Xbox 360 Vs. PS3 [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 8 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Unreal 2007 is een launchtitel voor de PS3. Kijk maar naar post #811.
    Grote games zullen er nog steeds zijn. Maar toch zijn de mogelijkheden groter met meer vrije ruimte.
    Grapjas
     
  2. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet want op zo een normale DVD kunnen denk ik maar 4 tot 8 gb op ofzo. Het spel Saint Row komt in 2 versies uit. De ene versie kan je op de core spelen en voor de andere heb je een hdd nodig omdat je iets op je hdd moet zetten zodat het land ofzo groter wordt. Maar wat ik over Saint Row zei kan ook nep zijn want heb het ook maar van de thread Saint Row
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Mjah als de compressie goed genoeg is zie ik het probleem niet ... de enige game welke eerst meerdere dvd's zou gaan gebruiken [eM] Enchant Arms ... komt nu gewoon op 1 DVD uit door de vebeterde compressie van MS ... de grootste xbox game had ook slechts 4 GB nodig ... de grootste PC game staat ook op 1 DVD ... ik zie dus nog geen problemen ... Maar ik denk dat Blu Ray films wel intressant kunnen worden

    Ik weet niet waar je de wijsheid vandaan haalt dat Sain Row uitkomt in 2 verschillende versies ... dat is namelijk niet zo ... wel maakt de versie van saint row gerbuik van de HDD als deze aanwezig is .. Mag ik een bron zien dat deze in meedere versies gaat verschijnen?
     
    Laatst bewerkt: 27 dec 2005
  4. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoals JPRaceGamer al vaker gezegd heeft, GT5 zal de ruimte goed kunnen gebruiken. GT4 zat al over de 8 Gb en had toen nog niet eens schademodellen voor de auto's en nog geen online functie. Als ze dit erbij willen doen zullen ze wel hele goede compressiemethodes gebruiken.
    Wel zullen in het begin de spellen voor de PS3 nog gewoon op DVD's uitkomen maar later kan het heel goed te pas komen.
     
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik denk dat alle games van de ps3 op blu-ray uitkomen, omdat beveiligings technisch voor de PS3 gunstiger is
     
  6. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is wel zo. Ook zijn de Blu-Ray Discs ook beter beschermd tegen krassen ed. Maar een Blu-Ray Disc is ook weer duurder dan een DVD. Maar eigenlijk maakt het mij niet zoveel uit. Als de games maar goed zijn :9
     
  7. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Oblivion is ook zeker erg groot hoor.
     
  8. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    KLIK


    Unreal Tournament 2007 komt ook gewoon op de 360, is al lang en breed door de makers gezegt. Afgelopen E3, en ook op de TGS....

    Edit: Saint's Row komt gewoon in 1 versie uit, net wat Fardo al zei.
     
    Laatst bewerkt: 27 dec 2005
  9. Ja, en mochten ze nou echt zulke lange/grote spellen maken die meer ruimte nodig hebben dan pakken ze toch gewoon 2 dvd's..

    Problem Solved..
     
  10. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar hij komt als PS3 launchtitel. De kans is dan klein dat hij ook gelijk op de 360 komt. Waarschijnlijk moet de 360 jammergenoeg wachten op de game.
    1 disc is toch wat makkelijker
     
  11. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Dude dit staat in je bericht "the magazine also reveals that the game will be a launch title for the PlayStation 3, which is tentatively slated for a spring 2006 launch." dit zegt dus het magazine, en het magazine is van Sony. Niet van Epic...Epic heeft dit dus niet gezegt, dit zegt het magazine. :)
     
  12. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    En jij denkt dat Sony zomaar gaat zeggen dat UT2007 een launchtitel gaat worden zonder dat Epic hier vanaf weet. Alsof Epic nu pas te weten komt door dat magazine dat Sony wil dat hun game als launchtitel gebruikt wordt. Alsof Sony en Epic het hiervoor nog niet over gehad hebben. En als Epic geen launchtitel voor de PS3 wil maken, dan zet Sony niet zo'n artikel in hun blad :):)
     
    Laatst bewerkt: 27 dec 2005


  13. Ja, maar in principe kan het dus ook gewoon een 'Launch-Poort' zijn vanaf de 360.
     
  14. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja of de 360 is een poort vanaf de PS3. Maar dat boeit allemaal niet zolang het spel maar gewoon goed werkt.
    Maar het is waarschijnlijk dat hij eerst op de PS3 zal uitkomen omdat het voor Sony anders geen zin heeft om er zo mee te pronken. Als hij op de PS3 uitkomt en tegelijk ook op de 360 dan heeft Sony er niet veel voordeel van. UT2007 komt wel gewoon op de 360 maar ik denk pas een aantal maanden na de launch van de PS3.
     
  15. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    een launch titel hoeft niet exclusief te zijn ... Ik heb op de website van epic gekeken, maar ik kan geen xbox 360 versie vinden ... Ik weet dat epic op e3 heeft aangekodigd dat deze game ook op next-gen zou uit komen ... mogelijk betekend dat dit keer alleen maar op de PS3 of heb ik het mis :eek:
     
  16. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet wat precies is aangekondigd op E3 maar het zou best een exclusieve game kunnen worden als het klopt wat Fardo zegt.
     
  17. Dikkembergs

    Dikkembergs Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Moesten julie nu eens neutrale koper zijn waarvoor zou je kiezen om te kopen... xbox360 of de ps3? en waarom?
     
  18. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik denk dat weinig mensen hier neutraal zijn... Ik ben persoonlijk pro Xbox (360). Waarom? Xbox Live en Windows Media Center
     
  19. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    ik de ps3. waarom??? de beste franchises, de grootste games aanbod en eye toy next gen

    xbox360 is ook zeker vet hoor....

    @Fardo
    UT 2007 draaide op de afgelopen E3 speciaal op de ps3 hardware maybe dat dat duidelijk maakt dat ie only ps3 is???(ik kan het mis hebben hoor)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 27 dec 2005
  20. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoals het nu lijkt de 360, waarom? Vanwege de uitgebreide Xbox Live mogelijkheden en alle andere extra's. En over de PS3 kan je gewoon nog heel weinig zeggen nu, ik vindt dat je gewoon moet wachten tot de PS3 ook een tijdje uit is en daar ook de 2de generatie games op is uitgekomen. Pas dan vindt ik dat je een goede vergelijking kan maken, en dan nog zal het smaak zijn wat je zelf beter vindt, gelukkig.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina