De HDTV Thread [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 26 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Of in plaats van een Blu-Ray speler een PS3. Wordt waarschijnlijk goedkoper ;)

2. CylonNL

CylonNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ff een vraagje :)

K heb een HDTV op het oog, maar er staat bij dat hij staat is om 1080i weer te geven. Dat is toch gelijkwaardig aan 720p? En heb ik er dan ook wat aan i.c.m de xbox360?

3. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520

Zekers een vet scherm, helaas nog boven de 2000 pleuro.

Vindt deze W3706MC 37 inch van Dell ook wel sweet:cool: Helaas niet in de winkel te krijgen, dus je kan em niet even bekijken hoe het beeld nou echt is|:-

of ipv de 37 inch de 32 inch versie:

Vindt het design ook nog es 100 keer beter dan bv die samsung die heel veel mensen nemen.

Moet nodig weer es heel erg hard gaan werken:+

4. Frohike

Frohike Beam me up Scully

Leuk Bevonden:
    0
    En ook het antwoord op jouw vraag staat in de beginpost van deze thread _O_

5. Frohike

Frohike Beam me up Scully

Leuk Bevonden:
    0
    niks mis met het design van deze samsung ... vind ik.

LE**M51B

6. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Hou niet van die schermen met zo'n grote balk onderaan, heb liever de speakers etc aan de buitenkant, maar is gewoon persoonlijke voorkeur. Vindt de Bravia serie van Sony dan ook niet echt mooi, omdat zei dat ook zo hebben als de Samsung. Symetrische schermen vindt ik gewoon mooier :)

Laatst bewerkt: 22 dec 2005
  7. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind dat er ook niks mis is met het design(wij hebben hier nu ook thuis zo'n scherm) alleen dat vieze blauwe lampje is lelijk, als ie op standby staat :confused:

8. M@cer

M@cer PES Freak

Leuk Bevonden:
    3
    Bindt dit toch wel aardig aan de prijs, ongeveer een keer zo duur...
    Het enige verschil tussen een HD TV en een HD ready TV is volgens mij dat er een HD tuner inzit. Nou dan vindt ik het niet zo erg om straks een extern kastje te hebben waar ik HDTV kan bekijken.

9. do_not

do_not do_not

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind dat lampje niet zo lelijk, maar het is jammer dat je het niet kan uitzetten :{

10. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je bedoelt 2x zo duur (1x zo duur is even duur ;)) Een HDTV beschikt minimaal over een resolutie van 1920x1080 pixels. Dat is het grootste verschil.

11. enzowpablo

enzowpablo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag mijn 360 op een Sagem Treu HD 56'' gespeeld!
    Een collega heeft die tv gehaald en aangezien er nog geen HD films of TV uitzendingen zijn was hij ook erg nieuwsgierig. Eerst mij een HDVGA kabel aangesloten. Mooi, maar je had geen fullscreen en kon alleen de resolutie instellen. Toen de Hd kabel van het XXL pakket aangesloten. Dat groene, blauwe en rode stekkertje. En de knop op HDTV gezet.

Ik kon geen resoluties meer instellen in het menu maar alleen kiezen tussen 480p, 720p en 1080i gekozen voor het laatste. Nou ik heb er geen woorden meer voor dit is zo ontiegelijk mooi. Geen enkele vorm van 'Gosting'vertraging of wat dan ook. En dat op een HDTV van 1,5m breed!!! Die collega (51) viel ook bijna van zijn stokkie. Hij heeft deze TV uit de states geinporteert. Je moet het zien om te geloven echt waar dit is zoveel beter als LCD. Ik was van plan een HD ready Samsung te kopen 32'' maar mischjien wacht ik er toch mee, na dit gezien te hebben. Vraagje ziet het er op de LE32R51B ook zo uit omdat dat een HD ready Tv is of minder omdat ie een lagere resolutie heeft.

12. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Als je pas echt geld te veel heb zou ik die Panasonic 65" 1920x1080p (native) importeren. Maar die is nu alleen nog verkrijgbaar in Japan dacht ik. Kan je ook wel lekker veel voor betalen, 9000 dollar plus belasting en verzending...

13. enzowpablo

enzowpablo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij heeft er rond de 3000e voor betaald. Dat is toch een groot verschil (6000) voor die 9''

En deze is gewoon leverbaar via een importeur in NL. Niks japanse stuff:9

Laatst bewerkt: 23 dec 2005
  14. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Ah dan valt het nog mee inderdaad, dacht dat hij hem zelf vanuit Amerika had geimporteerd ;)

Is trouwens geen verschil van 6000 euro. Die 9000 is in dollars. Maar blijft een flink verschil natuurlijk. Maar is die Sagem echt 1920x1080?

15. Master Perfect

Master Perfect Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    56" Sagem Axium™ HD-D56 High Definition TV £2,395

* 56" Widescreen TV
    * DLP HD2+
    * Spectacular brightness: 700 cd/m2
    * Unrivalled contrast: 3000:1
    * Ultra-high resolution picture with 1 million pixels per color (1280 x 720), DCDi image prcessing by FAROUDJA, anti-reflecting coating and high viewing angle.

16. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Bedankt!

Hij is dus niet 1920x1080p dus dat verklaard het prijsverschil wel een beetje :+ Maar toch een erg leuke TV :D Ook nog is DLP.

17. enzowpablo

enzowpablo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, het ziet er evengoed fatasties uit. Die collega woont hier bij mij in de straat. Kleine kansd dat je iemand kent die zo.n scherm bezit en er nog af toe eens een middagje op mag spelen ook! Ik ga zelf voor de 32'' verise van samsung. Maar die Sagem slaat alles...:9

Die tv had een gewone tulp ingang, 3x audio, 2x HD, VGA, DVI, 3Headphone, 2x S-video. En nog veel meer opties echt extreem.

Laatst bewerkt: 24 dec 2005
  18. Wallie

Wallie Hardware Freak

Leuk Bevonden:
    0
    Sagem is dat niet hetzelfde merk die ook die gare mobieltjes verkoopt ???

als dat zo is hoop ik dat hij goed is verzekerd....

19. C O U G A R

C O U G A R Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit er aan te denken om een calbratie dvd te kopen....
    Alleen je hebt er zeg maar 2.
    De DVE en de AVIA.Welke van de 2 is eigenlijk beter als ik vragen mag?
    En waar kan je zo'n calibratie dvd kopen?(moet wel een winkel zijn)

20. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina