1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] NFS: Most Wanted

Discussie in 'Games' gestart door baszs, 26 aug 2005.

  1. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kan hem alleen maar op het engels spelen en mijn handleiding is ook op het engels en om eerlijk te zijn ben ik blij dat het niet op nederlands kan engels vind ik gewoon fijner bij games
     
  2. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    Is hij wel de moeite waard online.
    Anders koop ik hem niet, want heb hem al de gewone xbox
     
  3. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    online is die zeker de moeite waard maar als je hem al voor de normale xbox hebt waarom wil je hem dan ook op de 360 kopen?
     
  4. Offtrack

    Offtrack ForzaGT :)

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    6
    Hij heeft hem voor de xbox waarschijnlijk op een andere manier 'verworven'...
     
  5. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Heat 5 is ook leuk :cool: Best pittig, dan krijg je allemaal van die Corvette's achter je aan. En die checkpointraces kunnen ook wel pittig zijn als je niet alles optimaal getuned hebt, maar dat heb ik nu wel weer dus haal ik het nu weer makkelijk. Ik moet nu straks tegen de #3 van de Blacklist
     
  6. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat ik met de versie van de normale xbox niet op live kan:+
    Je weet vast wel waar ik het over heb

    maar ik twijfel nog of ik deze wil halen of condemned
     
  7. Eagle_1

    Eagle_1 yippiekayee

    Berichten:
    292
    Leuk Bevonden:
    0

    Engels is ook veel beter... maarja ik heb ook spelers die niet zo goed zijn in engels... en me handleiding in nederlands... en het staat op de doos dat het spel ook nederlands moet kunnen....

    alleen snap ik niet hoe :confused:
     
  8. mars15

    mars15 Guest

    op de normale xbox als je hem aan zet kan je gelijk de taal kiezen voor dat hij opstart ik speel hem in het NL omdat het handig is om al die auto termen te weten
     
  9. Eagle_1

    Eagle_1 yippiekayee

    Berichten:
    292
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar iemand ook een id hoe het werkt op de xbox 360??? ik kan me niet voorstellen dat het doosje verkeerd is gedrukt...

    ik denk dat er 2 versies zijn... een alleen engels... en een engels nederlands en nog wat talen...

    zo denk ik ook dat ik gewoon de verkeerde dvd in me doosje heb gehad...
    niemand ervaring met nfs most wanted in het nederlands?
     
  10. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    neej bij mij staat op de doos ook niets dat het op nl kan maar er staat wel made in uk
     
  11. Eagle_1

    Eagle_1 yippiekayee

    Berichten:
    292
    Leuk Bevonden:
    0
    dan zou het kunnen betekenen dat er 2 versies zijn en dat ik dus de verkeerde dvd heb....
     
  12. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    wat versta je onde "verkeerde dvd"
     
  13. dweisz

    dweisz Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    k ben nu op 54 procent en heb net een CLK en een Aston Martin DB9 gekocht.
    K heb ook mun record verbeterd door iets meer dan 30 minuten een Politie8ervolging te hebben gehad.
    Dit spel verveeld met nog niet hoor !
     
  14. Eagle_1

    Eagle_1 yippiekayee

    Berichten:
    292
    Leuk Bevonden:
    0
    verkeerde dvd: oftewel er zijn 2 versies... 1 alleen engels en 1 met ook nederlands... (denk ik tot nu toe) (bij mij staat duidelijk dat game en boekje in het nederlands zijn)

    als er ook 1 is waar alleen maar engels op staat of in de meeste van jullie gevallen niets....
    dan zou het kunnen beteken dat ik dus de dvd van de engels versie heb ipv multi lanquage....

    oftewel verkeerde dvd.... ¿?
     
  15. matthew24

    matthew24 Active Member

    Berichten:
    530
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij is de game engels en het boekje nederlands ook een beetje vaag. Maar waarom moet je nederlands in een game? is alleen maar lastig.
     
  16. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    ej wat vinden jullie als we een kleine online toernooi gaan maken?
     
  17. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    geen live :mad:
     
  18. ArCaDe

    ArCaDe Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had ook last van die schokken... ik schakelde vervolgens de backview-mirror uit, en opeens had ik bijna géén schokken meer! ;)
     
  19. Eagle_1

    Eagle_1 yippiekayee

    Berichten:
    292
    Leuk Bevonden:
    0
    staat het bij jouw ook op het doosje.....???
    ik wil hem btw niet in het nederlands hebben... maar iemand anders die nog niet zo heel goed is in het engels....
     
  20. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik sta nu #2 op de blacklist. Toen ik tegen de voormalige #2 moest rijden, reed ik mooi in mijn Aston Martin DB9. Kwam er het liedje 'A view to a kill' voorbij, een titelsong van een James Bond-film. Dat vond ik wel een toepasselijk nummer met die auto!
    (Als muziek bij NFS heb ik nu altijd Radio Veronica aan staan 8) heerlijk die top1000 _O_)

    /Edit: Even een keer de topsnelheid getest: mijn optimaal getunede DB9 kon volgens mij niet verder dan 384 km/h, ook even de Murcielago getest daarmee haalde ik 389 km/h en die kon nog wel verder :cool:
     
    Laatst bewerkt: 22 dec 2005

Deel Deze Pagina