Ik word er zo ziek van, dan vraag je een game aan om met wat vrienden medals te halen. En dan joinen er allemaal noobs die alle flags gaan pakken en gaan killen, dan ga je er naar toe (schiet zelfs niet) schreeuw je dat ze niet moeten killen, doen ze het toch. Dit doe ik 2 ×, en dan begrijpen ze et nog niet, en dan vinden ze het gek dat ik ze daarna kapot scheld pfoe* dat lucht op oke, @ Furo, voeg mij ook maar toe mocht je willen, ben clanloos (ook al staat er van wel , EA is vaag) @ horrible, ben nog steeds verdomde boos op je
Zal ik doen jongens, ik ben vanavond ook pas wat later thuis... zit nu nog op m'n werk en ondanks dat ik hier heerlijk relaxed kan internetten zit xboxen er helaas niet in. Groet'n.
Het is de Live Experience gedeelte(toch geen afspreek gedeelte), en ik heb daarover ook een vraag. Kan je net zoals bij Halo2, een guest in de game laten meedoen, oftewel zit er een 2-player modus in?
Ik heb een paar vraagjes : Wat is PPH, en hoe kom je eraan? Waarom kan ik mijn broertje wel horen en hij mij niet? We zitten in het zelfde team, ik kan hem wel horen praten, hij ziet mij ook wel praten linksbovenin, maar hij hoort me niet. Bvd, Erik
PPH= Points Per Hour Hoe je eraankomt? Gewoon veel punten halen Had ik een paar dagen geleden ook met een vriend. Moet jij je xbox even resetten
Klopt het dat je eerst op het witte knopje moet drukken voordat je kunt praten of kun constant praten (net als bij Halo2)?
Ja, en er kan maar een iemand tegelijk praten dat is ook weer jammer.. zit ik net zo'n heel gesprek te voeren druk ik even die witte knop niet in.. om op adem te komen () gaat er weer zo'n stomme amerikaan er doorheen lullen (3 kwartier) zodat wij niks kunnen zeggen
Nog even iets voor ik het vergeet; @DeNmAn, ik heb je gisteren een friendsrequest gestuurd, dus het zal zo wel in orde komen. Spelen jullie nog veel clan matches en kun je dan wel samen spelen ongeacht je ervaring/level/ofhoejedatooknoemt? @Leonhart, ik kon je niets sturen - je friendslist was vol.
wanneer komt ie precies? nog lang want dan weet k of k moet w8ten daarop of nu een andere game moet kopen?
nog steeds eerste kwartaal 2006... http://archief.xboxworld.nl/release/?filter_platform=26&filter_month=1&filter_year=2006
Als dit spel goed werkt op de 360 ga ik hem mischien nog wel spele maar mijn xbox is nu helemaal kapot *) hij kan geen CD meer lezen
Ze zeggen dat ik de 360 uitgave ook vliegtuigen komen te zitten, dus als dat zo is ga ik hem zeker halen *) @hayabusa; dan moet je misschien je spellen eens branden op dvd5, werkt een stuk beter , cd's blijken meestal te klein...
DE xbox kan geen cd meer lezen zelf geen audio cd Ik had zo'n clean CD en die liep zelf al vast en doet het nu niet meer :{ sorry van offtopic