Project Gotham Racing 3 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 13 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je altijd eerste wordt, dan kun je niet zakken. Maar als er in de game mensen zitten die lager geranked zijn dan jij, en je wordt 2e dan verlies je nog steeds punten.
     
  2. TOny112

    TOny112 Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    is er ergens misschien een optie waar je kan zien hoeveel punten je nog nodig hebt om een hogere rank te krijgen?
     
  3. FREEWILLY

    FREEWILLY Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor de online ranking is dat niet mogelijk, je kan wel zien wat je ranking is op de wereldranglijst, maar wanneer je van bijv contender 23 naar hotshot 24 promoveerd is niet te achterhalen.

    Gewoon blijven racen en winnen
     
  4. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Zo, ben vandaag lekker opgeschoten. Heb alle events gehaald op silver (automatisch dan ook op bronze), ben Ferrari en Lamborghini owner en Exotic Car owner.
    Heb van de 900 te halen punten nu 415 punten.

    Heb net een tijdje online zitten spelen, was echt lachen. Er zaten een paar van die droge Engelsen, echt lachen. Ik reed met de McLaren F1 LM, echt een heerlijke auto. De rest reed ook met de McLaren of met de F50GT. De F50GT's reed ik echt helemaal zoek, vooral in de bochten.

    Weet iemand waar je de punten voor je online performance kan halen? Is dat bij online career of bij playtime en dan Xbox Live?
     
    Laatst bewerkt: 28 dec 2005
  5. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Heb ff alle garage vol gestopt met mijn favo auto. TVR Sagaris _O_..Erm om ff je vraag te beantwoorden. 9 garages maximaal...

    Online Proffesional Archievement bedoel je? Die kan je niet halen :+
     
  6. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik begin de game een beetje saai te vinden. De glans die PGR2 had, is er wat mij betreft af. Helaas. Zowel offline als online is PGR3 geen verbetering t.o.v. PGR2.

    Wat ik jammer vind, is het feit dat het online systeem anders is geworden. Waarom kun je geen kudos verdienen als je tegen vrienden speelt? Nu kun je nauwelijks kudos verdienen omdat iedereen beukt in Online Career. Heb je op een gegeven moment veel kudos.. hoppa, combo weg.

    Ik wil niet zeggen dat bij PGR2 niemand beukte, maar er werd daar veel minder gebeukt. Iedereen reed clean omdat je een host had die je kon kicken. Mensen waren solidair. Je verknoeide niet zomaar iemands combo, en wat is er nou leuker om een grote combo te hebben? Nu heeft het geen zin om kudos te verdienen.
     
  7. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Volgens maakt het aantal kudos dat je haalt helemaal nix uit maar het aantal potjes dat je wint. Mijn hoogste aantal kudos bij Online Career is 35443 kudos en daar door je meestal dan zo'n 14 potjes over, 2500 kudos per potj is toch wel gemiddeld. Maar ik ging echt geen 100 plekken naar beneden hoor ;). Misschien net 15 plekken....was toen iets van plek 700 in leugau 1 ofso...
     
  8. forza katwijk

    forza katwijk Hardcore For Live

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    de host kan nog steeds iedereen kicken hoor!

    hoe werkt de world rankings dan? wat moet je daarvoor doen?

    online career spelen of playime - xboxlive en daar veel punten scoren?
     
  9. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, dat zeg ik ook niet. Maar het is toch leuk als je tegen vrienden speelt (die je niet beuken) dat je dan kudos kan verdienen? Nu kun je geen kudos verdienen omdat je gebeukt wordt.

    En ik heb het ook niet over dat je zakt ofzo.. het boeit mij echt niet of ik in online league 1 of league 2 rijdt (of in welke league ook). Maar het is wel jammer dat je geen kudos krijgt als je Playtime speelt. Ja, je ziet wel een tellertje, maar die is er voor Jan Joker.

    >< volgens mij lees je mijn post niet goed. Ik twijfel er niet eens aan of een host iemand kan kicken.
     
