Sony Bravia KLV - 32A10 en xbox

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door maniac, 24 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maniac

maniac Gangsta shit

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

Ik weet niet of ik dit in de goede sectie gezet heb maar ik heb de volgende vraag:
    Ik ben van plan om mij een Sony Bravia KLV-32A10 aan te schaffen (diameter 82cm).Nu zit daar al een HDMI aansluiting en zo een aansluiting met drie pinnekes...De HDMI aansluiting kan ik op mijn xbox aansluiten dacht ik.klopt dit? En dit is voor geluid een beeld tegelijkertijd,heb ik gelezen,en dit in de beste kwaliteit.Dus in principe zou ik met die kabel genoeg hebben.
    Maar wat is dan het verschil met die met de drie pinnekes? Is die dan meer geschikt voor Dolby surround?
    Ik weet dat er al een thread voor is maar hoe kan ik,met de aansluitingen die ik heb,mijn dolby digital geluid van mijn xbox naar mijn versterker sluizen?
    Mijn versterker staat niet ter discussie,die ondersteund degelijk Dolby Digital Surround en DTS ;)

Iemand die mij er uit helpt?
    Stel maar vragen,ik antwoord wel. :)

Greetz,

Kurt

2. xboxgangsta

xboxgangsta Reƫel

Leuk Bevonden:
    2
    Volgens mij moet dat wel lukken.. ik heb er ook 1 en er zitten zat aansluitingen op.. maar ik kan niet precies zeggen of het gaat lukken of niet.

3. shinobi

shinobi ninja master flex

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb veel crap gehoord op deze forum, maar dit slaat alles.

4. maniac

maniac Gangsta shit

Leuk Bevonden:
    0
    ewel,intellectuel,geef er dan eens een kort en deftig antwoord op...

Kurt

5. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
    Er is nog geen HDMI kabel voor de 360, dus je zal die "pinnekes" moeten gebruiken. Dat heet overigens component. Dat is de kabel die bij je Premium kit zat. Dat geeft op het moment het beste beeld volgens de meesten. Als je meer wilt weten over HD TV's dan is er een thread: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=78016&page=43
    Succes verder.

Shinobi, het is niet "deze forum", het is "dit forum" en men begint een zin doorgaans met een hoofdletter.

6. maniac

maniac Gangsta shit

Leuk Bevonden:
    0
    Thx, Taab.
    Ik zal er zeker eens naar kijken.
    P.S: ik heb de Core kit en zat er dus niet bij. ;)

Ciao, Kurt

Thread mag gesloten worden,tenzij da Shinobi nog iets zinnigs te zeggen heeft.

Kurt

7. shinobi

shinobi ninja master flex

Leuk Bevonden:
    0
    Je had ook eerst zelf kunnen zoeken voordat je zomaar ergens een thread neer zet, je kan gewoon niet vertellen dat je gezocht heb.

Anyway, je hebt een core versie en die heb geen component erbij dus als High definition wil moet je een vga kabel kopen. De componentkabel is niet los te koop, messchien wil iemand hem wel verkopen die hem niet gebruikt(tip: xbazaar zag ik er 1tje).

@taab

Koop een leven.

Analizeer die 3 woorden en geef feed-back.

8. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Slotje dan maar.

(y) Taab.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina