1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple Ipod

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Freddy Xbox, 4 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3
    320*240, h.264 oid? Er bestaan speciale programma's voor.

    Misschien staat er wat tussen
     
  2. The Fonz

    The Fonz Active Member

    Berichten:
    239
    Leuk Bevonden:
    0
    Crap..

    Sorry
     
    Laatst bewerkt: 8 nov 2005
  3. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Sar-cas-me.
     
  4. The Fonz

    The Fonz Active Member

    Berichten:
    239
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je eigen gemaakte filmpjes (van bv. telefoon) ook op je Ipod neerzetten? Want ik weet niet hoe je ze naar Itunes moet brengen|:-
     
    Laatst bewerkt: 8 nov 2005
  5. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Mod? Moi?
    Dude, blijf een beetje bij. ;)
     
  6. The Fonz

    The Fonz Active Member

    Berichten:
    239
    Leuk Bevonden:
    0
    |:-

    Je bent het lang genoeg geweest om de regeltjes te weten_0/ Ik begrijp dan ook dat je eerste post tegen mij nog één van die trekjes was;)

    Ik verwijder dit gez**k ook gelijk weer, want het heeft niets te maken met de prachtige IPOD:D
     
  7. bl0kkie

    bl0kkie pwn4tsj p0rk !

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    6
    Hoe werkt het als je meerder iPods hebt maar maar 1 pc?

    Mijn vader (eigen xp account) en ik (ook eigen account).

    Ik heb laatst iPod mini gekocht, hij wil nu ook een iPod kopen. Nu gaat hij een Nano2gig kopen. Die ik dan van hem krijg,en dan krijgt hij mijn Mini. Maar kan je dan wel Itunes gescheiden houden? of krijgen we dan dezelfde muziek erop? wat niet de bedoeling is natuurlijk !?

    Weet iemand daarantwoord op? :)
     
  8. The Fonz

    The Fonz Active Member

    Berichten:
    239
    Leuk Bevonden:
    0
    In ITunes kan je rechtsonder (als je Ipod is aangesloten) de opties van jou Ipod bewerken. Daarin is o.a mogelijk om alleen de geselecteerde albums of nummer op je Ipod te bewerken. Ik heb ff een plaatje van mn Itunes instelling, dan kan je zien wat ik bedoel...

    [​IMG]

    Volgens mij kan je d.m.v deze opties zelf je albums / nummers uitkiezen die je op je Ipod wil hebben.

    Suc6
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2005
  9. Deazer

    Deazer Espionage

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraagje over de 5G ipod met video:
    Ik heb zo'n Ipod remote die op mijn mini gaat.
    Maar ik zie nu dat hij niet op die 5g past wat ik wel jammer vind want ik gebruik die remote elke keer. Want ik was nog van plan om de 5g misschien te halen.
    Zijn er andere remotes verkrijgbaar (behalve die ene waar je dat dock ding erbij moet kopen)?
     
  10. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij ondersteund de ipod video gewoon .mov en .mp4? Iig geen andere beeldformaten :)
     
  11. eprode

    eprode Active Member

    Berichten:
    500
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand hoe ik de album ilustraties AUTOMATISCH download via itunes en zo op men ipod nano zet? of moet je echt liedje pe rliedje een afbeelding er op slepe :confused:
     
  12. eprode

    eprode Active Member

    Berichten:
    500
    Leuk Bevonden:
    0
    niemand?
     
  13. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Omdat de albumart niet standaard in de id3 tag zul je het handmatig toe moeten voegen. Per nummer is wat overdreven, je kunt een heel album tegelijk doen ;)
     
  14. Blue Bunny

    Blue Bunny Bink

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was net bij een vriend van me die net een Nano aangeschaft heeft. Ik zag bij de I-tunes ook ''radio'' staan.

    Betekend dit dat je een radiozender op je ipod kunt zetten of iets dergelijks?
     
  15. BattleCry

    BattleCry ..

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    nee. Dat heeft niets met je ipod te maken dacht ik.

    Je kunt via Itunes gewoon radio luisteren, op je PC dus, niet met je nano.
    Ik heb wel ooit iets gehoord over een heel "Radio-deel" wat je kunt downen, en dan op je ipod zetten, maar wat hiervan waar is weet ik ook niet.
     
