Kameo: Elements of Power Helpthread

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 3 dec 2005.

  1. XBox_Tim

    XBox_Tim Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Spel Boekje

    Voor het geval iemand eens in het boekje van Kameo wilt kijken, check deze link en download hem als PDF formaat (Adobe Acrobat).

    - klik HIER -
     
  2. XBox_Tim

    XBox_Tim Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Fire Trolls

    Potverdikkie.... Ik kom nog steeds niet voorbij de Fire Trolls. Voor de deur die ik met de Deep Blue spuit moet draaien zit nog steeds rode tralies.

    - Ik gebruik alleen Deep Blue. Als ik Pummel Weed gebruik (afwisselend met Beep Blue) dan krijg ik ontzettend veel klappen.

    - Gaat die tralies pas weg als ik ALLE monsters in dat veld verslagen heb? Het lijkt wel alsof ze oneindig blijven komen..

    Ik probeer die Fire Trolls direct kapot te maken als ze verschijnen in die rode lavacirkel om die 'meloenbommen' tegen te gaan... Misschien doe ik iets nog niet goed, zo moeilijk als dit heb ik het nog niet gehad... Misschien iemand nog op of aanmerkingen? Jediwizz misschien? ;-)

    Tim.
     
  3. berend

    berend Santa Blows

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet eerst dus die kleine kereltjes met dat waterkanon blussen. dan komen er twee (uiteindelijk) fire trolls. blussen en kapot slaan.
    en ik bleef de hele tijd in het midden van het level staan (had er ook moeite mee)
     
  4. XBox_Tim

    XBox_Tim Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Berend

    Moet ik ze persee kapot slaan (met Pummel Weed?) , of is die spuit voldoende?

    Voeg me anders ff toe in msn :) timjazzlover@hotmail.com

    Groetuh !!...
     
    Laatst bewerkt: 20 dec 2005
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    @Xbox Tim ... alle beesten moeten dood ja ... maar mogelijk ben je net als ik te snel van stapel gelopen .. en heb je te weinig fruit gehaald ... omdat mijn Elementals gewoon te zwak waren kon ik ze niet verslaan ... gewoon omdat ze te zwak wafren .. Ik heb nu deze beruchten monsters met mijn gepimpte elementals met een poep en een zucht verslagen ... Tevens helpt de eye of restoration mij ook een handje ;)
     
  6. XBox_Tim

    XBox_Tim Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Fardo,

    Ik heb Deep Blue alleen nog maar 1 Spirit Up gegeven... ik heb dus geen Dragpool en Slick Jet, verder zijn Pummel Weed, Rumble, Ash en Major Ruin allemaal maximaal... beter overnieuw beginnen en zoveel mogelijk fruit halen om Blue up te daten?

    Tim.

    oja, wat is die Eye of Restoration?....
     
    Laatst bewerkt: 20 dec 2005
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Jeb .. Al mijn Elementals zijn Maximaal en het eye of restoration geeft je voldoende kracht om het gevecht te overleven ...

    Je kan 4 verschillende "eyes" vinden ... eye of restoration herstelt je levens balk sneller, maar je spirit opladen duurt iets langer ... deze eye's zijn verstopt op verschillende plaatsen ... vaak kom je er op een logische manier achter hoe je deze kan krijgen :)
     
  8. MvDrunen

    MvDrunen PS3 ID: MvDrunen

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me niet! Geen één van mij is helemaal maximaal (ik heb een heleboel fruit nog niet gebruikt) en ik heb die fire trolls gewoon verslagen. eerst die kleintjes met deep blue wegspuiten! daarna die trolls in het midden brengen, met water natspuiten en daarna met Pummel Weed erop los rammen! Moet echt kunnen.
     
    Laatst bewerkt: 20 dec 2005
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    oja steen brand niet ... dus gebruik rumble of major ruin om die kleine beestjes te rammen
     
  10. gn!uz

    gn!uz Logic is overrated!

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
  11. gn!uz

    gn!uz Logic is overrated!

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
  12. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
  13. XBox_Tim

    XBox_Tim Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Fardo en Jediwizz

    Allebei bedankt!

    Vuurtrollen: kleine vuurventjes doven met Deep Blue, daarna grote vuurtrollen alleen uitmaken met Deep Blue daarna zsm neermeppen met combo van Pummel Weed.

    Inktvisbeest: Bommen met Major Ruin via de schans tegen de inktvis schieten, dan wisselen naar Deep Bleu en onderwater de 4 tentakels kapot schieten, het duurt wel lang....

    Bedankt!!!

    Tim.
     
  14. snorka

    snorka Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Lost ruins

    Ik ben nu in de LOST RUINS in een soort grot met een arena.
    Wat moet ik doen om daar verder te komen? Moet ik die 40 trollen verslaan wat me nooit lukt of moet ik iets anders doen.

    Wie o wie kan me helpen

    Groeten
     
  15. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Die 40 trollen haal je makkelijk als je eenmaal de elemental 40 Below hebt.:)
    Dus als je die nog niet hebt, terugkeren als je hem wel hebt.;)

    Val de trollen aan door met die sloopbal rondjes te draaien.
     
    Laatst bewerkt: 22 dec 2005
  16. mello206cc

    mello206cc streetrace 4ever

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het gered met pummel weed,ik had er 44:D
     
  17. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Die trollen zijn echt peanuts met 40 Below of met Rubble. Met 40 Below idd eerst sneeuwbal maken en dan wrecker move gebruiken. Of met Rubble LT+RT gebruiken zodat hij uitelkaar knalt. Thermite werkt btw ook erg goed hier met zijn firecracker of bomb. Arena´s zijn echter niet nodig voor het verhaal, maar zijn extra side quests. Er zijn zover ik weet op 3 plaatsen van die arena´s en op 1 plaats kan je 2 verschillende spelen. In totaal ben ik dus 4 van die side quests tegen gekomen.
     
  18. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Idd, meer dan 4 ben ik er ook niet tegen gekomen...
     
  19. MvDrunen

    MvDrunen PS3 ID: MvDrunen

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu in de Snow Temple bij de Eindbaas met die ogen. Die ogen er vanaf slaan lukt wel, maar bij dat laatste grote oog krijg ik het niet voor elkaar. Heeft iemand nog tips daarvoor?*)
     
  20. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    @ FunkyBouncer : Ik heb dat met Major Ruin gedaan. Gewoon die Roll-Attack gebruiken. Zorg wel dat het oog al in de buurt van de rand ligt. Dan gewoon met Major Ruin opladen en het oog eraf stoten. Succes.
     

Deel Deze Pagina