Ik zoek een goeie halo speler (geen n00b). ik speel altijd op level legendary en ga elke uitdaging(halo) aan. (dit klinkt net een advertensie in de krant...)
Jij gaat vrijdag naar de Gamexpo.. Ik ga denk ik zaterdag, ik hoop dat ik Splinter Cell ff kan spelen etc..
jah op de gamexpo is op vrijdag een halo competitie ook is r een gc spel competitie........www.consolewars.nl daar kan je het allemaal op vinduh]:-
ik ben bezig op Legendary, ( 1 level uitgespeeld ) Maar multiplayer kan ik nie zo goe, ik kan nie veel oefene
Er zit een groot verschil in spelers die het spel op Legendary kunnen uitspelen en goede mutliplayer mensen hoor
multi player is a whole other ballgame, als je nog nooit op GS hebt gespeeld, kan je het wel shaken! lijkt me echt vet met 16 man slayer spelen, op battle creek ofzo, of anders BG natuurlijk boner dat ik geen tijd heb, ik ben benieuwd, hoe ver ik het zou kunnen schoppen
Ik zou wel mee willen spelen!(Konden we iedreen ff dollen op de 22ste, als je goed bent natuurlijk!) En jah, ik speel Legendary net zo makkelijk uit als Easy. Maareh...... 1 problemo ik kom op de 24ste ]:- ]:- :r Ik zou wel mee willen doen maar ik kan niet!! Dus wil ik meedoen met de Deathrow compititie moet je daar weer 16 voor zijn!! Wegens extreme scheldwoorden en geweld ofzoiets? Ik heb bij Deathrow nog nooit bloed gezien. Dus Jammerh!! dat ik niet kan.
'k kan misschien wel,ik en 2 anderen gaan dan ff een dag niet naar school en misschioen gaan hun wel in een team,dus dan zou ik met jou kunne
Moet je maar eens kijken wat er gebeurt als je mij niet laat winnen. Dan krijg je het hele arsenaal. Scheldwoorden, geweld en vooral véél bloed.