vind james bond shooter spellen dus echt zuigen want james bond loopt NOOIT met een gun rond die doet juist alles heel erg rustig en secuur en begint niet rond te schieten.
hey toxic_timmie is de besturing ook goed?? dus met halo besturing mogelijk.. of is die net als AUF...
Initiëel is ie als 007:AUF. Ik zal vanavond eens kijken of ik 'm aan kan passen naar HALO achtige besturings mogelijkheden.
Ik vraag me het af hoe je toch aan al die games komt toxic_timmie of je hebt heeeeel rijke ouders,of je hebt de loterij gewonnen,of een bankoverval gedaan.
klinkt als een goed spel, ik vin de james bond multiplater meestal wel wat hebben, net als perfect dark, maar das bijna etzelfde...ik ga der denk ik wel voor, toch een vraagje: geen co-op??
1.: Ik speel niet mee in de loterij. 2.: Ik heb absoluut geen rijke ouders. 3.: Ik ben 24 jaar en heb een eigen inkomen. 80% van de games die ik bezit hebben +/- € 40,- gekost. Voor 7 games heb ik gewoon de volle pond betaald. (€ 70,-) En de rest heb ik getrade dus of via mijn inkoop kanalen aangeschaft voor een mooie prijs.....(minder dan de helft van de winkelprijs) Dus...... Maar al met al heeft het me evengoed nog wel een bak met geld gekost hoor....
Om nog ff op deze vraag terug te komen.... Ik heb 'm getest. Je kunt uit 8 verschillende instellingen kiezen, maar helaas niet naar eigen smaak invullen. Maar een ding. Je kunt lopen en kijken zoals je dat van HALO gewend bent. Controller instelling heet : NIGHTFIRE Voor de rest kun je kiezen uit instellingen zoals: Dr. No / Octopussy / Moon Raker etc......
he toxic_timmie hoelang heb jij een xbox het heeft zeker wel een tijd geduurd voordat je er zoveel had. :{
jow toxic timmie. wat vind je van oddworld? aangezien deze aanzienlijk in prijs is verlaagd zat ik er over na te denken die ook aan te schaffen. is ie leuk?
Ik heb mijn XBOX gekocht en gekregen een paar dagen voordat ie officiëel uit was in Nederland en ben toen begonnen met 7 games. Toen alle Microsoft titels dus....en sinds die tijd heb ik getrade/gekocht tot wat ik nu heb.
Oddworld is zeker een leuk spel....Zit ook grappige humor in vind ik. Om de prijs hoef je het niet te laten en als je nou eens voor de grap wat signatures van mensen hier in het forum in de gaten houd, dan zie je dat oddworld toch best wel vaak voorkomt.... Los van dit ben je best wel ff zoet met deze game. Als je 'm bij een vriend kunt spelen om te kijken wat het is, dan zou ik het zeker eens een keer doen.
nightfire He kan iemand me vertellen of nightfire echt leuk is? kun je ook lekker scheuren in de aston martin? verhaallijn a la welke james bonds? welke wapens heb je allemaal? Tristan, Apeldoorn