15% Korting op XBox360!

Discussie in 'Algemeen' gestart door MiGilleS, 21 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MiGilleS

MiGilleS Green Mile User

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is voor de mensen die ook een bon hebben dat je 15% koring op alles krijg,
    Het zit zo: bij freerecord shop zeggen ze dat ze dat nooit zouden/mogen doen maar dan moet je hun de marketing laten bellen en die zeggen dat ze een fout hebben gemaakt, dus krijg je het wel de actie geld tot 31 january dus je hebt tijd zat ;) succes !

2. T!jg3rn00tj3

T!jg3rn00tj3 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Is volgens mij al een thread van. gebruik even de zoekfunctie voortaan dude. Ze zijn welliswar al gesloten maar het is al langer bekend:)

Laatst bewerkt: 21 dec 2005
  3. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Kan je het misschien wat beter uitleggen?

4. Ol' Capone

Ol' Capone Future xbw *****

Leuk Bevonden:
    1
    Is al thread over, en kan ook beter in de Koopjes-thread (ofzo, lees: aanbiedingen... zo iets was het)

:) Is overigens wel handig!

5. MiGilleS

MiGilleS Green Mile User

Leuk Bevonden:
    0
    2 Ol' CApone : DAnm ikdacht juist dit is alles op betrekking van de xbox 360 dus dacht dat dit hier ook hoorde
    En tegen de rest jah er is al een thread over alleen die zijn onduidelijk en dit heb ik er aan toegevoegd... (die waren op slot omdat ze in de verkeerde plaats stonden dus dacht ik dan maak ik ff een goede ;)

@ D@ M@STER: wat snap je niet ?

6. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    Gast, ik denk dat niemand hier echt wat van snapt. Ik zou ook wel graag willen weten wat je bedoeld. Je kunt dus 15% korting krijgen bij de FRS op een xbox360, maar daarna wordt het echt rete vaag :p .

7. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949
    Je hebt van die Free-Id kaarten waarbij je 15% korting krijgt op dvd, games etc maar niet op hardware. Maar aangezien op hun site niet staat dat hardware is uitgesloten (fout van hun) krijg je dus ook korting op een 360

8. Barcode

Barcode je moet toch wat...

Leuk Bevonden:
    0
    ok maar dan moet je dus eerst zo´n free-id hebben.. en die heb ik niet :mad:

/edit: en er moeten ook toevallig op dat moment 360's beschikbaar zijn :p want die dingen zijn de laatste weken volgens mij een beetje uitverkocht... ik kan het mishebben ofzow O-)

Laatst bewerkt: 21 dec 2005
  9. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    Is toch een redelijk bedrag op 400 euris, maar waarom zouden ze dan wel korting geven terwijl ze hebben doorgekregen dit niet te doen? Dat ontgaat me een beetje...

10. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Is al een thread over.

- Closed

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina