Xbox met "Gewone" TV

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DRAXXX, 8 nov 2005.

  1. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar die zat toch bij je xbox 360?
     
  2. Y3LLoW

    Y3LLoW Fear Me

    Berichten:
    221
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, ik wil een advanced scart kabel kopen, het schijnt dat je hiermee beter beeld krijgt is dit zo?
     
  3. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Allen als je een RGB aansluiting hebt op je TV
     
  4. Notice

    Notice Active Member

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie net in de krant (Eindhovens Dagblad) dat er bij It's een aanbieding is van (zover ik aan de hand van de afbeelding in de krant kan opzoeken) een Philips 28PW8620/12. De reviews op kieskeurig.nl zijn redelijk gemengd. Is er iemand die zelf ervaring heeft met deze TV? Zoja, is het een aanrader of juist niet?

    [edit]Of is het verschil met HDTV echt dusdanig dat het het waard is om door te sparen en het dubbele uitgeven aan een kleinere HDTV?[/edit]
     
    Laatst bewerkt: 27 dec 2005
  5. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Het verschil tussen HDTV is enorm groot. Maar het is aan jouw om de keuze te maken tussen een normale TV en een HDTV. Nu kan je voor €500 een 72 cm. breedbeeld TV kopen. En das dan ook meteen een hele goede, meestal dan.
    Je kan ook voor €1000 een TV kopen die HD Ready is. Maar dan is het beeld slechts 62 cm. das dus al best klein. Je kan ook groter nemen. Maar dan is de prijs zo rond de €1300. Het is aan jouw om de keuze te maken tussen, HD Ready, en die prijs. Of toch nog een aantal jaartjes geen HD Ready, en veel goedkoper uitzijn.

    Waneer je gewoon een goede 100 hertz TV neemt. Dan is het al heel erg mooi. Neem je dan nog de advanced scart, dan is het nog iets mooier.

    Dus als je niet heel veel geld hebt, is het meer aan te raden om een goede geen HD Ready TV te nemen. En dan over een aantal jaar, waneer de HD Ready TV's een stuk goedkoper zijn, dan zo'n TV te kopen.
     
  6. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar een met een hd ready tv downscaled die toch alles.
    Of heb je hetzelfde resultaat als een echte hdtv
     
  7. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Zie het maar zo. HDTV is een extratje. Je hebt de mogelijkheid te gamen met een hogere resolutie. Je hoeft niet. Allles is precies hetzelfde. Alleen de resolutie is hoger.

    Dit is wat ik weet. Of die dan alles downscaled weet ik eigenlijk ook niet zeker... Ik dacht van niet zoietzo.
     
  8. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Nee hoor, een HD Ready gecertificeerde tv heeft een minimale resolutie van 1280x720 (720p). De Xbox 360 games zijn allemaal minstens 720p, dus er wordt niets gedownscaled :).
     
  9. RelaXXinG

    RelaXXinG 98223 posts

    Berichten:
    613
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand al of de Advanced Scart Cable (de originele voor de XBOX) ergens te krijgen is en waar?

    Vorige week rondgekeken (Utrecht & Eindhoven/Helmond) maar niemand had em.
     
  10. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 27 dec 2005
  11. godzilla123

    godzilla123 expert

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0
    Effe een klein vraagje?

    Ik heb een hd tv, met die rood, groen, blauw aansluiting.
    Is die 'Xbox 360 High Definition Av Cable' dan de enigste kabel die ik nodig heb? Met andere woorden die kan ik vervangen door de kabel die standaard bij het core systeem zit?
     
  12. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Jep met die kabel kun je hem op een HDTV, HD-ready TV of een gewone TV aansluiten.
     
  13. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10

    Zie mijn post in het Advanced Scartkabel topic:

     
  14. Notice

    Notice Active Member

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow, dat is best een groot verschil. Ondersteunt jouw TV ook RGB scart of heeft ie alleen normale scart?
     
  15. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk RGB
     
  16. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Hij ondersteunt RGB scart.
     
  17. Melt

    Melt Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is allemaal prima haar HDTV is echt moooooi. Ik had hem eerst op mn TV boven aangesloten, mooi enzo en echt verbaasd. Na een paar uurtjes heb ik hem beneden op de HDTV neergezet vond het allemaal wel erg strak maar toch nog wat kartels tot ik ondekte dat hij op 480i stond of zo, even op 1080 gezet echt bruut, nergens meer kartels enzo allemaal smooth vooral het asfalt bij pgr en de vloeren bij Condemned!
     
  18. inflatable

    inflatable Who's your daddy?

    Berichten:
    751
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, niet iedereen heeft al een HDTV he.. En niet iedereen heeft ff meer dan 1000 euro liggen om er ff een te kopen.. ;)
     
  19. Melt

    Melt Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij is niet van mij, hij staat gewoon in de woonkamer van mn ouders waar de xbox staat ;)
     
  20. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0

    Ja joh dat hoor je hier tot je er gek van wordt.
    Op hdtv is het veel mooier dan op een gewone tv.
    Maar ja niet iedereen heeft inderdaad zomaar even 2000 euro liggen omdat je 360 spellen er dan mooier uitzien.
    Ms zet alles in op hdtv, dat is leuk voor in amerika, maar ze moeten gewoon mooie spellen maken voor op de gewone tv.
    Want dat is wat de meeste hier nog steeds hebben.
    Want voor een gewone tv uitzending heb je aan je hdtv weer niks.
    Maar laat je niet gek maken door de hdtv hype, met een advanced scart ziet het er al echt een heel stuk mooier uit.
    Voor mij in ieder geval is het goed genoeg.
     

Deel Deze Pagina