Beste mensen Ik heb zojuist van de kerstman RidgeRacer6 voor me 360 gehad (onderandere) (gekocht bij futurezone in Rdam voor de geintreseerde) maar nu zag ik tot mijn schrik dat er NTSC opstond ik gelijk naar boven gesprint en hem in me PAL 360 gedaan Maar wat is nu het geval hij speeld hem keurig af, en ook in kleur ect ect Is de 360 nou wel of niet RegioVrij ? (want kopen in de VS scheeld knaken en tijd op de release) Menno
Is al in een heleboel topics geweest maaar.... De xbox 360 is regiovrij alleen de devlopers kunnen kiezen of hun spellen regiovrij zijn. En tot nu toe is alleen Ridgeracer dat.
Net als de vorige Xbox is deze regio gebonden (voor de meeste games) ... het is echter wel de keuze van de uitgever om de games regio vrij te maken of niet
ooh ik had even snel gekeken, en zag zosnel niets Ik kan dus geen NTSC games uit de vs bestellen ? en het is dus de reden dat ridgeracer tekoop is omdat hij regio vrij is
Jij voegt vast heel veel toe aan dit topic Je kan ze bestellen, maar je moet goed opletten, het internet goed in de gaten houden, kijken welke games regiovrij zijn, en DIE kan je NTSC kopen. De rest heb je weinig aan
tevens ben je vaak duurder uit als je games uit amerika haalt ... @Martini het beeld gaat niet gaar doen, omdat je xbox 360 een Pal xbox 360 is
RidgeRacer6 was hier 69,99 en in america zie ik hem staan voor krap 52,00 euro (inc verzending) zou dus wel degelijk schelen, en als er meer games regiovrij worden, dan heb je ze toch altijd ff voor de release datum in europa thuis ,
vaak steekt de douane nog een stokje er voor ... dan komt er nog 20% belasting bij Maar goed niet alle games zijn regio vrij
Ja btw kan er altijd bijkomen, maar ik dacht dat Games buiten de invoer rechten vielen Maar Heb al ongeveer 50 psp games (niet 50 verschillende ) geinporteerd en ook 4 psp's en al een hele boel horloges, nog nooit last mee gehad
@mello206cc Ik heb hem nog maar even gespeeld maar hij is wel erg fet tot nu toe , heel erg ridgerace (wat ik als positief punt zie) @fardo www.dvdboxoffice.com koop ik de games altijd (voor me psp dan) ben er goed tevreden over met gratis normale verzending, en als je DHL zending wilt (4dagen in huis) kost dat je 14CAD per zending meer (ik bestel altijd met veel mensen tegelijk dus dan nemen we bijna altijd dhl zending)