Vette Xbox deal

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Okami69, 8 nov 2002.

  1. Terrestra

    Terrestra Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk heb ik hem ook besteld vanaf volgende week
    ben ik ook een trotse bezitter van een xbox. Thanks voor
    link, echt een lekker scherpe prijsie daaro bij de wehkamp.

    En dan nu nog ff wachte tot Splinter Cell uitkomt :)
     
  2. VinZ

    VinZ Guest

    Moet wel w8en tot kerstmis:mad: :mad: :mad: ... ik krijg em kado van mn vriendin namelijk. (toch wel :p :p :p ) Maar ja, wel balen dat ik zo lang nog moet wachten... Moet ik het tot dan doen met mn PS2 waar ik al eeuwen op ben uitgekeken, maar ja. Het moet maar...
    (ps. dinsdag wordt ie geleverd als het goed is, dus dan stiekum wel al ff testen he... :9 :9 :9 :9 )
     
  3. ICE

    ICE Ik was het niet.

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    1
    koop gta vice city voor de ps2 ben je wel even mee bezig tot de kerst
     
  4. thaking

    thaking Ik ben geband

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    0
    dammm....hebben zoveel mensen ineens bij wehkamp gekocht? want hijs nu 264€ weer! en alle spellen zijn ook ineens duurder .............wehkamp is oplichterij luitjes man je moet daar niet kopen
     
    Laatst bewerkt: 11 nov 2002
  5. Okami69

    Okami69 Redshift freak

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    was ook maar alleen dit weekend (waanzinnig wehkamp weeked) en GTA Vice City is waaayyyyyyyyyy overrrated.
     
  6. Okami69

    Okami69 Redshift freak

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    wel een goed spel, maar nog geen Halo of zo.
     
  7. DesertFox

    DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.560
    Leuk Bevonden:
    8
    jij hebt al een mooie aanbieding hoor !! , niet getreurd ! :)

    nu heb je toch ook een Xdooz voor een SupahPrijs !
     
  8. Bullet

    Bullet What the hell...

    Berichten:
    349
    Leuk Bevonden:
    0
    Right!!
     
  9. VinZ

    VinZ Guest

    Neuh heb GTA3 al... misschien dat mn broertje em gaat halen... ach ja ik zie wel... Ben nu nog aan het UT-en... blijft een leuk spel, alleen jammer dat het niet online kan...
     
  10. VinZ

    VinZ Guest

    Lijers daar bij wehkampf... Hebben em niet eens op voorraad... Waarom dan een aanbieding gooien :confused: :confused:

    Ik zou em gisteren krijgen... niks natuurlijk... Ik vandaag bellen... Eerst bijna 20 minuten naar hetzelfde irritante muziekje zitten luisteren voor ik iemand aan de tel. kreeg. Komen ze met een lulverhaal dat ie niet eens op voorraad is... Hij is besteld, maar het duurt nog effe voor ik em heb dus... Niet dat het heel veel uitmaakt, maar ja, ik ben er gister wel voor thuis gebleven. Ik weet hoe het gaat als je er niet bent... Dan loopt alles helemaal in de soep... Hadden ze me best ff mogen bellen ofzo...

    Zow effe zeiken op de wehkamp... moest er ff uit...
     
  11. Dokterh

    Dokterh EnoZ:1337

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind je geen gamer ik vind je gewoon dom. En je doet stoer dat je alles op day 1 he.p. gekocht. maarja mag wel een beetje hoor. :9 :+
     
  12. ReApHeR

    ReApHeR Graveyard Squad

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0
    Das wel vaag dat die wehkamp hem dus blijkbaar niet op voorraad heeft :confused: Want toen ik hem bestelde stond er dus direct leverbaar. Naja.

    Hadden zo ook gezegt hoe lang het nog ging duren
     
  13. VinZ

    VinZ Guest

    Nee =( =( =(
     
  14. APieSAi

    APieSAi Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand zijn xbox inmiddels al gehad van de wehkamp????

    of heeft iemand al uit kunnen vinden wanneer ze komen??
     
  15. welie

    welie Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    vrijadag besyel zaterdag in huis compleet vorige week voor 238 incl 2games en dvdkit:)
     
  16. VinZ

    VinZ Guest

    Ik heb em vandaag binnen gekregen... Zonder dvd kit, welvoor 238 euro (na een telefoontje, want op de rekening stond 265)
     
  17. Terrestra

    Terrestra Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren gebeld , niet op voorraad duurt nu al langer dan een week. Ach ja SC is nog niet uit :)
     
  18. masterape

    masterape Guest

    Het is zeker een goede deal!
     
  19. Daan CZ

    Daan CZ Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm ik zit te twijfelen. Op zich wil ik de Xbox zeker graag, voor 265 is dat een koopje met al dat spul erbij. Maar dan denk ik dat voor m'n Cube én m'n Xbox niet alle toppers kan kopen, omdat dat te veel geld gaat kosten. Dan geniet ik van beide consoles maar half... Nou ja, ik zie nog wel. Ik heb gespaard dus ik heb aardig wat geld over voor games.
     
  20. Koesj

    Koesj Active Member

    Berichten:
    180
    Leuk Bevonden:
    0
    Álle toppers? Ik denk dat het wel meevalt. Op de cube spreken alleen Eternal Darkness en Metroid Prime me aan. Op de Xbox zit er ook nog niet veel van topniveau tussen maar MechAssault, UC en Splinter Cell komen eraan.
     

Deel Deze Pagina