  16. BattleCry

    BattleCry ..

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    okeej, sorry voor mn dubbelpost alvast, maar mijn ipod/itunes flipt hem helemaal :{

    Ik wou ff wat nieuwe nummers erop zetten, en ff iets aanpassen, maar mijn iTunes kon mn nano niet vinden. Geen probleem dacht ik, hij was helemaal op, dus hij zal eerst wel iets moeten opladen, en daarna kan ik het wel veranderen. 2 uur later, nog steeds niet. iTunes en alles opnieuw opgestart, maar hij kon nog steeds niets vinden. Na veel gekloot met ipod aan/uit doen, en in andere usb poort proberen, vond hij hem eindelijk !

    Ik blij, snel wat nummers eraf gehaald, zodat de nieuwe erop kunnen, maar voordat ik de nummers erop kon zetten, was hij alweer weg. Ik weer wat te kloten, maar nu valt de verbinding steeds na 1 minuut ongeveer uit. Net niet voldoende om mijn 30 nieuwe liedjes erop te zetten. Zo krijg ik er dus geen nieuwe nummers op.

    Het lijkt op een gare draad ofzo, maar opladen lukt wel steeds, dus misschien ligt het aan mn iTunes. Iemand anders ook hiermee ervaring mee, iemand ideeen of tips?
     
  17. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    hey ff een vraag met spoed!
    ik ga binnenkort op vakantie maar nu zijn mn oordopjes kapot:mad: nu ehb ik gehoord dat je gratis nieuwe kan bestellen op de apple site, maar ik kan het niet vinden.
    kan iemand me de link geven waar ik ze kan bestellen?
    op de site van apple en dan naar support kan ik het niet echt vinden...
    alvast bedankt!
     
  18. Odyss NL

    Odyss NL New Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    1
    Mijn iPod mini doet ook een beetje raar... ik hoop dat iemand weet waar het aan ligt.

    Ik wilde net dus ff wat nieuwe muziek op m'n iPod zetten, dus ik doe het USB kabeltje in m'n iPod en normaal gaat de rest vanzelf: iTunes start dan gewoon op.

    Nu deed ik de kabel in m'n iPod, ging een beetje flippen enz, dus ik haal em er weer uit, stop 'em er opnieuw in en nu staat er het volgende in m'n schermpje (het werd ook opeens Engelstalig):

    Disk Mode [Batterij status]
    ______________________

    (in het midden van
    de display staat zo'n
    vinkje)

    OK to disconnect.





    Blijkbaar staat ie dus in Disk Mode, maar ik kan niks meer doen.
    Die batterij laad wel gewoon op, en ik kan 'em ook updaten.

    Dan zegt ie gewoon ''Do not disconnect''

    * Het lichtje brand ook niet.

    * Ik heb geprobeerd te resetten, lukt niet.

    * iTunes opnieuw geinstaleerd (nieuwe versie), lukt ook niet.

    * iPod updater gebruikt, lukt ook niet.

    WTF, en dat vlak voor de kerst 8).

    EDIT > OPGELOST :)
     
    Laatst bewerkt: 24 dec 2005
  19. Wendy

    Wendy Active Member

    Berichten:
    1.078
    Leuk Bevonden:
    9
    Niet stijlvol? Dat ding werd als stijlvolste eruit gekozen!

    Ik ga als ik eens veeel geld heb de iPod Photo halen. Heerlijk ding. Mijn vader heeft er zo een (twee..) en zijn echt mooi en relaxed.

    Zag trouwens laatst op de reclame een mp3 speler genaamd Blue Magic ozoiets? Echt precies zo'n zelfde model...Dat ze daar geen pattent op hebben aangevraagd..
     
  20. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    iPods vind ik eigenlijk niet zo mooi. De voorkant is van plastic, en de achterkant van dat glimmende metaal waar echt abnormaal snel krassen op komen. Ik vind mij iAudio X5L wat dat betreft ook veel mooier. De gehele buitenkant van titanium(op het scherm na uiteraard) en voor het grootstje gedeelte zwart. Nooit geen zichtbaar krasje te bekennen. En hoe voorzichtig ik ook deed met mn iPod, na een maand of 6 had ik toch al een stuk of 8 krassen achterop zitten. Zwaar onpraktisch wat dat betreft.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina