Perfect Dark Zero [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 28 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Die achievements maken het inderdaad wel erg interessant. Normaal zou ik er al mn pet naar gooien en alleen nog maar de multiplayer spelen, maar door de achievements ga ik toch een moeilijker niveau proberen. Krijg je ook meer punten als je het spel op een moeilijker niveau uitspeelt??
     
  2. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Jep

    Agent uitspelen = 10
    Secret Agent uitspelen = 15
    Perfect Agent uitspelen = 20
    1 missie in Dark Agent halen = 15
    5 missies in Dark Agent halen = 25
    Dark Agent uitspelen = 50

    Bij Co-Op kun je deze punten allemaal nog een keer halen.
     
  3. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Nee
     
  4. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kunnen mensen dan al honderden punten hebben?? Die 360 is net uit. Ook al krijg je voor suffe dingen ook al 10 punten. 10 kills in deathmatch had ik zo gemaakt, zelfs met mijn skills :+ En wat heb je eigenlijk aan die punten?
     
  5. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    een vorm van prestatie, vergelijk het met de levels bij HALO 2, wat heb je eraan, je gaat voor een hoger level voor de prestatie... net als voor een hogere gamerscore
     
  6. UltraTiger

    UltraTiger Unregistered User

    Berichten:
    136
    Leuk Bevonden:
    0
    op de bonus disc zitten alleen wat gamer pics, een dashboard theme, muziekje, making of.. geen dingen die wat extra's toevoegen aan het spel zelf..

    en je krijg een holo glyph kaart, stripboekje en natuurlijk een mooi doosje..

    bij andere games krijg je voor nog suffere dingen nog meer punten...
     
  7. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Moet je CoD kopen, krijg je al 50 points voor de training...
     
  8. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Voor sommige games krijg je al punten al je een scheet laat. Bij Kameo krijg je al 100 punten als je iemand redt en bij Fifa krijg je 300 als je een cup wint. Ik vind het bij PDZ beter gedaan. Hoe moeilijker de achievement hoe meer punten, maar ook weer niet belachelijk veel. 50 achievements = 1000 punten dus 20 gemiddeld. Vergeleken met de andere games is dit een goed balans!
     
  9. STASKO

    STASKO Active Member

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb niks met de singleplayer! Leuk en aardig een paar missies maar het is aleen maar schieten schieten en nog eens schieten. Ook kun je niet sneaken! Bijvoorbeeld. De Singleplayer is gewoon slecht! Te eentonig en zwak verhaal, doet me namelijk niks. Maar de multiplayer is wel vet aleen zijn er weer te weinig maps. Microsoft moet zich schamen!

    Zoveel jaar is er aan die game gewerkt! Perfect Dark die we op de n64 hadden die verdient respect! En mag zich omdraaien in zijn graf. Perfect Dark Zero is een schaamteloze produktie die aleen een redelijke multiplayer bezit.

    Als je PD1 naast PDZ legt dan mag je die van mij niet vergelijken! Wat Perfect Dark ooit was?

    Is niets meer van over,,,
     
  10. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    tsja als je gaat generaliseren, dan zijn race games aleen maar rondjes rijden. beat em ups ventjes verrot slaan. en dan is halo ook alleen maar schieten en schieten.
    ik geef toe dat het verhaal wat slap is, maar de objectives en missies zelf vindt ik heel leuk om te doen.
    je moet trouwens wel degelijk sneaken.
    ga jij maar eens run n gun naar de enforcers toe in nightclub op perfect agent. je bent in no time mission over.
     
  11. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah inderdaad, kreeg bij hexic al 15 punten voor het maken van een bloem :) Speel je uren Perfect Dark en krijg je maar 10 punten. Binnen 30 seconden maak ik een bloem bij hexic en hoppa, 15 punten. De balans is misschien ver te zoeken, maar het is wel een erg leuk systeem. Het zet je wel aan tot spelen
     
  12. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    @ STASKO

    met sneaky kom je verder in het spel dan alleen maar schieten
     
  13. tomdamasker

    tomdamasker wachten duurt lang

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    ik haat het dat er zo weinig checkpoints zijn, eigenlijk ga ik het hierdoor alleen maar langer spelen, maar soms is het wel irritant. Maar wat zeikte die mensen dat de SP te makkelijk zou zijn? Op secret agent vind ik het al te verglijken met halo legendary. Daar kan je gewoon ergens om een hoekje gaan zitten en je leven is weer vol. Bij PD sloopt dat me echt dat dat er niet in zit. Kortom, ik moet heel de gedachte van ik ben een kamikaze-piloot ff uit mn hoofd zetten en die rolfunctie wat vaker gebruiken.
     
  14. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Elke map heeft 3 varianten: small, base 1+2 open en base 3+4 open waardoor je eigenlijk al 18 maps hebt. Sommige maps zijn dan ook totaal anders...

    Omdat het dan veel te makkelijk word.
     
  15. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij bridge assault (missie 12) kreeg ik op secret agent toen ik de brug bereikte een checkpoint. Nu ik hem op perfect agent speel krijg ik die checkpoint niet meer. Hoort dit?
     
  16. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    ja das ook normaal he hoe moeilijker hoe minder checkpoints
     
  17. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    De moeilijkheidsgraad bepaald het volgende:

    -hitpercentage van de tegenstander
    -schade die de tegenstander kan nemen
    -schade die de tegenstander kan geven
    -minder checkpoints
     
  18. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb pdz net gekocht:D is wel cool alleen ik heb nog geen l!ve..
     
  19. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Jammer dat je offline geen DarkOps kunt spelen. Waarschijnlijk omdat de bots dan te voorspelbaar worden...
     
  20. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    -meerdere objectives
    -andere weg door het level

    Deze wist ik al allemaal behalve die van de checkpoints.

    Gisteren speelde ik rooftops escape co-op op perfect agent. Toen we op het laatste dat vliegtuig moesten neerhalen gingen we af en moesten we het hele level opnieuw doen. Daarna kwamen we weer totaan het vliegtuig en toen kregen we wel een chechpoint. Kan iemand dit dan verklaren?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina