kwil een gamercard ophalen voor vanavond want k verkopp morgen mn xbox en ik wil nog live gamen op de 360 die k nog ga kopen. Maar ik kan geen gamercard aanmaken omdat me leeftijd te laag is??? ik heb mn geboortedatum op 1978 staan heb k veranderd hij stond de 1e keer op 1988
Volgens mij is er geen oplossing... Had ook mijn echte geb. datum gedaan en toen was ik te jong, kon geen mogelijkheid vinden waar ik iets kon aanpassen... Toen dus maar nieuw e-mail adres gebruikt en toen 2 jaar ouder gedaan...
Dus kan je pas een gamertag aanmaken als je 18 bent ofzo? Want dan moet ik me ook maar een jaartje ouder maken als ik mn gamertag aanmaak... EDIT --> nvm ik had gamertag gelezen
ik weet niet of dat nog steeds is dat je 18 moet zijn, maar eerst was dat iig zo omdat je ook ecc moets hebben en aangezien je daar 18 voor moet zijn....
Je moet er idd 18 voor zijn. Wat je moet doen, is gewoon je leeftijd verhogen naar 18+ in je hotmail/msn account. Cookies verwijderen van zowel Xbox site als Hotmail/msn site, en dan hoort het te werken ^^
Cookies verwijderen is al genoeg. Had hetzelfde probleem. Dit doe je door te zoeken op het treftwoord Xbox en dan alle .txt bestanden te verwijderen die in de map Cookies staan. (bij mij is dit een andere map dus je moet goed kijken of er iets dergelijks bij staat dat het .txt bestandje in je Cookies map zit) Let wel op dat je bijvoorbeeld niet xboxworld.txt of iets dergelijks verwijderd, want dat is dan waarschijnlijk de cookie zodat je ingelogd blijft op het forum