Logitech Z-5500.

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door harXcore, 29 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. harXcore

harXcore Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben van plan om de Logitech Z-5500 speakers te kopen, maar als ik sommige reviews lees, zeggen ze dat de Z-5500 set niet optimaal is voor het luisteren naar muziek, maar meer bedoeld is voor gamen en andere dingen.

Is dit werkelijk zo? Ik gebruik mijn speakers namelijk hoofdzakelijk voor het luisteren naar muziek, en dan wil ik wel waar voor mijn geld hebben.

Dus... als het echt zo is, zou je me dan een andere set kunnen geven, die beter is voor het luisteren naar muziek? De Z-5500 kosten zo'n € 300,-, dus in die buurt moeten de betere alternatieven ook zitten, als deze er zijn.

Alvast bedankt.

2. RRroger

RRroger Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=75172

on-topic: Heb zelf deze set en ben er erg tevreden mee. Heb hem aangesloten op mijn xbox en met games is het geluid mooi en met muziek opzich ook wel. Je moet wel wat aan de instellingen veranderen maar dat hoort bij elk apparaat. Meer kan ik je er niet over zeggen en misschien met je in de thread hierboven kijken denk dat daar je antwoord al in staat en anders vraag je het daar opnieuw.

3. harXcore

harXcore Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ah, bedankt.
    Ik had dat topic nooit gezien, dus ik post dit wel even in dat topic, tenzij een mod het wil mergen.

4. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Zo'n setje is imo enkel geschikt voor gamen en dvd's. Voor muziek: Stereo versterker + 2 boxen + cd speler ;)

5. Celius

Celius Guest

Ik gebruik voor mijn computer de Logitech Z-5450 speakerset en daar ben ik heel blij mee ;)

6. harXcore

harXcore Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die is toch wireless, of ben ik in de war met een ander setje?

7. Nice 2 Play

Nice 2 Play Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Deze misschien? http://www.eplaza.tv/shop/product_info.php?cPath=27_29&products_id=192

8. Celius

Celius Guest

Je bent niet in de war, want hij is inderdaad draadloos *)

9. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina