1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 controllers

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Hordo, 18 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kevinbabolat

    kevinbabolat KEV1N-NL

    Berichten:
    269
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan hebben ze expres gedaan, zodat de accu niet lui wordt.
     
  2. Vassie

    Vassie XBOX 360 OWNER

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga het niet voor de 4de keer uitleggen lees maar een paar pagina's terug daar heb ik het uigebreid beschreven waarom dit is
     
  3. Notice

    Notice Active Member

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet ik, het was alleen maar om ff duidelijk te maken wat hij bedoelde :) Hoe weet jij trouwens dat het die oorzaak heeft?
     
  4. Vassie

    Vassie XBOX 360 OWNER

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe ik dat weet omdat dat de meest logische verklaring is..en aangezien dat met veel producten is. Alleen hier doen ze het met een lampje en met een mp3 speler ofzoiets met een accu met de klok die door blijft lopen..etc,etc,...
     
  5. anto NL nius

    anto NL nius Kondition: Macht.

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    1
    wat betekent het als onder het spelen de lampjes op de controller gaan draaien, en stoppen op de beginstand.
    Is dit de waarschuwing dat de accu bijna leeg is, kan niks vinden in de handleiding.
     
  6. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Dan istie klaar met opladen.
     
  7. appeltaart

    appeltaart Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    ik doe hem gewoon op de pc, want anders maakt die 360 best wel wat geluid. tot nu toe nog geen problemen gehad, heerlijk controllers, 1 keer per ongeluk laten vallen van 1 mt ofzo, niks aan de hand
     
  8. L3MMING

    L3MMING Command & Conquer !!

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de 2de keer Controller wegsmijten er al weer op zitten, dus niet raar op kijken als ik een keer kom melden dat hij stuk is....

    Hij bleef wel gewoon geconnect trouwens, tijdens de val.... en mn auto maakte een bochtje toen de controller neerkwam...
     
  9. PR Skywalker

    PR Skywalker klaar voor 360

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    moet je perse play en charge kit hebben ik bedoel ik heb een batterij oplader en 2 gewone penlite batterijen die kan ik er tog ook steeds in doen

    ps halo 2 op de 360 werkt bij mij niet erg goed hij faalt steed om de map te laden. heeft iemand dit probleem nog meer
     
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    dat kan ook .. je hebt geen play and charge kit nodig ....
     
  11. PR Skywalker

    PR Skywalker klaar voor 360

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    eej ik heb iets heel vaags ik weet niet wat het is mijn lampjes knipperen om en om eerst gaan lampje 1 en 4 aan dan 2 en 3 en dan weer 1 en 4 om en om heel vreemd wat betekent dit ik kan het nie vinde in de handleiding

    ps": ik kan nog gewoon er mee gamen maar ja het hoort niet en mijn ring of light op de xbox doet het niet
     
  12. anto NL nius

    anto NL nius Kondition: Macht.

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    1
    Dit probleem heb ik ondertussen dus ook, volgens mij is de accu bijna leeg.
    Weet iemand het soms zeker, HELP.
     
  13. PR Skywalker

    PR Skywalker klaar voor 360

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    oooh heb jij het ook maar doet hij het wel bij jou want ik bedoel ik heb geen play en charge kit
     
  14. anto NL nius

    anto NL nius Kondition: Macht.

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat is inderdaad het rare, hij doet dit nu al een dag of 3, maar de controller werkt nog gewoon, maar de accu indicatie staat op 2 streepjes.
    Daarom denk ik dat het om de accu of batterijen gaat.
    Maar weet iemand het zeker, AUB.
     
  15. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    jahoor dit betekend gewoon dat de accu bijna leeg is ! dus laden maar!(ik zelf trek m altijd goed leeg die accu!)
     
  16. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik liet hem ook gewoon uit vallen. Toen even nieuwe batterijen erin en toen kon ik gewoon weer door gamen :)
     
  17. Thomas

    Thomas Active Member

    Berichten:
    613
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoe kun je een 2e (ook draadloze controller) aansluiten? Als ik die tweede aan wil zetten blijft hij maar knipperen. :confused:
     
  18. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    (RTFM) volg de instructie van de handleing ... dan moet het lukken

    hint je moet 2 knopjes indrukken

    Maar ik ben de kwaadfste niet dus hier heb je de info:

    To connect the Wireless Controller to the Xbox 360 console, follow these steps:

    1. Press and hold down the Xbox Guide button until the controller turns on. The Xbox Guide button is the round button with the green
    "X" near the center of the controller.

    2. Make sure that the Xbox 360 console is turned on. If the console is not turned on, press the power button. The power button is the large round button on the Xbox console.

    3. Press and release the connect button on the Xbox 360 console. The connect button is the small round button on the Xbox 360 console.

    4. Press and release the connect button on the controller. The connect button is the small button on the front edge of the controller.

    5. After the Ring of Light spins and flashes one time on the controller and on the console, the controller is connected. The quadrant on the Ring of Light that remains lighted indicates the position in which the controller is connected.
     
  19. Thomas

    Thomas Active Member

    Berichten:
    613
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja maar in de handleding van de xbox staat: zie de handleding van de draadloze controller alleen die heb ik nie. Kun je het niet ff zeggen?
     
  20. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ik heb het al gezegd ;) .. lees de instructie boven

    Waarom heb je die handleiding niet :confused:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina