1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Heb EA gebeld over het zwarte scherm in FIFA 2003

Discussie in 'Algemeen' gestart door Top Cat, 8 nov 2002.

  1. Top Cat

    Top Cat Lord of the XBOX

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    Eeeeeeeeeehm, nee
     
  2. Mr.blond

    Mr.blond Active Member

    Berichten:
    911
    Leuk Bevonden:
    1
    Topcat heb jij je FIFA 2003's allemaal in dezelfde winkel omgeruild? want dan is er een behoorlijk grote kans dat die allemaal van dezelfde reeks zijn, aan gezien dat het niet aan je xbox ligt , want het werkt op geen enkele xbox behoorlijk.
    Die van mij is in ieder geval verstuurd naar microsoft, khoop dat ik hem snel en werkend terugkrijg, maar vermits bij mij het probleem er niet alleen was bij FIFA 2003 maatr ook bij sega soccer slam en Need for speed hot pursuit 2 vermoed ik dat het bij mij WEL aan mijn xbox ligt. Need for speed Hot pursuit 2 en FIFA 2003 waren overigens nieuwe spellen, enkel sega soccer slam was geruild via xbazar?
     
  3. Top Cat

    Top Cat Lord of the XBOX

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    kheb ze idd telkens bij de FRS in Harderwijk geruild en alle 3 de cd's op 5 XBOXen geprobeerd en telkens hetzelfde probleem!!

    Wel toevallig trouwens dat je het ook met NFS-HP hebt, aangezien dit namelijk ook een game van Electronic Arts is!!! Die cd van Sega Soccerslam kan idd gewoon al verneukt geweest zijn toen jij hem 2e hands kocht ja (die gozer opzoeken en ............)!!
     
  4. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    en dan.... :)

    het valt mij op dat hoe verder je in een zeisoen bent (na 14 16 wedstrijden?
    )hoe vakerder hij vast loopt!! valt jullie dit ook op!!?
     
  5. Tedje

    Tedje [Ensure-Park]

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    jammerz

    Nou ey gasten kheb fifa 2003 ook maar nog niet vastgelopen alleen soms een beetje slowdowns maar thats it :{
    vaaagheid heerst bij EA ... maar uhm in dat fifa boekje wat je drbij krijgt(manual) daar staat tog dat je jouw spel binnen 90 dagen terug naar ze kunt sturen en dat je dan een nieuwe terug krijgt dus dan heb je tog wel meer kans op een GOEDE versie. Maar weet iemand of ze in de winkels opeenlopende serie - nummers hebben van spellen die ze inkopen ? want anders zal je nooit een goede krijgen.
     
  6. Top Cat

    Top Cat Lord of the XBOX

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    Probleem is alleen dat ze bij EA niet geloven dat het aan de CD ligt!!! Zij zeggen namelijk telkens dat het aan je XBOX ligt!!!

    Dus dan gaat ruilen ook niet echt op, ze zullen hem dan waarschijnlijk gewoon terugsturen met de mededeling dat cd helemaal niet beschadigd is!!

    Maar goed ik wacht nog weer ff af, maar als ik volgende week nog geen reactie op mijn E-mail heb (waarin dan wel over een oplossing gesproken moet worden) dan hangt deze jongen gewoon weer aan de phone (en dan gaat ie ook nog ff lopen zeuren over de belkosten, uurtje in de wacht hangen is niet gratis zeg maar!!!!!!)

    Maar jullie horen het wel van me, en ik hoop ik van julie
     
  7. Tedje

    Tedje [Ensure-Park]

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    lol

    I feel a law-suit coming on:D we gaan ea aanklagen wegens nalatigheid en het niet fatsoenlijk omgaan met klanten
     
  8. Mr.blond

    Mr.blond Active Member

    Berichten:
    911
    Leuk Bevonden:
    1
    bij mij is er inmiddels een week voorbij gegaan ( 6werkdagen) dus haden ze voldoende tijd om te antwoorden
    als het probleem er nog is als ik mijn xbox terugheb dan ga ik die 90 dagen regel uittesten, zowel voor FIFA als voor NFSHP2
    voor sega soccer slam is er oook geen probleem, want de gast waarmee ik het had geruild vindt het ook erg klote en die is bereid wanneer ik mijn cd opstuur naar hem een nieuwe te halen voor mij
    dus als microsoft niet met de oplossing komt, dan kom ik er zelf wel mee
     
  9. Top Cat

    Top Cat Lord of the XBOX

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    Re: lol

    Heb op andere (engelstalige) forums al wel threads gezien over mensen die dit heel serieus nemen!!!! Persoonlijk vind ik dat een beetje ver gaan, maar ik wel zeker wel mijn gelijk gaan halen ja!!!!

