Ich habe ein probleem, ik heb net een nano gekocht, en per ongeluk de garantiesticker van de achterkant gehaald, what to do? Netjes terugplakken of kan ik die sticker ook gewoon los bewaren? En zo ja, hoe poets ik dan de plakrestjes zo netjes mogelijk weg?
Ja ik weet niet, er zat zo'n sticker op de achterkant tussen waar iPod staat en 2 gig, daar zit zo'n sticker, blijkbaar voor de garantie, maar die heb ik er per ongeluk afgetrokken.
mwah die iPods zijn wel sterk. ik heb een 20 gig video gekogt.. helaas hebben we brand gehad thuis en de iPod heeft het overleeft. midden in de vlammen is het t enige apparaat dat t nog doet
Zolang je de sticker bewaart moet dat geen probleem zijn. Stickerresten kan je het beste verwijderen met wasbenzine, but be careful Dus je vind het jammer datje iPod het nog doet? DAMN!
Hmm, vanavond weer eens geprobeerd om iTunes mn iPod te laten herkennen, maar helaas. Enigste dat kan helpen is herinstallatie van Windows, en daar heb ik voorlopig geen zin in, zeker niet aangezien deze HDD met 1 partitie is ingedeeld tijdens reparatie en er ondertussen flink wat bestanden op staan die ik niet kwijt wil of te veel moeite is om dat allemaal op dvd te gaan lopen branden.
ik wil mn ipod harder zetten met het prgrammaatje gopod maar mn ipod van 20 gigabyte color reageerd er niet op. het programma geeft steeds dat het de ipod niet kan vinden er staat duidelijk dat ook de ipod 20 gig color met dat programmaatje werkt, weet iemand wat ik moet doen? wss niet, want mn vorige vraag werd ook al niet op gereageerd....
waarom doe je het niet gewoon met iTunes. gewoon naar info en dan volume aanpassingen. das alles. bij sommige nummers gaat het geluid ruizen..das het enige nadeel.
Mijn broer heeft onlangs een ipod video gekocht maar hij krijgt er geen films op afgespeeld, kan iemand hem helpen.
De videos moeten aan bepaalde eisen (afmetingen oid) voldoen. Check anders even het boekje/Apple website.
Ja de films moeten omgezet worden met een programma.. weet zo niet welk programma.. maar gehoord dat het ongeveer 3 uur duurt per film..
Ik heb net een iPod nano gekocht, maar hoe weet ik dat hij aan het laden is? En wanneer hij helemaal opgeladen is?
Er staat opgeladen in beeld, en het batterijtje loopt steeds op, en begint weer met niks, beweegt gewoon. Net als bij een telefoon.