MGS 4 misschien op Xbox 360

Discussie in 'Algemeen' gestart door flipkop1984, 21 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flipkop1984

flipkop1984 I Love Techno

Leuk Bevonden:
    0
    Metal gear solid 4 komt misschien naar de xbox 360 (nadat het eerst op de ps3 is uitgekomen) zo blijkt uit een intervieuw van 1 UP met Hideo Kojima

Bron: http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=62199

Het zou natuurlijk heel leuk zijn als MGS ook naar de 360 zou komen

wat vinden jullie er van ?

2. woolyonline

woolyonline I will kill you!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, zeker lijkt me dat gaaf, maar ik zou dan ook graag een "Pack zien", bijvoorbeeld mgs1,2,3 & 4, ik vind namelijk dat er nog wel redelijk verhaal in zit.

greetz wooly

3. T!jg3rn00tj3

T!jg3rn00tj3 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
  4. Barcode

Barcode je moet toch wat...

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nog nooit een mgs game gespeeld maar wat ik heb gezien van deeltje 4 bevalt me wel :D dat spel mag wel op bezoek komen op mijn 360 :D

5. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Jee leest het totaal verkeerd. Er staat in het artikel dat MGS 4 technisch mogelijk is op de Xbox 360. Er staat helemaal niet dat hij ook naar de Xbox 360 komt. Sterker nog, er staat wederom dat hij alleen op de PS3 komt. Wie weet wat de toekomst ons brengt, maar dat is niet duidelijk aan de hand van dit artikel.

Laatst bewerkt: 21 dec 2005
  6. MurderDoll666

MurderDoll666 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het raar als ze mgs 4 op de xbox 360 uitbrengen, die gast die dat spel maakt heeft filmpjes van mgs 4 dat ze xbox 360 belachelijk maken en dan toch op de xbox 360 uit brengen. ik vind dat hij aan ze woord moet houden. eerst zegt hij dat er geen mgs 4 komt dan zegt hij dat de xbox360 niet zo goed is en dan toch later mgs 4 voor xbox360 nee dat is niet echt een goeie stunt. maar het is wel vet als mgs 4 op de xbox360 komt

7. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Er is hier al een enorme draad over. Dus dit draadje zal zo wel sluiten, En kan je daar verder gaan.;)

8. soccer2005

soccer2005 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    emm dat draadje van jou doet het niet echt|:- :p

9. Cyber-Ninja

Cyber-Ninja Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ze hebben ook nog niet het 3de deel uitgebracht op de xbox, dus echt veel verwacht ik er niet van.

10. Phan()S

Phan()S heb eindelyk een 360

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is een roddel er staat alleen dat het mogelijk is, maar die jappen willen hem niet uitgeven voor xbox 360 dus zeg je droom maar vaarwel :D

11. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Inderdaad.

En dit is ook waar. Dus dit is hier totaal niet relevant. Als je hier toch nog wat over te zeggen hebt, kun je dat doen via de link van T!jg3rn00tj3 (Wat bezielde jou bij het maken van je nickname 8) :+).

Deze gaat dicht.

Laatst bewerkt: 22 dec 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina