bf2 360 vs. andere shooters

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dikko R dam, 22 dec 2005.

1. Dikko R dam

Dikko R dam Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zolang er geen game komt met het gebruik van vehicles (bf2) geen 360 voor mij, ik denk - en dat ben ik maar - dat ghost recon gaat tegenvallen. Op teamxbox meldden ze al dat de graphics van de eerste filmpjes "uber" rendered zijn en dus niet in de buurt van wat je ingame te wachten staat. Wat ik ECHT next gen gaming vind is de setup van bf2 op de pc, die blijf ik dus nog doen tot die op 360 uitkomt (of iets vergelijkbaars waarbij de vehicles onder andere de strategie van een online game bepalen - en troepen die aangestuurd worden door een commander etc. etc.) Waar ik benieuwd naar ben zijn de meningen van anderen hierover. Begrijp me goed ik vind ghost recon fantastisch-realistisch qua phisics van de wapens enzo, maar ik mis gewoon een veld waar meer dan 60 man aanwezig zijn die je om airsupport kan vragen - die mexico city zou zich er trouwens goed voor lenen magoed. Ben ik nou zo geil van games die een echte oorlog simuleren online of voelen jullie stiekem ook dat de games op shootergebied gewoon niet echt vernieuwend zijn?

- op dit moment zijn er alleen 2 screens vrijgegeven van de 360 versie, ik heb m op pc en xbox, op de pc is het tempo een stuk minder snel en een stuk strategischer (waar mijn voorkeur naar uitgaat) maar ze hebben een fantastische versie op xbox gemaakt, die alleen twee erg jammere punten heeft 1. dat die grote rode rondjes boven de hoofden komen en 2. dat infanterie erreg moeilijk te zien is vanuit helicopters, dit ligt ongetwijfeld aan de kracht van deze generatie consoles, voor punt 1 geldt dat de velden wat aan de grote kant zijn voor 24 spelers en ze het tempo erin wilden houden denk k - Toch vind ik het heel knap dat ze dit spel uit die zwarte doos hebben kunnen persen! De discussie die ik zoek is, zou de ideale situatie niet zijn dat ze in de 360 versie, met alle kracht van die heerlijke machine, meer stealth en strategische aspecten van de officiele pc versie doen - wat mij betreft zouden de grondtroepen de phisics van ghost recon mogen hebben, voor de rest komt qua vliegen e.d. bf: modern combat in de buurt

...sorry voor de lange thread, kan gewoon niet zo goed wachten [zucht]

2. dutch-mercenary

dutch-mercenary Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik blijf persoonlijk ghost recon het gaafste spel vinden maar daarna komt zeker battlefield omdat je lekkere grote velden hebt en net zoals je zegt je kan in voertuigen

3. carlito

carlito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het helemaal met je eens! ik speel op dit moment ook erg veel BF2 (SF) maar ook al zou dit spel op de 360 uitkomen dan zou ik hem toch niet kopen denk ik... ik vind dit soort spellen op een console gewoon niet lekker spelen! keyboard en muis is gewoon ideaal. ik gebruik mijn pc voor FPS en strategie games en de rest is voor mijn consoles!

Laatst bewerkt: 22 dec 2005
  4. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ben ik zeker weer de enige die dit soort games niet tof vind. Lekker voetballen moet je op je console ;) Of tennissen.
    Je zegt allemaal wel leuke dingen als air-support roepen, maar in hoeverre heeft dat zin dan? Werkt dat echt? Dan komt er toch geen hond :p? Of ben ik dan gek?

5. Dikko R dam

Leuk Bevonden:
    0
    @carlito - daar ben ik t dan weer niet helemaal mee eens, IK speel liever op de consoles (blowtje erbij, maten op de bank, 3 tv's 3 xboxen etc.) maar dan een meer bf2 pc benadering, dat bedoel ik eigenlijk

@rolorob - jawel ze komen wel, als je bf2 speelt met volwassen gamers die het strategische aspect waarderen zal je merken dat het genre ECHT op een nieuw niveau getilt wordt! goed dat je het zegt want DAT wil ik benadrukken

by the way: graag alleen ontopic reacties ben nml serieus benieuwd naar jullie mening

Laatst bewerkt: 22 dec 2005
  6. serious siem

serious siem PSN: Serious-Siem

Leuk Bevonden:
    6
    Ghost recon 3 kan nu toch ook met heli copterS? is het niet? GR3 is gewoon iets anders dan Bf2, Maar GR3 is gewoon realistischer

7. Gamersea

Gamersea Going, Going, Gone

Leuk Bevonden:
    22
    Dat betwijfel ik... Maar toch alleen helicopters???
    GR3 is wel wat anders dan bf2.O-)

8. Dikko R dam

Leuk Bevonden:
    0
  9. DeNmAn!

DeNmAn! KeEp It ReAl !

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben hier ook mee eens, ik ben sommige spellen heel snel zat, maar BF2 MC op de Xbox speel ik nog geregeld (op Xbox Live). Je hebt hier veel vrijheid en kunt gaan en staan waar je wilt, je kunt samen spelen of zelf je gang gaan. Ik hoop dat er in de latere xbox 360 titels veel van dit soort multiplayer shooters uitkomen, grote levels waar je met zo'n 64 of 128 man op kan. *) veel tanks, vliegtuigen, auto's noem maar op. zo'n stad als mexico city met burgers, en shops die je kunt bestelen voor eten of wapens, ik noem nu een paar dingen die ze van mij in zo'n spel mogen stoppen. is dat niet iets? :p

10. eTa.XcesZ

eTa.XcesZ ETA

Leuk Bevonden:
    0
    GRAW is wel een leuke spel om in je collectie te hebben maar het valt idd wat tegen maar dat vond ik ook van die andere delen.

Ze zeiden wel heel veel maar wat je dan kreeg voldeed er ni egt aan das wel jmmr.
    Maar BF2:MC is zeker vet en dat vond ik ook al van de delen op de pc.
    Wel jmmr dat er maar 24 in een game kunnen en ni 32 waardoor je meer actie krijgt maar aan de andere kant die servers lopen nu ook ni soepel dus dan mss nog shitter.

Laatst bewerkt: 30 apr 2006

Deel Deze Pagina