lijpe systemlinkgames

Discussie in 'Algemeen' gestart door Baz, 21 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Baz

Baz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    yo

call of duty finist our, farcry instincs en beide halo's heb ik al via link, maar zijn er nog andere shooters die jullie aanraden,

laters:cool:

Baz

2. unXist

unXist F5 hoer

Leuk Bevonden:
    0
    je zou ook iets meer moeite kunnen nemen en de zoekfuncite gebruiken of zelfs google want dit soort dingen zijn echt niet moeilijk om te vinden zoek bij google op : System link games list en er komt vanzelf wat uitrollen wat je kunt gebruiken.

[wannabe]Je starterspost zou ook iets uitgebreider/duidelijker en zonder spelfouten kunnen gezien je het in je andere thread er niet veel beter afbrengt[/wannabe]

3. Tript

Tript Levensgenieter

Leuk Bevonden:
    0
    wij kunnen niet voor jou oordelen wat jij leuk vind, lees dus reviews enz enz enz want dit word tog een opsomtopic en daar komt zon mooi hangslotje op..

4. Baz

Baz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    elke shooter fan hebben bijna dezelfe smaak dus, en ik vraag toch om jullie mening:cool:

5. Silverlink

Silverlink Sage of Darkness

Leuk Bevonden:
    3
    Half-Life 2 alleen weet ik niet of ie via systemlink kan geplayed kan worden.

6. Nukeshell

Nukeshell Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Het valt me op dat elke thread die jij maakt op niks uitloopt, en ook telkens een slot krijgt... Wordt eens tijd dat je de FAQs gaat lezen...

7. Barcode

Barcode je moet toch wat...

Leuk Bevonden:
    0
    ok er zijn er vast genoeg maar idd zoals al gezegd word gebruik de zoekfunctie of google eens.
    en als je dan toch 2 vragen heb waarvan je zeker weet dat je thread gesloten wordt zet het dan in die eerste!!

*vraagt zich af of hij een mod zal roepen O-)

8. Cygnum

Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of je hem al geroepen hebt, maar ik ben er in ieder geval al. Ook deze op slot. Berichtje voor de threadstarter: lees de [faq]FAQ[/faq] even door.

~Closed.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina