"Grotere" Avatar >10KB

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Fardo, 6 jan 2005.

1. MassHyponotic

MassHyponotic Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Het probleem is (en dat is vast wel vaker gezegt) is dat als je van die grote ava's neemt dat alles dan vele malen langer duurt om te laden. Ik vindt het zo wel best.

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik zou toch weer een lans willen breken voor een grotere Avatar ... kan deze niet aangepast worden naar 100x100 of 90x90 ?

Ach ik kon het proberen :cool:

3. Painz-X

Painz-X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mee eens !.... grote avantar's..
    ik heb er nog geen maar die moet wel komen :D!..

4. IWFH '2006'

IWFH '2006' 35+ Good Deals

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben er ook wel voor, want ik denk dat het grootste gedeelte van de actieve forumgebruikers toch al wel adsl oid heeft. En zoals ook in de beginpost staat kan je dan zelf leukere creatievere avatars maken. *)

5. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben er ook voor. Ik denk niet dat er nog veel mensen in nederland zijn die internet via de telefoonlijn hebben en dan ook nog eens op dit forum rondlopen:).

6. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Ik ben ook voor, want je kunt dan veel mooiere avatars maken. En als je je stoort aan de grote avatars, dan is er nog altijd de optie in je profiel om de avatars uit te zetten :)

De aanhouder wint zeggen ze altijd op aarde, maar op xboxwereld geldt dit helaas niet:'-(

7. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Zolang het binnen de perken blijft hoeven iets grotere avatars inderdaad geen probleem te zijn. Op mijn eigen bescheiden forumpje is het maximumformaat 100x100 pixels en dat is een heel fatsoenlijk formaat. Je zou dan ook de maximumgrootte omhoog kunnen schroeven naar bijvoorbeeld 50 KB. Daar zou men in de meeste gevallen prima mee uit de voeten kunnen. En degenen die een halve speelfilm in hun avatar willen hebben gewoon pech gehad, want dat is gruwelijk irritant :cool:

8. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Helemaal mee eens :) ...een beetje meer ruimte kan geen kwaad

9. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben ook wel voor. Er is ook extra ruimte rond de avatar dus die kan wel gevuld worden, aangezien die toch nutteloos is.

10. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    100x100 lijkt me prima.Maar ik heb toch liever niet dat er direct allemaal bewegende avatars komen.Dat leid voor de meeste (daar hoor ik ook bij) volgens mij verschrikkkelijk af.En als ze 100x100 te groot vinden dan proberen we 90x90 ;)

11. Badkiller

Badkiller Hardcore xbwer!

Leuk Bevonden:
    19
    Waarom geen poll hierover?
    Klein beetje democratie mag ook wel hier op de fora :cool:

ps.: ik ben er voor, 100x100 of desnoods 90x90

12. harXcore

harXcore Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens.

13. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    Hoeft van mij niet.. Vind het nu al irritant dat er sommige mensen van die knipperende avatars hebben, met meer ruimte krijg je dat ook meer

14. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Tja je moet ook rekening houden met bandbreedte etc. 40kb meer per plaatje dat duizenden keren extra per dag verstuurd moet worden.

15. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    Jup vind et ook maar irritant. Ze kunnen wel mooi zijn, maar het leidt wel af van de posts en dat stoort vreselijk.

16. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Sorry, maar ik vind dit een zwak tegen argument. Als je wordt afgeleid tijdens het lezen van de posts, dan vindt je die posts waarschijnlijk toch al niet interessant.

Signatures kunnen idd storend werken als je steeds moet zoeken tussen de plaatjes naar een post, maar dit valt met avatars van 50kb en 100x100 pixels reuze mee. Kijk maar eens rond op andere fora, waar ze 100x100 gebruiken :)

Een knipperende avatar die gaat van zwart naar wit, ja ok die zijn wel irritant, maar ook daar kun je regels voor bedenken net zoals de 'te grote signature' regel.

Verder ben ik het met Darkwings post eens :)

17. CasPerZerZ

CasPerZerZ *Sorteert Pallets

Leuk Bevonden:
    0
    Knipperende avatars is een erg slap argument.Als je op je scrol knop klikt en dan vasthoud beweegt niks meer.

18. IWFH '2006'

IWFH '2006' 35+ Good Deals

Leuk Bevonden:
    0
    Ook lekker handig om elke keer je scrol knop in te drukken :{ Ik ben er ook wel voor om knipperende avatars te verbieden, ikzelf vindt ze ook erg irritant vaak. En trouwens, niet iedereen heeft een scrollknop :+

19. Badkiller

Badkiller Hardcore xbwer!

Leuk Bevonden:
    19
    ...dit is getest in Internet Explorer?
    Met firefox werkt dit namelijk niet..

20. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Badkiller als ik dat middelste knopje op me muis (de scrollknop) in druk en stil blijft staan dan doet jou avatar het nog gewoon met animeren. Als ik dan eenmaal zachtjes naar boven scroll dan blijft hij stil staan. Dit is getest met Internet Explorer;).

Deel Deze Pagina