heyhey kent iemand een leuk spel niet zozeer een leuke multyplayer, maar ook een leuke singelplayer. Het liefst shooters of games net als fable ofzo , laat me het weteh laters Baz
Opsomming maar toch. Iedereen heeft een eigen smaak, misschien ben jij wel heel erg fan van shooters maar misschien ook niet. Persoonlijk vind ik GTA: San Andreas het besten SP spel.
ik vind Perfect Dark, en Call of Duty 2 momenteel heel goed in SP, Verder is elk deel van de GTA serie ook zeker een aanrader jah, En ik heb heel veel tijd in morrowind gestoken, is in de richting van Fable al kan je ze niet met elkaar vergelijken. Ik denk dat je van morrowind moet houden
Ooit van halo gehoord? Halo 1 heeft een geweldige singelplayer Halo 2 niet maar daar is de multiplayer weer heel goed
ja, ik heb beide halo's, en 2* call of duty en 2*brothers in arms, maar zijn er andere shooters die ook de singelplayer waard zijn>? latr
We kunnen moeilijk voor jou games op gaan noemen met een goeie SP. Dan zijn we eeuwig bezig en word het een opsomtopic. Chek reviews en trailers van games. Dan zie je vanzelf wat je leuk vind. Om mijn mening nog maar even te geven: GTA: San Andreas.
Ga MMORPGs spele, maar ik denk dat hier al heel wat topics van zijn. Wacht op FF online (fable lost chapters )
Timesplitters is ook leuk (sp en mp, bvb split screen met zn 4en, erg grappig ) als je van het nodige hakwerk houd is Dynasty Warriors ook gaaf (singleplayer, en coop is mogelijk) als je een beetje van shooters houd is Operation Flashpoint Elite ook een aanrader. eigenlijk zijn heel veel spellen van toepassing hier, dus kijk wat reviews en leen wat spellen van vrienden als dat kan, en maak je keuzes
timesplitters inderdaad... en het schijnt dat de singleplayer van de nieuwe battlefield ook best goed is. maar zoiezo zijn het er een heleboel opsomtopic
Ik vond Lord of the rings 2 een hele goede singeplayer hebben (ironie) En ja, GTA SA is de shit, je raakt heel snel aan dat spel gehecht, en guess what?! hij ligt al voor 30 euro bij de free record shop, Dus grijp je kans Mate
Dit valt onder de categorie 'ordinaire opsomthreads', die volgens de regels niet toegestaan zijn. Deze gaat dan ook aan het ijzer. ~Closed.