Ik ben aan aan ut hallo trainen en ik probeer allerlei uitdagingen su6vol uittevoeren ik weet r maar 1 als ander mensen een paar uitdagingen hebben kunnen jullie die dan in deze thread zettuh mijn uitdaging (heb ik gehaalt): In de level ´The Silent Cartagropher` alleen het begin als je aankomt op de kust dan moet je zonder dat je een van jouw mensen verliest (op legendary), winnen
op legendary uitspelen zonder dood te gaan lijkt mij wel de ultimate uitdaging. Aan jou om te kijken of dat ook echt mogelijk is. (mag ook co-op)
ik ga ze vanaaf allemaal probeere behalve dat van op legendary uitspelen zonder dood te gaan, dat doe ik morguh wel
uhhmm... het hele spel op Legendary uitspelen zonder dood te gaan? dat is volgens mij onmogelijk hoor. Ik had Legendary wel in 1 dag uitgespeeld (een stuk of 13 uur) maar was echt heel vaak doodgegaan... ik denk trouwens wel dat 4 uur daarvan in the Library was gaan zitten... Dat is echt het sickste level uit heel halo. Was dat level op normal na 20* dood te zijn gegaan (was toen nog een n00b)al beu. :r wat denken jullie dat het moeilijkste level is? ook een tip, een level binnen een bepaalde tijd uitspelen.. bijv: Library op Legendary binnen 3 kwartier?? als je dat kan ben je echt de man!
o jah ik heb een goeie mede speler nodig voor op 22november (halo competitie) Ik wil geen n00b als teammaat.
Bij The Silent Cartogapher in het midden zeg maar 'op het dak van het level te komen: Warthog jump echt koel moet je het filmpje bekijken!
Zet een warthog op het sidewinder multiplayer level + 2ghosts dus dat je op dat doorzichtige komt. (het is te doen heb het ook al een paar keer gedaan)