Fable The Lost Chapters Helpthread

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 26 okt 2005.

  1. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Dan heb je denk ik iets fout gedaan.
    Weet je zeker dat je de Quest aangenomen hebt, of dat er geen andere quests zijn die je op dat moment daar moet doen.
    Normaal gezien zou er bij deze quest een filmpje komen (Lookout Point) van een vrouw die jou om hulp komt vragen. Is dit niet zo, dan zou ik eventjes je game herstarten. Dan heb je een bug, jammergenoeg...
     
  2. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is al gelukt. Ik nam een andere weg naar The Greatwood Entrance. Ik moest via Lookout Point gaan. Bedankt.
     
  3. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Okee. Gelukkig maar.
     
  4. Hvc.

    Hvc. keep ya Head Up..!

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik sta vast met fable:TLC ik moet die geest verjagen van die gast.
    Hoe moet ik dat doen??
    hij zij iets opgraven maar waar precies??
     
  5. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    'die geest verjagen van die gast' ....?

    Waar heb je het over?
    Bedoel je Screamers?
    Waar is de missie?
    Hoe heet de missie?

    Dat zou wel handig ziin als we dit wisten...
     
  6. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Denk dat ie de missie bedoeld met de geest op het strand, die je moet verjagen voor die gast met zijn kippen. In dat geval moet je graven naast de steiger op het stuk strand waar de vrouw van die geest staat. Dus niet het strand waar die geest zelf staat, maar aan de andere kant van het dorp.
     
  7. Fat-Boy

    Fat-Boy Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet je om die demon door van de "Archeoligist" open te krijgen iets speciaals doen want ik weet dat hij hits heet en spel dat dan met die stenen maar hij gaat toch niet open?

    edit: heb ik net gedaan, deed het nu wel. Bedankt
     
    Laatst bewerkt: 26 dec 2005
  8. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Normaal gesproken zou die Demon Door gewoon open moeten gaan nadat je zijn naam hebt ingevoerd via die stenen. Beetje vreemd dus. Zou save game laden en missie eens opnieuw doen mocht dit nog gaan, misschien een bug in spel ofzo.
     
  9. Revan5

    Revan5 Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    hey gasten ik heb een vraag. Als je gezelig zit te spelen in de achtertuin van de heldengilde zul je alsnel merken dat daar een pratende deur is. waneer je deze pratende deur opent kom je in een smalle kamer waar een kistje zit
    in die kist zit een elixer of life. Mijn vraag luid: Wat heb je aan een elixer of life in Albion en hoe gebruik je het ?
    bedankt,
     
  10. Linky-biscuit

    Linky-biscuit Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Je levensbalk wordt er langer door en je moet het opdrinken.
     
  11. Revan5

    Revan5 Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    aah oke .. en weet iemand toevalig waar je een levens elixer kunt vind waardoor je niet ouder word ?
     
  12. mark145

    mark145 maffiamaffia.nl

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij zijn die er niet.
    die levens elixer kun je het beste gebruiken wanneer je multiplier zo hoog mogelijk is.gaat dan x 100,das ook met die andere elixers zo.
     
  13. Fat-Boy

    Fat-Boy Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand hoe je in de kelder van de grey house komt want ik heb die tip van die gast gehoord maar het luik gaat niet open?

    edit:/ nog een vraagje: ik heb gelezen dat ereen silver key ligt in Cliffside Path, klinkt misschien wat dom maar ik kan het niet vinden ook niet op de map. Kan iemand miscchien zeggen welke platsen eraanvast liggen dan vind ik het denk ik wel.

    edit:/ nog één vraagje: Kan je het masker van Jack o. B. ook opzetten?
     
    Laatst bewerkt: 27 dec 2005
  14. Victor

    Victor Guest

    Et voilá.
     
  15. Fat-Boy

    Fat-Boy Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan heb ik alweer een nieuwe vraag: Als je J of B verslaat in zijn laatste vorm op het einde kan je dan nog door spelen want hij saved hem bij mij niet na het gevecht en ik moet dus steeds opnieuw vechten.
     
    Laatst bewerkt: 28 dec 2005
  16. Revan5

    Revan5 Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    terwijl fat boy een vraagt heeft heb ik er ook één in die luid als volgt: Waar liggen alle silver keyes ? (oke dat was weer is een smerige valspeel vraag)
     
  17. Revan5

    Revan5 Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke .. ik zie dat jullie enthousiast hebben gepost op mijn vraag...naja ik hoef het antwoord al niet meer maar ik heb wel een veel nuttigere en betere vraag.
    In het spel zul je soort van teksten ontvangen di je naar een schat leiden. er waren geloof ik 6 van die teksten. éen van di teksten ontvang je bij een missie op de abonend road waar je een verdwaalde trader moet terugbrengen naar zijn kameraad. oke mijn vraag luid: waar vind ik die teksten ? Ik hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel en alvast bedankt . en sorry voor het dubbelposten.
     
    Laatst bewerkt: 28 dec 2005
  18. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
  19. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    gewoon naar menu, items, potion opzoeke en opdrinke ;)

    of via snel menu met d-pad....
     
  20. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    ff een vraag nog over Lady's Grey House, 1e keer dat ik daar was en in die huis ging kwamen vijanden.. allemaal afgeslacht.. luik ging niet open..
    nu kan ik naar Bowerstone North.. heb 2 mission's gedaan voor lady grey, moet nu die ketting zoeken,, nog niet gedaan.. zo'n andere vent in die gevangenis (buiten) ze dat ik naar Lady's grey House moet gaan en me lamp 3x moet flashen voor die stables.. stable is toch dat luik dat dicht staat naast het huis, buiten zitten overal vijanden, allemaal gedood, binnen in het huis is niemand.. ik flash de lamp 3x ( is toch gewoon aan en uit, 3x,, of moet dat op een speciale manier..?,, ik doe het via de d-pad) maar ik krijg dat luik maar niet open,, kan iemand me helpen..??:)

    edit// Laat Maar, Is Al Gelukt.. Stables is Paardenstal.. Je Moet Daar Vlakbij Het Begin Je Lamp Flashen.. Ik Keek Op Een Verkeerde Plek.. DOMME IK:D:D:D
     
    Laatst bewerkt: 30 dec 2005

Deel Deze Pagina