Black

Discussie in 'Algemeen' gestart door Grave, 23 dec 2005.

1. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    526

Info:http://archief.xboxworld.nl/news/7550/

Ontwikkelaar: Criterion Software
    Uitgever: EA
    Nederlandse uitgever:Niet bekend
    Releasedatum: Niet bekend
    Genre: FPS Shooter
    Platform:Xbox/Xbox 360
    Online speelbaar:

Hier zijn een paar plaatjes, waarschijnlijk van de xbox versie ipv de 360, maar krijg je alvast een idee.

Filmpjes zien er al vet uit van deze game, ben erg benieuwd wat dit voor de 360 gaat worden:cool:

2. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    dat ziet erzeker goed uit gast..... mmm nieuwe topper willicht?? hopen dat tie snel uitkomt...:9 _O_

3. T!jg3rn00tj3

T!jg3rn00tj3 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dit zijn volgens mij de screens van de ps2 versie. Want volgens mij zijn is vooralsnog daar alleen footage van vrij gegeven. Het spel ziet er ongelofelijk mooi uit en haalt echt het maximum uit de huidige generatie consoles.

Er zijn filmpjes van dit spel. Waarom post je die er niet bij?

4. carlito

carlito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het ziet er allemaal wel goed uit! en dat voor een xbox game!

ik heb net even op gamespot gekeken en dit zijn echt screenshot van de xbox.... ik twijfelde eerst nog..

5. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind het wel jammer dat alle levels zo donker zijn...
    Hopelijk zijn er ook open levels buiten, dan kan je wel niet zoveel dingen kapotschieten, maar afwisseling kan nooit geen kwaad.

6. Grave

Leuk Bevonden:
    526
    Xbox versie.

Ik hou je niet tegen om wat filmpjes te posten, maar denk dat mensen ze zelf ook wel kunnen vinden en anders mag je ze hier neerzetten ;) Go ahead.

7. Keukenhufter

Keukenhufter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als mensen zelf op zoek kunnen gaan naar filmpjes
    waarom heb je dan wel plaatjes gepost?

8. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Had de game al eerder gecheked en mooie shots bewonderd in XBM. Alleen waren dat zelfs nog shots van de PS2 versie. In deze game kan je dan ook echt alles opblazen. Cool:D Deze game ziet er heel belovend uit en ik ga hem zeker in de gaten houden. Zolang hij een echte topper blijkt te zijn ga ik hem mischien nog aanschaffen.

Laatst bewerkt: 23 dec 2005
  9. Grave

Leuk Bevonden:
    526

Heb plaatjes gepost, als je filmpjes wil zien, zoek ze dan zelf even op. Of moet ik ook nog koekjes uitdelen hier? Komop hoe oud ben je..;)

Quit bitching

10. carlito

carlito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    op gamespot staan genoeg filmpjes

11. Panzerdelta

Panzerdelta Konnichiwa!

Leuk Bevonden:
    0
    Hier is al een thread over kijk Hier

12. T!jg3rn00tj3

Leuk Bevonden:
    1

toppunt van luiheid weer...tis dat er al een thread van was...maar voor een openingsthread is dit bijzonder mager...maar goed. |:-

13. Grave

Leuk Bevonden:
    526
    Weet je wat lui is? Iemand die zelf geen filmpje kan opzoeken, mensen zoals jij die alleen maar zitten te zeiken omdat er geen filmpje wordt gepost, dat zijn gewoon zeikerds. Die link die je geeft is de xbox versie, openingspost van die is nog magerder, ook geen filmpjes gepost daar...

Als er nog meer kleine kinderen hier zijn die ook hun filmpjes missen dan moeten ze hun papa of mama maar even vragen waar ze filmpjes kunnen zien;) Goeiedag.

