Dat komt omdat Morrowind (gothic, fable) 3th person zijn, je zit echt in die wereld, het heeft veel meer sfeer! Ik vind zelf top down RPG's ook niet echt boeiend..
Morrowind is ook erg vet! Maar waar hebben jullie morrowind voor de xbox gekocht, ik vind het nergens!?!?!?
Ik snap sommige winkels echt niet....Bart Smit heeft geen Timesplitters 2, geen Morrowind etc. AAAAAAHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!]:- ]:- ]:- ]:-
Ik had gehoord alleen in De FRS. Nee ik open deze theath kijken of er meerdere deze ervaring hebben met MW.
.::: Ik gok dat je een typo maakte en 1st person bedoelde. Persoonlijk vind ik RPG's fantastisch maar ik kan Morrowind niet echt een (console) RPG noemen. Turn-based console RPG's (Final Fantasy, Suikoden, Metal Dungeon) genieten mijn voorkeur. Desondanks is Morrowind zeker niet slecht. Maar een RPG durf ik het bijna niet te noemen. Het 1st person viewpoint kan het wel toegankelijker maken als games zoals HALO en Unreal je meer liggen.
Nee, ik bedoel 3th person view.. ja ok, je kan ook naar 1st person switchen, en dat doe ik ook soms, bv bij vechten wat handiger.. maar anders speel ik toch echt altijd in 3th person hoor..
Hier hetzelfde daardoor gaat het denk ook zo slecht in japan omdat die games er helemaal niet zijn en ook niet op de planning staan. Als MS het daar nou wil maken dan moeten ze voor zulke games zorgen Square en nog wat andere overkopen ofzo.
ik denk als je het liefst van turned based spellen houd dat je best een andere console koopt ik heb juist en xbox gekocht omdat daar ook zo een rpg's op komen want die turned based rpg's hebben eigelijk niets met rpg te zien gewoon de naam eigelijk zijn dat gewoon advetures
.::: Ooit een 'echte' Pen & Paper RPG gespeeld? Waarschijnlijk niet anders zou je weten dat je nu uit je nek lult. Turn-based is net zo goed RPG als een Morrowind is. FYI: Ik heb alle vier de consoles al, dus een andere hoef ik ook niet te kopen...
maar kun je ff vertellen waarom je het zo vet vindt.....want ik zoek ff een spel waar ik lang mee bezig kan zijn, mijn spellen hieronder konden me niet extreem lang boeien---> en das verrot veel weggegooid geld