. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja inderdaad. Gewoon de poule indelen, en dan maken de teams onderling wel afspraken wanneer ze tegen elkaar spelen. Kamachi is pas na nieuwjaar terug. Is dit een probleem?? Wij kunnen onze wedstrijden toch gewoon in de 2e week spelen?
     
  11. Sir IcE2k6

    Sir IcE2k6 Konjo die mama!

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan een probleem worden, want doordat er 1 bepaalde poule niet speeld kan de rest ook niet verder... Maaruh we kijken wel even hoe het gaat. Is natuurlijk niet de bedoeling dat elke poule weer een totaal andere datum begint maar dat snap je zelf ook wel. Maar ik zal die mensen die later pas kunnen beginne ook in dezelfde poule zetten om zo veel mogelijk gezeur te voorkomen....
     
  12. Tig3rclaw

    Tig3rclaw d0delijke klauw

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    ja maar dan moeten die andere ook tog noh steeds w88 op die poule voordat die klaar zijn dus je moet altijd w88..

    dan zou towel volgens mij ook nog wel meej kunnen doen
     
  13. Sir IcE2k6

    Sir IcE2k6 Konjo die mama!

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is ook wel waar, maar je kan wel meer spelen dan dat in iedere poule niet iedereen tegerlijk kan starten.

    Want als poule A en B gewoon fulltime spelen kunnen ze al in ronde 3 staan snapje?..

    Maargoed, dat is wel beetje gaar als iedereen of een enkel iemand het gehele toernooi ophoud. Moet maar heah... Of je zou een vervanger voor Kamachi moeten zoeken?...Dat die tijdelijk even invalt, en anders mjah moeten we maar wachten.

    Kijk wel ff hoe we dat oplossen..
     
  14. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Naam groep: Rampestampers

    Namen:

    - xI IceBullit Ix
    - xI Br33z0r Ix
    - Gardien of Good

    _0/
     
  15. Sir IcE2k6

    Sir IcE2k6 Konjo die mama!

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    euhmm... er was nog maar 1 plek vrij en ook die is al bezet.... moet die site alleen nog ff aanpassen:{

    Er is 1 gereserveerde plek, als dat team niet vol gemaakt kan worden ben jij de eerste die die plek in mag neme.. Ook als er om welke omstandigeheden dan ook een Team niet kan spelen of gediskwalificeerd is dan kunnen jullie ook voor alsnog meedoen.


    Srry man:'-( Je had echt een uur eerder moeten wezen.... [ heel miss maak ik nog een poule erbij, maar dat is voorlopig nog niet aan de orde]


    Peace man

    edit: Ik heb een vermoede dat ik een bepaald team eruit gooi... maaruh ik zet je ook wel op de site al reserve. MOet je wel nog ff jullie namen erbij geven zoals iedereen heeft gedaan...
     
    Laatst bewerkt: 21 dec 2005
  16. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Waarom een plek reserveren, je komt of je komt niet toch?
     
  17. Sir IcE2k6

    Sir IcE2k6 Konjo die mama!

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn matties toch;)


    Maaruh het is geregeld! Jullie doen mee! Ik zet jullie als laatste team erin:p Jij blij en andere heel blij! Moet je alleen wel ff jullie namen geven, en wel bij de goeie gamertags:) ok?
     
  18. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Chilll :D
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 okt 2013
  19. Sir IcE2k6

    Sir IcE2k6 Konjo die mama!

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    Je staat erbij hoor;)
     
  20. Sir IcE2k6

    Sir IcE2k6 Konjo die mama!

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke, de poules zitten vol en kunne geen Teams meer bij komen! Vol = Vol8) Ik hou jullie op de hoogte doormiddel van mijn site en natuurlijk de forums. Op de forums wordt alles besproken over het toernooi en staat miss ook wel nuttige informatie op voor iedereen die deelneemt.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina