Call Of Duty 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 6 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tecnomic

Tecnomic Guest

@tha messenger
    nope ;)

2. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Damn wat is dit voor een schijtsave systeem :confused: Gisteren spelletje gekregen, en direct maar ff gespeeld. Had bijna de 2de missie ook uitgespeeld, dus had al 4 levels gehad. Ik moest eten dus ff xbox uit en daarna weer spelen, alles weer weg, drukte op resume game en begon weer bij de allereerste missie. WTF!

Wat kan je hier aandoen? Ik speelde op Hardened ...

3. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.326
    Na elke missie, of elke keer dat je kan klikken op "continue mission", drukte ik op Save & Quit. Ik heb het hele spel zonder problemen kunnnen spelen.

4. M4ST3RB0Y

M4ST3RB0Y Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop dat de patch begin januari komt ;) .
    ik denk dat hier de patch uit bestaat:

online multiplayer 2-16 players (zelf hoop ik op 2-32 spelers)
    zelf hosting met map keuzes, kickfuncties enz.
    dan zal het toch wel erg vet zijn als er clansupport erin komt :D

maarja de tijd zal het leren, nog even geduld moet ik hebben :p

5. jasnba

jasnba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dus het is al zeker dat er een patch komt??

6. Tecnomic

Tecnomic Guest

@Metal Mark
    dat had mijn broer dus ook gisteravond :confused:

Echt een slechte zaak, shame on you Infinity Ward

7. Djack

Djack Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er komt een patch aan infi ward heeft dat bekend gemaakt

8. M4ST3RB0Y

M4ST3RB0Y Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nu hopen dat ze ons niet teleurstellen :cool:

9. Rem

Rem knauf

Leuk Bevonden:
    0
    Zo is dat, dat zou de multiplayer nog een stuk leuker maken!! O-)

10. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Dat deed gisteren toen ook. Hoorde ik van Superbol omdat tie hem anders misschien niet saved maar bij mij werkte dat gisteren dus niet.

Heb nu alweer de eerste 2 missies op Veteraan uitgespeeld. Nu nog ff 3 (kleine missies doen en ik heb Rusland ook uitgespeeld op Veteraan).Tenmiste als die hem zonet heeft gesaved :+

11. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.326
    Uitslover. ;)

Het is gewoon een fout in dat spel, wat ik doe heeft bij mij en anderen gewerkt, maar het is natuurlijk geen waterdicht systeem.

12. Beawulf Agate

Beawulf Agate aka Mad Murdock

Leuk Bevonden:
    1
    Ik had dit de eerste keer ook wanneer ik dit op veteran speelde... heel bijzonder. Maar de achievements waren wel behaald. Dan gewoon even op easy om er doorheen te rennen... Even de uitgespeelde missies nog een keer uit te spelen. Overigens zie ik niet echt de moeilijkheid in veteran. Zit ik me lekker uit de sloven, blijven mijn makkers maar weer spawnen. Sterker nog, soms halen zij de objective en kijk ik slechts eenvoudig toe... :confused: zucht... It is all about team work!!!
    Anyway, het blijft toch nog lekker knallen, vooral de Britse missie Caen...

13. Tallon 4 NL

Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

Leuk Bevonden:
    0
    Heb niet erg veel ervaring met online gamen, maar ik vind het wel erg wreed :)
    Soms wel erg veel last van lag....game is dan geheel onbestuurbaar en beeld gaat als een dolle op en neer....Even later is het weer weg...Rare zooi :mad:

Kom erg weinig Nederlanders tegen. Ben zelf ook niet erg slim geweest door mijn gamertag niet van de ext. NL te voorzien...
    Was beter geweest denk ik.....Maar veranderen kost 800 punten toch???

Enne....jammer dat friends niet kunnen joinen. Heb zowiezo slechts 2 friends op mijn list...Tjezus...lijk wel alleen op de wereld. Heb mijn leeftijd * kuch * 35* kuch * ook niet mee denk ik :) Hoe kom ik aan een grotere friendlist?
    Lijkt me erg tof om deze game met bekenden te spelen ( mocht die patch er komen. )

gtz
    GS aka Grandpa

14. SmaxXx

SmaxXx Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zelf heb ook niet veel ervaring met online gamen maar dit is tog wel vet
    maar hoe kun je dan instellen wat guilty spark zegt "mijn gamertag niet van de ext. NL te voorzien..."
    als iemand weet hoe je dit kan terugzetten zeg het me dan want kan ik eindelijk mn headset normaal gebruiken

15. Tallon 4 NL

Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

Leuk Bevonden:
    0
    Moet je op xboxlive je tag aanklikken en dan krijg je de optie om te wijzigen.
    Kost 800 points. Vind ik eigenlijk wel belachelijk:mad:

16. jasnba

jasnba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is wel goed aan de enuh kant vind ik , zodat mensen het niet te vaak gaan veranderen

17. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Ik moet eerlijk zeggen dat je daar een beetje mazzel mee moet hebben. Het probleem is nu eigenlijk dat het grootste gedeelte van de groepjes al gevormd is. En door de chatmogelijkheid komen die groepen lang niet altijd samen om een spel te doen. Maar je moet zorgen dat je bij een nl komt te racen en dan gewoon wat ouwehoeren. Ranked games zijn daar overigens niet zo goed voor.

Maar ik zal je wel toevoegen als ik mijn 360 aanzwengel. Als ik een keer een race ga doen nodig ik je wel uit ;).

18. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb gisteravond de game uitgespeeld. De Amerikaanse compagne is veruit het gaafst. Wat een actie en chaos zeg.
    Nu de moeilijkheidsgraad omhoogschroeven en opnieuw beginnen.
    Ik heb gelukkig geen last gehad van de save-bug.

19. K-Pac

K-Pac No PaiN No GaiN

Leuk Bevonden:
    0
    moet eerlijk zeggen dat een level behalen met veteran soms aardig frustrerend kan zijn, maar wat al eerder vermeld was, gewoon 90% door je teammates laten afknallen :p en de laatste 10% zelf koudmaken, zo is 't wel aardig te doen, mr de MP functie moeten ze snel met iets beters komen, want dat is op 't moment echt bagger..

voor de rest, superspel!!

gr. Kevin aKa Giko86 (add me on Live!)_0/

20. Rem

Rem knauf

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft er ook iemand last met als ze online spelen de laaste 2 min worden verbroken, ik wor daar helemaal GEK |:- VAN!!!
    Gister heb ik zeker 6 potjes online gespeeld, en niet 1 keer het einde meegemaakt lekker vervelend is dat!!
    Laat graag effe horen als ik niet de enisgste ben!.. :mad:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina