yo call of duty finist our, farcry instincs en beide halo's heb ik al via link, maar zijn er nog andere shooters die jullie aanraden, laters Baz
je zou ook iets meer moeite kunnen nemen en de zoekfuncite gebruiken of zelfs google want dit soort dingen zijn echt niet moeilijk om te vinden zoek bij google op : System link games list en er komt vanzelf wat uitrollen wat je kunt gebruiken. [wannabe]Je starterspost zou ook iets uitgebreider/duidelijker en zonder spelfouten kunnen gezien je het in je andere thread er niet veel beter afbrengt[/wannabe]
wij kunnen niet voor jou oordelen wat jij leuk vind, lees dus reviews enz enz enz want dit word tog een opsomtopic en daar komt zon mooi hangslotje op..
Het valt me op dat elke thread die jij maakt op niks uitloopt, en ook telkens een slot krijgt... Wordt eens tijd dat je de FAQs gaat lezen...
ok er zijn er vast genoeg maar idd zoals al gezegd word gebruik de zoekfunctie of google eens. en als je dan toch 2 vragen heb waarvan je zeker weet dat je thread gesloten wordt zet het dan in die eerste!! *vraagt zich af of hij een mod zal roepen
Ik weet niet of je hem al geroepen hebt, maar ik ben er in ieder geval al. Ook deze op slot. Berichtje voor de threadstarter: lees de [faq]FAQ[/faq] even door. ~Closed.