Halo Word vergeten !!!!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door sjaakmans, 25 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjaakmans

sjaakmans Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eigenlijk word halo & halo 2 helemaal vergeten terwijl halo toch
    het spel is dat de xbox eigenlijk wel een beetje beroemd heeft gemaakt
    en hoeveel mensen er uren mee hebben door gebracht
    om allen levels uit te spelen of op xbox live met vrienden nonstop gamen !!
    zelfs in xboxmagazine staat het lijste waar aan ze aan elke xbox magazine medewerker vragen welke 3 spellen je het best vind nou ik heb niemand gezien die er halo had bij staan !! dat is dan toch wel raar toch :confused:

2. unXist

unXist F5 hoer

Leuk Bevonden:
    0
    En wat wil je precies met deze thread berijken :confused:
    Verder word halo totaal niet vergeten, in dat soort lijsten zie je vaak de wat nieuwere spellen terugkomen maar als je kijken hoeveel mensen er dagelijks nog Halo(2) spelen op Live/Xbox Connect/Xlink KAI dan lijkt me het duidelijk dat halo nog lang net vergeten is.

3. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11

@sjaakmans , Halo ce en halo2 die de xbox mede beroemd hebben gemaakt zijn in géén geval vergeten aangezien Halo2 op live nog prima werkt.
    Het is alleen dat gozertjes zoals jij nu beginnen te schreeuwen omdat die twee games zogezegd vergeten worden door de xboxmagazinemedewerkers , maar waarom zouden ze , beide games hebben hun degelijkheid al wel degelijk bewezen en de xboxmagazinemedewerkers richten zich op de games die nu en in de toekomst gerealiseerd worden.
    En het enige wat er op deze spamtread past is een slotje , modjes , waar blijven jullie met dit dubbel en dik verdiende slotje.:cool:

4. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    deel 2 zou moeten worden vergeten, wat een kut hype om NIX ...

5. Victor

Victor Guest

Smaak, ieder z'n eigen game. Misschien vinden ze het wel een geweldige game, maar vinden ze andere beter.

*Slams his head into the wall*

6. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    1. Je titel is crap, ik dacht dat je Halo Word (als in de tekstverwerker van Microsoft) vergeten bedoelde. Wat jij bedoelt is: Halo wordt vergeten (geen hoofdletter, wel dt)
    2. Het lijstje is een lijst van dit jaar. Je kan Halo of halo 2 ook helemaal niet kiezen op de site.
    3. Als je halo bent vergeten ben je n00b :p
    4. Zoek een halo thread om in te huilen

Laatst bewerkt: 25 dec 2005
  7. soccer2005

soccer2005 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik speel het nog dagelijks

8. dutch-mercenary

dutch-mercenary Active Member

Leuk Bevonden:
    0

waarvoor iik vindt helo2 ook een kut spel

9. shd

shd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik baalde van Halo 2.
    Mijn verwachtingen waren hoog en werden maar deels ingelost.
    Komt nog bij dat het vrij snel game over was in single player.
    Veel te kort en dan alleen een verwijzing naar deel 3 krijgen?

Ze hebben een zoethoudertje gemaakt voor de xbox om later op de 360 nog een keer mijn zak leeg te kloppen.

Dus ja, wat mij betreft vergeten we Halo3

10. KingFreAk

KingFreAk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    halo2 was legendarisch totdat ze het veranderde na de grote "anti-standy update" hoe ze erbij komen om slaan zo sterk te maken kan ik en zal ik nooit begrijpen hieruit maak ik op dat bungie dom en onervaren is. of wat d8 je van die granaten sinds die update kan een plasma granaat je, als je er binnen een straal van 1 meter bij staat, met shield in een keer doodmaken. WTF het verhaal de Covenant valt de aarde aan. de mensheid heeft een superras ontworpen genaamd de Spartans hebben die beste wapens en verdediging met onzichtbaar shield. maar als er een granaat in de buurt van hem ligt zijn we dood!??!?! ik denk dat de aarde verdoemd is.
    verder wordt er nog steeds ge-standby-ed dus dat probeem is er nog + we hebben hostvoordeel en nog moders erbij gekregen.
    laat ik nie beginnen over de map warlock met die battle riffles daar kan ik uren over klagen.
    maar hostvoordeel is te groot je had bij rainbow six3 ook al hostvoordeel, je werd er een beetje spongie door, maar bij halo2 is et extreem. bedenk voor je een shotgun pakt of je host hebt zoniet laat die aub liggen voor een teammaat die wel host is.
    verder heeft iemand ooit moders gezien? ik wel en dat is eigenlijk wel lachen zolang je niet druk maakt om je stats die mensen die dat doen maken het een compleet ander spel ik heb er een gezien op Gemini daar liepen ze zelf 10 keer zo snel, wij hadden geen shield, ze schoten 20 keer zo snel met 10000 kogels voor welk wapen dan ook en ze hadden ghosts erneer gezet. ghosts op Gemini.
    voor die update was het enige wel heel grote nadeel: standby-ers
    nu is het standby-ers + hostadventage + moders + BR + het slaan gedoe etc

dus weet je ik ga halo3 wel halen maar alleen omdat je als xbox gamer je daar niet onderuit kan maar ik haal et met pijn in mn hart.

11. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Slotje

/Mod Dankjewel voor deze boeiende en volkomen terechte reactie!:D

...

Laatst bewerkt door een moderator: 25 dec 2005
  12. 4sake

4sake Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ KingFreAk

bungie heeft wel al dese klagten etc. van halo2 ontvangen denk ik dus ik denk niet dat ze lekker dom doorwerken naar halo3.. k denk dat se hier dan wel een btj op gaan letten met wat ze doen (hoop ik dan heah anders is bungie wel heel dom bezig:confused:)

13. halo

halo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niemand is MIJ vergeten |:-

14. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik wel

15. halo

halo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Verfris je geheugen maar weer op :)

Iedereen fijne kerstdagen gewenst door halo !

16. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Halo 2 is niet slecht of wat dan ook.... alleen iedereen had zoveel ophef erover gemaakt dat het wel slecht moest zijn... als ik nu al ga hype over halo3 wordt het natuurlijk slechter dan je dacht... Halo2 is nog steeds de beste shooter die ooit gemaakt is op xbox...

17. Humorke

Humorke God of Fire

Leuk Bevonden:
    0
    shortbull, Ik ga gedeeltelijk akkoord. Ik ga niet akkoord met je laatste zin "de beste shooter die ooit gemaakt is op xbox". Ik vind Halo 1 nog steeds beter :9

18. Barcode

Barcode je moet toch wat...

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, halo wordt vergeten.. So what!?!? Er zijn zoveel games die de xbox beroemd hebben gemaakt die zijn "vergeten".

Sorry maar ik vind deze thread niet echt heel ergnodig kan dit niet beter in een oudere halo thread?

19. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Persoonlijk vind ik dit topic maar een beetje loos.

@topicstarter; Waarom wordt Halo vergeten? Door wie? Paar statistieken waarop dat duidelijk wordt?

//edit; eigenlijk onzin om dit open te laten.. Deze vraag had ook gesteld kunnen worden in een van de bastaande Halo threads... (net wakker eh? :+)

Aan de reacties te lezen zal deze thread niet bijzonderveel toevoegen hier. Dus als je nog wat kwijt wilt met betrekking tot Halo C.E. of Halo 2, [search]zoek[/search] dan die threads dan maar ff op ;)

Dicht.

Laatst bewerkt: 25 dec 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina