Xbox 360 Vs. PS3 [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 8 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. XMSTXRDXM

    XMSTXRDXM AMSTERDAMMER

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk jij dan dat er veel verschil gaat zitten (grafisch) tussen de 360 en de PS 3 ??
    Persoonlijk denk ik haast bijna niks , alleen de prijs en imo wordt het (helaas) wel wat meer dan 500 dollar of euro bij de release . Mischien niet , maar ik koop geen enkele console meer bij de release , heb mijn lesje wel geleerd .
     
    Laatst bewerkt: 29 dec 2005
  2. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo lijk je een beetje op een fanboy vind ik, maar ik zie dat je het al ge-edit hebt.

    Ik denk ook dat het grafisch inderdaad niet veel verschilt, maar de prijs zal minder worden dan 500 euro. Dat je geentje meer koopt bij de release snap ik wel, alhoewel de kans dat je 3 keer een defecte krijgt heel klein is.
     
  3. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0

    ikheb juist heel veel vertrouwen in op de Blue Ray discs. Die cd's beloven nog grotere games en nog mooiere graphics
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Sony is duidelijk aanwezig maar ik denk niet dat deze de volledige show gaat stelen

    Ik verwacht deze CES namelijk veel van Apple (nieuwe computerlijn, Ipod etc) en ik verwacht veel van Microsoft. Komst van Vista en de HD-DVD

    Kortom iedereen is aanwezig. Tevens is de CES een amerikaanse beurs en de amerikaanse pers geeft vaak de voorkeur aan Amerikaanse bedrijfen. Dus de CES verslaggeving zal een beetje gekleurd zijn

    @biggie de grote van de disc zegt niets over de grote van de games en mooiere graphics ... Als je de tools hebt betekend het nog niet dat je het mooier kan maken dan dat je kan
     
    Laatst bewerkt: 29 dec 2005
  5. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is wel weer zo, maar Sony zal daar zeker niet gaan floppen met hun PS3
     
  6. XMSTXRDXM

    XMSTXRDXM AMSTERDAMMER

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb helaas 1 keer een defecte console gehad en dat is nu het geval (360) en dat is nog te veel , ook de eerste keer en de laatste keer dat ik "meteen" een console koop bij de release . Maar het gaat er bij mij niet in dat de PS 3 goedkoper wordt bij de release dan de PS 2 toen der tijd . En dat van de fabeltjes krant , ik was nog niet klaar met mijn post , maar kwam er ook niet meer uit om hem niet als een fanboy te laten overkomen . Dus vandaar . . . .

    Hopelijk heb je geen gave om in de toekomst te kijken , want ik hoop wel dat als ik mijn 360 terug krijg van MS dat hij het gewoon doet , en dat ik niet 3 keer een kapotte 360 krijg .
     
    Laatst bewerkt: 29 dec 2005
  7. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Ow ik dacht dat je al 2x een defecte xbox hebt gehad.
    Ik denk niet dat de PS3 zo duur zal worden anders is het makkelijk te concurren voor de 360. Ik hoop dat ze dat 4 januari bekend gaan maken.
    Ik hoop voor jou ook dat ik niet in de toekomst kan kijken al zou ik het zelf best handig vinden :9
     
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    De prijs van de PS3 maakt me niet veel uit ... als de prijs van de games en accesoires, maar in de buurt van de Xbox 360 games en etc gaat blijven. Daar geef je namelijk het mest aan uit
     


  9. Denk je wel dat ze Blu-ray spelers gelijk zo goedkoop gaan maken?
    Dan gooien ze gelijk de hele markt voor blu-ray spelers in(die er nog geeneens is)
     
  10. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    @plasticman NL
    als je het nieuws beter in de gaten had gehouden dan werd er gezegt door Sony dat ze de adviesprijs van de ps3 niet al te hoog zullen houden omdat ze dit terug zullen verdienen door de Blu Ray
     

  11. Ja, en wat vinden hun niet al te hoog? 500, 750 of 1000??
    Ze gaan natuurlijk ook niet van de PS3 zeggen dat ie duur wordt he.
     
  12. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    doe niet zo achterlijk, tuurlijk zal ie wel duur worden maar echt geen 700/1000 euro hoor ik schat 450/500 euro

    en had Ken niet duidelijk gezegt dat de ps3 duur wordt en dat je er toch veels moois voor terug krijgt...?? je moet even verder kijken dan je neus lang is
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 dec 2005
  13. crayzico

    crayzico Non-wanker

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    @Brandts
    He was de RSX geen opgevoerde Geforce 7800 GTX kaart die Sony van Nvidia kreeg, omdat Sony ( en de devs) het te ingewikkeld vonden om twee cell proccessoren in de playstation te zetten?
    lijkt me sterk dat de RSX voor een sensatie gaat zorgen.
     
  14. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat klopt. 2 cell proccessoren werd ook veel te duur. Maar omdat deze kaart wel weer iets nieuws is en waarschijnlijk de beste grafische kaart (voor particulieren) is willen de mensen weten waartoe hij is staat is.
     

  15. En wat heeft Sony daar dan mee te maken?
     
  16. i love xbox 360

    i love xbox 360 Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    playstaion 3 is voor noobs[​IMG]
     
  17. i love xbox 360

    i love xbox 360 Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    xbox 360 is voor the winners
     
  18. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Oh my een fanboy .. gebruik de edit knop :eek: ...
     
  19. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet, een klein gokje. Misschien zit die kaart in de PS3??:eek:
     
  20. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    toch leuk dat hij zich de moeite neemt om zich te registreren om zon post neer te zetten :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina