Dit is voor de mensen die ook een bon hebben dat je 15% koring op alles krijg, Het zit zo: bij freerecord shop zeggen ze dat ze dat nooit zouden/mogen doen maar dan moet je hun de marketing laten bellen en die zeggen dat ze een fout hebben gemaakt, dus krijg je het wel de actie geld tot 31 january dus je hebt tijd zat succes !
Is volgens mij al een thread van. gebruik even de zoekfunctie voortaan dude. Ze zijn welliswar al gesloten maar het is al langer bekend
Is al thread over, en kan ook beter in de Koopjes-thread (ofzo, lees: aanbiedingen... zo iets was het) Is overigens wel handig!
2 Ol' CApone : DAnm ikdacht juist dit is alles op betrekking van de xbox 360 dus dacht dat dit hier ook hoorde En tegen de rest jah er is al een thread over alleen die zijn onduidelijk en dit heb ik er aan toegevoegd... (die waren op slot omdat ze in de verkeerde plaats stonden dus dacht ik dan maak ik ff een goede @ D@ M@STER: wat snap je niet ?
Gast, ik denk dat niemand hier echt wat van snapt. Ik zou ook wel graag willen weten wat je bedoeld. Je kunt dus 15% korting krijgen bij de FRS op een xbox360, maar daarna wordt het echt rete vaag .
Je hebt van die Free-Id kaarten waarbij je 15% korting krijgt op dvd, games etc maar niet op hardware. Maar aangezien op hun site niet staat dat hardware is uitgesloten (fout van hun) krijg je dus ook korting op een 360
ok maar dan moet je dus eerst zo´n free-id hebben.. en die heb ik niet /edit: en er moeten ook toevallig op dat moment 360's beschikbaar zijn want die dingen zijn de laatste weken volgens mij een beetje uitverkocht... ik kan het mishebben ofzow
Is toch een redelijk bedrag op 400 euris, maar waarom zouden ze dan wel korting geven terwijl ze hebben doorgekregen dit niet te doen? Dat ontgaat me een beetje...