als je kon kiezen welke PGR of RALLYSPORT

Discussie in 'Algemeen' gestart door EvilBunnY, 13 mrt 2002.

1. EvilBunnY

EvilBunnY Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb namelijk al alles gekocht spellen controllers maar zit te te twijfelen tussen PGR of RALLYSPORT kan iemand me helpen

ps ik woon in almere kut bart smit hier zegt 14 maart en ik heb nog wel besteld ook =(

2. calibur

calibur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kijkt als je van rally sport hou dan moet je voor RALLYSPORT gaan anders ga je voor pgr makkelijk toch.

3. EvilBunnY

EvilBunnY Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hehe oki thx :)

4. giorgio

giorgio dizzy en dexter

Leuk Bevonden:
    0
    pgr is heel tof dat kan ik je wel zeggen hoe verder je komt hoe leuker het word maar ja je kunt ze ook gewoon allebij kopen toch !?! doe ik ook

5. calibur

calibur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat kan ook.

6. Martijn

Martijn I have returned!

Leuk Bevonden:
    1
    Ik snap de vergelijking niet helemaal. PGR is een streetracer, RSC een rallyspel. Toch best wel verschillend?
    Beetje QUAKE3 vs MOHAA vergelijking.

7. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Mohaa gebruikt Quake engine ;)

maar even los van dat, Ik vind het allebei topgames en ik zou niet tussen kiezen (hoewel als ik ECHT moet kiezen bij MIJ PGR voor gaat, maar dta is bij andere mensen anders..)

8. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    ik vind rally autio's niet zo spannend, vind het leuker om in mooie auto's te rijden die je normaal niet mag kapot maken :D

9. EvilBunnY

EvilBunnY Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ach jah was meer een vergelijking van race spellen wil een racespel hebben ik koop toch maar pgr en kan niet allebei kopen iz behoorlijk duur :)

10. mrhalolover

mrhalolover XBX

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb geen rallysport gespeeld, maar wel pgr:) en ik kan je zeggen dat ie heel erg goed is.

Alleen als in de review van wouter stond, hij is wel frustrerend!!!:mad:

11. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ja mijn review roelt, ik weet het ;) Rallisport review komt hopelijk morgen al (Martijn is er mee bezig)

12. Enforcer

Enforcer Hattrick.org .o.

Leuk Bevonden:
    0
  13. Dabo

Dabo Guest

Waarom is de titel van deze Thread als je zou kunnen kiezen tussen je kan toch kiezen? 8)

14. Cra5hKrE8OR

Cra5hKrE8OR disconnected...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb PGR bij mijn xbox en in het begin wist ik het niet zo, grafisch niet echt beter als GT3 op PS2 en ik vond het een beetje tegenvallen. Dat ging echter naar een aantal minuten spelen wel weer weg. Hij is echt super. BTW kijk anders op de forum van teamxbox, daar is ook een zelfde tread waar super veel reacties in staan. Van daar uit heb ik ook die beslissing genomen

Deel Deze Pagina