Ik zou niet weten in welke thread ik dit zou moeten plaatsen dus maar even zo. Goed ehm, als ik mijn laptopscherm dicht doe (lees: standby) sluiten alle programma's (ook msn). (Hoe) Kan ik dit veranderen? Misschien moet er een algemene hulpthread komen voor dit soort kleinigheidjes? Aangezien heel veel threads inc. deze niet echt bevorderlijk zijn voor de overzichtelijkheid.
eeh wat voor laptop heb je? Een acer toch? Heb je ook acer Epower managment? Want ik denk dat hij op hibernate gaat ipv op standby. Dit kan je bij epowermanagment veranderen
je kan hem ook op slaapstand instellen dan gaat alles gewoon uit maar zodra je hem open doe en aan zet, staat hij meteen weer met als je oude dingen open.. zo gaat dat bij mij iig geloof ik
dat komt doordat je internet wegvalt doordat je draadloze netwerk kaart uitvalt als je hem dichtklapt. Heb ik ook altijd maar weeet niet of je dit kan voorkomen. maar anders meld je je tog in 10 sec weer opnieuw aan?
Als je msn aan wilt houden zul je toch echt je hele laptop aan moeten houden, want ook met standby valt je internet uit. Maar nu weet ik nog niet wat voor laptop je hebt!
Ik heb een Acer Aspire 1600 series, en geen draadloos internet; gewoon met een netwerkkabel. Maar het kan dus niet?
msn aanhouden en je laptop in standby of hibernate kan niet nee. Je zult hem dan echt aan moeten laten staan. Wat je wel kan doen is een profiel aanmaken in EPM waar je in zet dat je bijna alles uit zet, of op z'n laagst, maar dat je wel lan verbinding wilt houden. Hiermee zal je een hoop stroom besparen en wordt je laptop ook niet warm.
in standby hoef ik de mijne alleen maar open te zetten en dan doet hij het gewoon weer. nix geen spatie oid dus
ik weet niet hoe je het precies wilt hebben, maar ik zal het maar hier neerzetten. Tijdens het reizen moet ik de scherm van mijn laptop vaker dicht gooien, standaard gaat de laptop dan in hibernate of standby. om dit te voorkomen heb ik dus beide opties uitgezet. dit heb gedaan in de energiebeheer scherm onder de tab 'geavanceerd'. op deze manier blijft alles aan staan en heb ik nog steeds redelijk lange gebruikstijd.