  10. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Srry. Maar in dat punt heb je wel gelijk in. Tegen vrienden racen is ook veel leuker en er word gewoonweg niet gebeukt.

    btw we moeten is een keer een datum afspreken met een groepje van 8 man en dan gezellig 'capture the track' en 'street races' doen. Rox en ik hadden daar wel zin in.
     
  11. forza katwijk

    forza katwijk Hardcore For Live

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    '' Iedereen reed clean omdat je een host had die je kon kicken."

    dat heb je nu toch ook een host die kan kicken? dus waarom zeg je dit?
     
  12. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het over het feit dat je in PGR2 kudos verdiende terwijl je custom games speelde. Nu, in PGR3 verdien je ook kudos in Online Career (dus niet tegen friends), maar dit kan niet, omdat iedereen je beukt. Het systeem van PGR2 werkte wel, want iedereen reed clean omdat er een host was die je kon kicken als je iemands combo verpestte. Nu kun je überhaupt geen kudos verdienen in custom games. Ik zei dat omdat het systeem van PGR2 wel werkte, waarom ze dat hebben omgegooid is mij een raadsel. Iedereen speelde clean en verdiende kudos, nu: niemand speelt clean en niemand haalt veel kudos. Daarom zei ik dat, niet om te zeggen dat een host iemand nu niet kan kicken ><
     
  13. Stealthforce

    Stealthforce Active Member

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    cone challenge op hard core is echt moeilijk man!!!
    Ik probeer het meestal in de Mclaren F1 en dan in-car.
    Wie heeft nog een andere methode en in welke auto rijden jullie
     
  14. Traxx

    Traxx Dutch Racing Crew

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    Ferrari F50GT. Dan is alles op platina redelijk te doen.:)
     
  15. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    F50 GT is ongeschikt voor Cone Challenges. Probeer eens de Ultima GTR. Daarmee is het best makkelijk.
     
  16. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Gisteren een aardige tijd online carreer zitten spelen.. Blijft toch wel lastig omdat het erg moeilijk is om zonder problemen de eerste bocht door te komen.. Als het daar mis gaat ben je meestal al gezien..

    Over het algemeen wordt ik meestal 3e of 4e en blijf ik steken rond de 20.000 ste plaats...
     
  17. FREEWILLY

    FREEWILLY Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    De Ford supercar concept, heel wazig klein wagentje, maar heel wentbaar en terkt redelijk op. Hiermee moet het goed te doen zijn. wagen is goed te controleren.
     
    Laatst bewerkt: 29 dec 2005
  18. FREEWILLY

    FREEWILLY Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    De Ford supercar concept, heel wazig klein wagentje, maar heel wentbaar en trekt redelijk op. Hiermee moet het goed te doen zijn. wagen is goed te controleren.
     
  19. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier ben ik het helemaal mee eens _O_ Ik heb precies hetzelfde. |:-

    En voor de cones:

    Ik doe ze op Platina met de M'des CLK-GTR Supersport. Ik heb altijd bij andere auto's dat ze een beetje doorslippen als je stuurt (vooral met de Ultima) en de M'des heeft dat niet. Je raakt alleen wat sneller de pionnetjes omdat 'ie zo lang is.

    Voor de rest heb ik 'em ook bijna uitgespeeld :)

    Ik hoef nog maar 5 medailles op Platina, allemaal cones.
    Ik hoef nog maar 3 badges (Unending Slide - die is makkelijk, 10x No Penalty - die is ook makkelijk gewoon ff 10 keer op novice een race-je winnen zonder de muur te raken, All Platina Badges - die komt er dus aan :p )
     
    Laatst bewerkt: 29 dec 2005
  20. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Vaag, heb ik nooit last van. Maar de CLK-GTR rijdt best lekker. Eigenlijk rijden alle auto's beter dan de F50 GT. Panoz GT-R1 Coupe, Mclaren.. allemaal beter, alleen helaas niet sneller.

    Weten jullie trouwens wat de auto is die de hoogste top speed heeft? Ik kwam daar laatst achter en ik was best wel verrast.. :eek:
     
    Laatst bewerkt: 29 dec 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina