ik ga denk de warriors kopen, omdat het spel mij wel vet lijkt,, maar weet iemand of er in the warriors free roam zit, en of je in voertuigen kan>?
Lopen en met je crew mensen in elkaar slaan, autoradio's jatten, winkels beroven, en gewoon de 'sub'-missions . Genoeg te doen dus.
loop vast bij the warrior beste mensen kan iemand mij helpen ik vind the warriors echt een mooi spel. alleen ik loop vast. bij level 12 is het geloof ik. er is dan iemand in een rolstoel met een pistool. ik kan niet bij die kerel komen en met dingen opo hem gooien lukt helemaal niet wanmt alles beland in het hek. hoe krijg ik die kerel dood/weg???
als je die rolstoelnerd raak heb gegooit gaat die achter de hek... Dan moet je je mannekes commanden van "wreck em all" dan gaat een manneke naar hem toe gooien. als die dan geraakt is moet jij weer gooien enz.... maar als Je "teammaat" raak gegooit heeft moet je op "scatter" drukken want anders schiet die rolstoelnerd je "team maat" kapot...
dat commanden naar de teamleden had ik al door. maar hoe raak ik zelf die rolstoel nerd. want als ik gewoon gooi zondr mikken vliegt alles inhet hek. en als ik wil mikken dan krijg ik hem nooit in mijn bereik. dus ik weet iet hoe ik hem moet raken.
dat probleem had ik op het begin ook, moet je gewoon tegen de hek aan rennen en dan gooien terwijl je rent... als goed is raak je hem dan wel inplaats van de hek
net weer bezig geweest. heb het rennend geprobeerd en renend tegen het hek heb ik geprobeerd. maar toch wil het nog niet. alles verdwijnt in het hek. en onderussen wordt ikzlef kapotgeschoten dus ik denk dat er nog iets moet zijn om hem te raken want zo lukt het niet
je moet helemaal links gaan staan en gooien, gewoon schijt aan hem hebben... hij raakt je toch niet snel