Headset problemen

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door youssef, 26 dec 2005.

  1. youssef

    youssef Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

    ik heb eerder een topic gezien over microfoon problemen en ik zag dat het bij Celius werd opgelost. Ik heb ook zo ene probleem maar dan is het nog altijd niet opgelost. Ik heb gekeken in configuratiescherm=> gelluid => spraak en bij volumeregeling was mijn microfoon niet gedempt. Als ik bij eigenschappen dan bij opnemen selecteerde was er bij de microfoon een vinkje bij "selecteren". Ik weet echt niet hoe ik dit probleem moet oplossen. Ik heb eerder al een microfoon gekocht en het werkte toen ook niet dus nu weet ik dat de probleem bij mijn computer ligt. De stekkers zijn op de juiste plaats denk ik (rood bij rood en zwart in groen omdat er geen zwarte kleur was en er waren maar 2 pluggins rood en groen) Kan er iemand mij helpen aub?

    Dank voor jullie hulp. en een prettige kerstdagen en een gelukkige nieuwjaar toegewenst!!
     
  2. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet wat het is maar misschien kan je deze vraag beter in dit topic stellen...
    en trouwes bedankt en jij ook fijne kerst en gelukkig nieuwjaar :)
     
  3. Thamaster

    Thamaster Active Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    gaat deze nog dicht?
     
  4. Eellie

    Eellie The E stands for Eellie

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    4
    vergeet je ook niet een report te maken.
    want hoe je ook je best doet je bent nog geen mod :+ ;)
     
  5. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Om welke headset gaat het? Zit er software bij?
    Dus op je pc zitten alleen twee aansluiting, een rode en een groene?

    @Thamaster,

    Nee :).
     
  6. Thamaster

    Thamaster Active Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    haha oke :p:D
     
  7. youssef

    youssef Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat gewoon rond een eenvoudige headset. Er is géén enkele software bij. Er zijn 2 draden aan verbonden een rode en een zwarte. mijn computer heeft 2 pluggines waarin je de microfoon moet insteken een rode en een groene, ik veronderstel dat de rode in de rode moet en de zwarte in de groene omdat er geen zwarte kleur is.
     
  8. maXiman

    maXiman Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Je zou kunnen proberen eerst het groene aansluitinkje zwart te verven en hem er dan in te steken!

    :+

    Misschien, had ik wel eens, staat je hoofdtel. niet ingesteld maar bijv. de mic van je webcam.
     

Deel Deze Pagina