14. T!jg3rn00tj3

Leuk Bevonden:
    1

Dude punt een geef ik die link niet....lezen is ook een vak. Maar als die andere al niet goed is...dan ga je toch niet weer eenzelfde thread openen waar nog geen drol in staat. Nou moment hoor zal ik wat filmpjes voor je opzoeken..geen probeem hoor.

http://www.fileplanet.com/156827/150000/fileinfo/Black-Trailer

http://archief.xboxworld.nl/news/7591/

(zelfs op de mainpage van xboxworld worden 2 filmpjes gepost....)

nog een aantal video's

http://media.ps2.ign.com/media/668/668817/vids_1.html

is wel ps2 maar toch kun je een beetje naar de gameplay kijken.

kleine moeite dit hoor. maar goed blijkbaar kunnen niet alle mensen tegen kritiek. _0/

15. Grave

Leuk Bevonden:
    526

Het doel van een topic is dat er info inkomt. Ik was zo 'aardig' dit topic te starten met wat info, anderen mogen dat aanvullen, het is een forum.. andere mensen mogen dus aanvullen.

Ten tweede, zoals je al zegt, kleine moeite om filmpjes te posten. Kleine moeite dus ook voor jou om gewoon op de home page van het xboxforum te kijken.. ik bedoel hoe oud ben je? En als je filmpjes mist had je die ook zelf erbij mogen posten, moet je niet tegen anderen beginnen te zeuren dat ze geen filmpjes posten, als je ze mist mag je ze er zelf ook neerzetten. Heeft niks met luiheid te maken, heb tenminste de moeite genomen dit topic te openen. Lui noem ik iemand die zelf niet enige moeite kan doen om iets te weten te komen of smeert je ma je brood ook nog? (retorisch bedoeld)

Andere topic gaat over de gewone xbox versie, deze over de 360.

Mensen die zeuren om filmpjes kan ik niet echt serieus nemen ;) _0/ Blijkbaar kunnen ze toch wel zelf filmpjes opzoeken. (dat is het concept van een forum)

Back ontopic maar weer:)

16. Panzerdelta

Panzerdelta Konnichiwa!

Leuk Bevonden:
    0
    Het is nog geen eens bekend dat hij voor de 360 uitkomt. hij is ook niet officeel er voor aan gekondigd. want op de site van EA en de officele site staat alleen PS2 en Xbox. dus geen Xbox 360

De Site

17. T!jg3rn00tj3

Leuk Bevonden:
    1
    Deze gaat over de 360 versie. Terwijl er verder nog helemaal geen ingame shots of footage vrij gekomen is van de 360 versie. je gaat hier xbox screens neer posten. En aangezien er al een thread over de xbox versie is zie ik de aanvulling ervan niet echt. Wacht dan gewoon todat er meer bekend is van de 360 versie en open er dan een thread over.

Enige reden dat ik om filmpjes 'zeik' is omdat deze thread totaal geen aanvulling heeft op de reeds bestaande thread.

18. Grave

Leuk Bevonden:
    526
    Dus omdat er nu nog geen 360 pics zijn kan je er niks over zeggen? Hmmm okay. Helaas ben je geen mod en heb jij er helemaal niks over te zeggen wat aanvulling is en wat niet_0/ Weet niet wat je te zeiken hebt de hele tijd, er zijn hier al meer topics over games waar nog niet zoveel over te zeggen is, maar daar hoor ik je ook niet zeuren.

Dat is jouw mening, like I said, helaas voor jou ben jij geen mod en heb jij die beslissing helemaal niet te nemen. Is alleen heel erg irritant dat iemand als jij dat wel denkt te zijn. Helaas;) Wannabee mod gedrag noemen ze dat.

Als de mods idd denken dat de xbox en de xbox 360 versie in 1 topic kunnen, dan zullen zei dat zeker zeggen, daar hebben ze jou niet voor nodig.

Tsjonge jonge

19. Tecnomic

Tecnomic Guest

deze game lijkt mij zo wreed!! maar hij is nog niet voor de xbox360 aangekondigd en ik weet ook niet of ie wel voor de 360 komt

anyway , Grave goed werk gedaan en luister niet naar die zieligerd Tijgernootje....;)

20. Grave

Leuk Bevonden:
    526
    Staat op een aantal sites, including deze aangegeven ook als 360 titel, ga er vanuit dat ie ook voor de 360 dan komt, maar u never know4sure I guess.

Tis een waste of space en beetje onzinnige discussie, hoop dat de volgende posts gewoon ontopic zijn ipv dom gelul over niks waar niemand op zit te wachten.

Deel Deze Pagina