Hexic: Xbox live Arcade game: Hulp Nodig.

Discussie in 'Algemeen' gestart door x Elimenator x, 26 dec 2005.

  1. x Elimenator x

    x Elimenator x Hans houd van worst

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo ik heb de arcade game hexic hd een paar keer zitten spelen ben al aardig ver gekomen maar ik snap 2 medals niet echt daarmee bedoel ik (doelen zodat je gamerscore omhoog gaat) die van Millionaire Extraordinair stat er zo van:

    Earn a total lifetime score of one-million across all of your games.

    daar begrijp ik uit van dat ik 1 miljoen punten moet hebben met alle games die ik met Hexic hd heb gespeeld nu wil ik weten hoe kan ik kijken hoeveel punten in al totaal heb.

    Dit is zoon beetje het zelfde verhaal maar dan anders hier staat dat ik 100 games van hexic moet afmaken zo staat het:

    Complete 100 games of Hexic.

    Maar de vraag is nu hoeveel games heb ik nu al gedaan en waar kan ik het zien en hoe moet je het doen, anders kan ik net zo goed mezelf elke keer dood laten gaan tot dat ik bij 100 games van hexic af moeten hebben gemaakt.

    Kan iemand mij helpen? Zo jah graag _O_

    Ps: Ik heb al gekeken voor een centrale thread voor deze game maar er was alleen een thread van alle soorten Arcade games en ik zou denken dat er geen antwoord op deze vraagen zouden beantwoord als ik hem in de thread: Xbox Live Arcade games zou stoppen.
     
  2. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan (dacht) ik niet. heb ook al lopen zoeken maar nof niks gevonden.
     
  3. x Elimenator x

    x Elimenator x Hans houd van worst

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand misschien deze medals gehaalt ofzo dan? en weet hoe hij het verelkaar heeft gedaan.
     
  4. christvs

    christvs Active Member

    Berichten:
    661
    Leuk Bevonden:
    0
    1 miljoen punten moet je gewoon op w8en en de honderd games is gewoon gespeeld niet gewonnen.
     
  5. Nukeshell

    Nukeshell Active Member

    Berichten:
    526
    Leuk Bevonden:
    2
    Zoals Chris al zei moet je gewoon afwachten... want je kan het nergens vinden. Dit geld dan natuurlijk voor 5000 Combo's & 1.000.000 Punten & 100 Games Played.

    Maar ff nog iets over Hexic... Vinden jullie het ook niet onmogelijk om een BlackPearl Cluster en Flower te krijgen!?
     
  6. Morture

    Morture Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
  7. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet in 1!!! potje 1 miljoen punten halen, voor die andere moet je denk ik 100 potjes gewonnen hebben.
     
  8. Dik KlootWijk

    Dik KlootWijk Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Earn a total lifetime score of one-million across all of your games.

    dus niet in één spelletje, ik heb hem ook gisteren behaald...gewoon geduld hebben en veel Hexic spelen :9
     
  9. woolyonline

    woolyonline I will kill you!!

    Berichten:
    929
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is niet waar, je moet in totaal, van alle games die hebt gespeelt, een gezamelijk totaalscore hebben van meer dan een miljoen. En voor de andere 100 games weet ik niet zeker of een game waarin je "af" gaat ook telt.

    greetz wooly
     
  10. The Hammerman

    The Hammerman The Hammerman

    Berichten:
    1.342
    Leuk Bevonden:
    0
    Die flower van black pearls is niet onmogelijk, denk ik. Heb al een keer 5 black pearls gehad toen iuk een bom kreeg welke ik niet weggewerkt kreeg. Je moet gewoon veel spelen, dan zie je ook sneller mogelijkheden om een flower te maken.
     
  11. woolyonline

    woolyonline I will kill you!!

    Berichten:
    929
    Leuk Bevonden:
    0
    @ hammerman, een flower van Black Pearls is niet onmogelijk, maar wel erg moeilijk, je moet in totaal namelijk 43 flowers maken, 36 voor een ster, 6 flowers van sterren voor een BP, en dan nog eens daar een ster van maken, toch wel moeilijk lijkt me.

    greetz wooly
     
  12. The Hammerman

    The Hammerman The Hammerman

    Berichten:
    1.342
    Leuk Bevonden:
    0
    ghehe, ik zij ook dat het niet onmogelijk was:D
     
  13. maybe1984

    maybe1984 Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon blijven spelen en dan krijg je vanzelf een melding dat je de 1.000.000 hebt gehaald. heb hem zelf gisteren eindelijk gehaald. Gewoon veel survival spelen. Daar haal je minimaal 100.000 per spel, dus met 10 keer spelen ben je er.
     

Deel Deze Pagina