    Ik betaal niet voor nix 70 eurootjes voor een game, en verwacht dan wel een goeie game + een goeie service (over de FRS trouwens nix te klagen die deden er niet moeilijk over dat ik in 1 week FIFA 2003 3x kwam ruilen)!!!!
     
  10. whoehaha

    whoehaha Wazupa

    Berichten:
    217
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat ik ze maar eens ga stalken met een zooi emails want dit is echt geen stijl!!!=( =( =(

    Volgens mij is er iets mis met die pers apparaten bij EA
     
  11. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had het gisteren voor het eerst dat zwarte scherm. dit was de eerste keer na 30 spelletjes ongeveer. ik hoop dat het eenmalig is, maar zo te lezen, zal het wel niet.
     
  12. Top Cat

    Top Cat Lord of the XBOX

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmmmmmmmm, nog steeds nix van EA gehoord!!!!!

    Dus dat zal vrijdag wel weer bellen worden :+
     
  13. whoehaha

    whoehaha Wazupa

    Berichten:
    217
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het ook niet vaak maar hij doet het wel en dat bij zoveel mensen:confused:
     
  14. Mr.blond

    Mr.blond Active Member

    Berichten:
    911
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb het wel vaak, gemiddeld om het matchje
    xbox is ondertussen 4 werkdagen weg
     
  15. Top Cat

    Top Cat Lord of the XBOX

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben erg benieuwd wat MS hierover te zeggen heeft, als ze bij jou de DVD-drive gaan vervangen dan wil ik ook wel een nieuwe!!!!

    Maar ik blijf erbij dat het wel heeeeeeeeeeeeeeeel vaag zou zijn als het daar mee te maken heeft want dan zijn zo'n beetje alle XBOXen gaar!!!

    Maar we horen het wel!!!
     
  16. Mr.blond

    Mr.blond Active Member

    Berichten:
    911
    Leuk Bevonden:
    1
    de service van EA nederland ( ze hebben er geen eens eentje in Belgiƫ) is slecht, 1 medewerker, en die is dan nog traag ook
    ik wacht al langer dan een week op een reactie op n mail
     
  17. Top Cat

    Top Cat Lord of the XBOX

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    Yep, alleen Marcel loopt daar rond!!!! Altijd als je belt krijg je hem aan de lijn, zie ook de post van WKJ die heeft het ook al over ene Marcel!!!!

    Hoop voor ze dat ze me wat te melden hebben als ik ze vrijdag weer eens ga bellen als ze deze week nix van zich laten horen!!!
     
  18. Lord Ludy

    Lord Ludy Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Dirty disc

    Ik heb met FIFA 2003 geen problemen met een "dirty disc", maar als ik een paar wedstrijdjes speel met Madden 2003 heb ik dat dus wel. THAT SUCKSSSSS...!!!!! Maar als je een je disc schoonmaakt met z'n vloeistoffie om CDtjes schoon te maken is het al een stuk minder.
     
  19. Top Cat

    Top Cat Lord of the XBOX

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    waarschijnlijk gewoon geluk, ik heb hem ook een keer schoongemaakt maar de problemen blijven gewoon hoor!!!!

    Maar das dus weer een EA game met problemen, ze mogen wel eens wat betere cd's gaan gebruiken want zit is natuurlijk zwaar K!!!!
     
  20. Top Cat

    Top Cat Lord of the XBOX

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    Kheb vandaag maar weer eens gebeld met EA en ze hebben nog nix kunnen ontdekken, maar er werd ook wel een beetje duidelijk gemaakt dat er ook nog niet zoveel mensen gebeld/gemeeld hebben over dit probleem. Ze hadden het over 3 mensen.

    (Dit zijn dan waarschijnlijk ik, Whoehahahaha, en WKJ), als de rest dan ook ff gaat bellen / melen dan is de kans groter dat ze wat actiever gaan worden!!!

    Als je een meeltje stuurt stuur dan gelijk de volgende info mee:

    Naam:
    Adres:
    Telefoon:
    Code die op de CD staat: EAX...............................
     

Deel Deze Pagina