Scannen die zooi!

Discussie in 'Algemeen' gestart door fallout, 16 nov 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    van 1 van die mensen die beweerd of mechassault of splinter cell te hebben zal er toch wel 1 beschikken over een digitale camera of scanner?

dus doe jezelf en ons een plezier en scan die zooi ff in, want we zijn allemaal zeer benieuwd.

toch wel vreemd dat er namelijk telkens als deze vraag gesteld word verd8 weinig antwoord gegeven word. aangezien de thread over waar splinter cell alweer is afgesloten vraag ik het hier ff.

bvd voor uw medewerking.

:D :D :D

2. hoppa ieder1 met dure praat is nu opeens stil..... hoe zou dat toch kome....}:] ]:-

3. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    k vraag et me af jah.

(ze zouden natuulijk ook allemaal aan et splinter cellen kunnen zijn ;) , maar dat denk ik niet, als je een beetje eergevoel hebt dan bewijs je et ff, zou ik ook doen als je door et hele forum afgezeken word, kleine moeite)

4. (ze zouden natuulijk ook allemaal aan et splinter cellen kunnen zijn

Nou denk t nie..... denk dat de meeste met leugenachtige praat nie eens een xbox hebbe8)

Maar inderdaad van al die gasten die beweren dat ze splintercell hebbe moet er cker 1 zijn die een scanner heeft...

oproep: ieder1 die zegt dast ie splintercell heeft bewijs dat je eerlijk ben en scan die hap!

5. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    /me mengt zich hier NIET meer in :p

6. Zou ik eigenlijk ook moeten doen :)

7. Bloody_Apron

Bloody_Apron Guest

ik wilde net een foto van de credits maken (ik heb hem namelijk al uitgespeeld) maar mn digi-cam doet het niet meer

een vriend van me heeft trouwens connecties bij bungie en hij heeft een beta versie van halo 2

8. Tja sry hoor maar ik geloof niemand zonder bewijs }:]

9. petertje

petertje xman

Leuk Bevonden:
    0
    halo 2 hoor hem

10. tomhasj

tomhasj baklap!

Leuk Bevonden:
    0
    ze mochten willen dat ze sc en halo 2 hadden, missgien in hun natte dromen maar kom gewoon maar iz met bewijs hea!!

11. Sultan_of_Swing

Sultan_of_Swing Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Wat boeit het toch dat een paar mensen beweren Splinter Cell te hebben? Straks heeft iedereen de game, dus wat de fuck?

12. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Misschien omdat je post binnen 15 minuten na het openen van het topic en daardoor de kans dat mensen die het spel reeds in bezit hebben nog niet hebben kunnen antwoorden?

Jordi, de man die mij vertelde dat SC in de winkels lag, heeft deze zover ik weet niet gekocht aangezien hij een bestelling had staan elders.

Die andere knakkert die meldde dat het spel al in de winkels lag (waar hij werkte) zei dat hij hem niet gekocht had door geld gebrek maar een vriend van hem wel

13. Widowmaker

Widowmaker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ze lopen iedereen op te geilen maar, bewijzen ho maar.Volgens mij hebben ze alleen maar een PC en dan moeten ze tot volgend jaar wachten=( 8)

14. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3

ah we zijn allemaal een beetje opgewonden en we willen et gewoon ff zien :)

15. Scotch

Scotch Magic Tape

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zag vanmiddag trouwens Fable liggen bij de Free Record Shop... Starcraft Ghost lag er ook nog maar daar had ik geen geld meer voor. En een vriend van me werkt bij Microsoft dus ik heb al een Xbox 2 samen met Halo 3.

Maar sorry m'n digicam is stuk dus kan 't fftjes niet bewijzen.

16. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    kunnen we met dit gezeik/gekloot kappen(ook al zijn het geintjes). wordt er moe van

17. Martijn

Martijn I have returned!

Leuk Bevonden:
    1
    X-boxplayer for president.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina