1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nieuwe Lading 360's

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door nice2beatyou, 2 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. II FTM II

    II FTM II Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0
    Zal wel meevallen, ben vandaag nog langs geweest grapjas.
     
  2. fast_ray

    fast_ray Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon goed de site van dixons in de gaten houden, vanmorgen besteld en morgen al binnen!!!!
    Zo nu en dan staat er bij de 360 hardware een button bestel ipv houd mij op de hoogte. Vanmorgen dus ook toevallig tussen 8.00 en 9.30 dus ik dacht laat ik eens een gokje wagen. Kreeg gelijk een mailtje ter bevestiging en een link om je order te tracken, die gaf vanmorgen aan uw bestelling staat klaar om verzonden te worden en inmiddels zegt hij order verzonden!!!
    Morgen is het dus groot feest ;)
     
  3. II FTM II

    II FTM II Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0
    ok bedankt voor de tip :D
     
  4. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
  5. BandOfBrothers

    BandOfBrothers Wow,There's Internet

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    0

    Als je bij "extra info" aanklikt lees je dat ie slecht leverbaar is.
     
  6. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh, aha. Bedankt voor de info.
     
  7. Nilamo

    Nilamo To Own or not to Own

    Berichten:
    904
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb dus 'hou mij op de hoogte' aangeklikt en zou in principe bericht krijgen wanneer het weer leverbaar zou zijn. Yeah right blijkbaar niet...
     
  8. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat probleem heb ik nou ook, beetje vaag...:confused:
     
  9. II FTM II

    II FTM II Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier nog één. Ik wil hem erg graag hebben, maar om nu elke dag om 8 uur op te staat in me vakantie om te kijken of ik hem kan bestellen ...
     
  10. XMSTXRDXM

    XMSTXRDXM AMSTERDAMMER

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat had ik ook bij de Dixons gedaan , je kan beter deze topic in de gaten houden is veel sneller . Had hem 2 weken geleden bestelt bij de Dixons , ook dankzij dit topic , en 2 dagen later krijg ik een mailtje van de Dixons dat ze hem weer binnen hadden op hun site , maar natuurlijk al uitverkocht |:- . Heb hem (Premium) afgelopen Donderdag binnen gekregen en hij is nu al weer mee met de UPS voor reparatie (E 74) :mad: .
     
  11. JFresH

    JFresH SanchezZ

    Berichten:
    418
    Leuk Bevonden:
    9
    aaai ik heb em gewoon, waren er nog maar 7 die in een half uur uitverkocht waren bij MM Rijswijk. LoL :D

    p.s: Belt er een vriend van me op, waar heb je die 360 gehaald dan, ik zei MM Rijswijk zei hij, oja ik ga er gelijk heen, ik zei Ruben, bel nou ff want er zijn er nog maar 7!!
    Ik hem het nummer gegeven, blijkt dus dat hij niet gebeld heeft maar er gewoon is heen geraast. (Omdt hij de 360 nu niet heeft, uitverkocht zo meldde hij.
    Hoe eigenwijs kun je zijn!

    .hahaha
     
    Laatst bewerkt: 29 dec 2005
  12. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Damn, echt raar idee dat mensen hem nu nog altijd niet hebben.
    Heb dit Topic niet gevolgd, maar het nu ik dit zie, verbaasd het mij nog altijd wel.
    Die xbox 360 is nu nog altijd gewoon overal uit verkocht?

    Zoals XMSTXRDXM, al aangeeft, is het wel zo verstandig om dit topic gewoon te blijven volgen, inplaats website's van die winkels te gaan volgen.
    Aangezien het ook nog eens, maar voor bepaalde ketens geldt.

    @ XMSTXRDXM

    Da's wel heel lullig, dat je Xbox 360 nu alweer kapoet is.....:p
     
  13. berrens

    berrens Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Gistermiddag zag ik bij MM Alkmaar vier Core systemen staan. Ik weet niet of ze premiums hadden, maar als je een Core wilt dan maak je daar een goede kans.
     
  14. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Jups.

    Och och, in eindhoven staan er zeker een stuk of 10 stuk.
    Maar allemaal Core Systems. :p

    Volgens mij zijn deze echt een grote flop geworden, en zullen deze vast binnekort uit de productie gaan.
    Aangezien ze onderhand niet verkocht worden.

    Dus zoek je een Core System? Check dan idd alle Media Markten.
     
  15. II FTM II

    II FTM II Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie wil er nu een Core, je moet er zoveel dingen bij kopen. Vandaag was de xbox premium te koop bij dixons online shop, maar ik was natuurlijk te laat en sta weer op de lijst om op de hoogte gehouden te worden.
     
  16. Stealth TBH

    Stealth TBH Active Member

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    2
    ja bij dixons heb ik net besteld weet alleen niet of hij ook komt hoe kan ik dat zien?

    nu staat er bij orderstatus: order ontvangen.
    maar weet iemand hoe lang het duurt tot het veranderd in bestelling verzonden? :)

    ik keek daarna nog en toen stond er weer houd mij op de hoogte....

    greetz. Michiel
     
    Laatst bewerkt: 29 dec 2005
  17. fast_ray

    fast_ray Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk moet je na 12 uur nog een keer kijken dan zal er wel staan dat hij klaar staat voor verzending. Kijk je dan rond 18.30 nog een keer dan staat er als het goed is bestelling verzonden.

    Ben benieuwd die van mij zei gisteren dat het pakket verzonden is dus als alles goed is landt hij vandaag ;)

    Ga hem eerst aansluiten op mijn normale tv en daarna op mijn samsung 930 bf scherm, ben benieuwd naar het verschil :9
     
  18. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Mij werd in de winkel vertelt dat microsoft alle core systems weg gaat halen, en er premium's van gaat maken....
     
  19. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    _O_ Laten we het hopen want aan die core systems hebben we toch geen ene fuck...
     
  20. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Niemand die een Core System koopt omdat ie uhm wilt. Allemaal uit wanhoop dat ze dan toch nog EEN Xbox 360 hebben. Ik ben er zoiezo blij mee dat ie uit de winkels word gehaald, dan zijn er meer Premium's.

    Klopt het trouwens dat Dixons.nl elke ochtend rond 8.00 uur weer nieuwe Premium's heeft?
     
    Laatst bewerkt: 29 dec 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina