Prijzen voor x-box games

Discussie in 'Algemeen' gestart door Widowmaker, 16 nov 2002.

1. Widowmaker

Widowmaker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wie kan mij uitleggen waarom b.v. Tom’s clancy’s Splinter Cell Third Echelon 59,95 € gaat kosten en Medal of Honor Frontline 69,95 € Ligt dit soms aan developer /publisher ????

PS: Net gezien Gammo eindelijk weer eens een games programma op V8 Niet gezien niet treurt want, deze wordt woensdag om ongeveer 18:00 uur herhaald.

2. Renzo

Renzo GrandMegamanerator

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ligt aan de developers/publishers deathrow is ook 60. ik weet alleen ff niet wie dat doen.

3. kale

kale Robbie Williams

Leuk Bevonden:
    0
    Ubisoft is gewoon slim.

JA, je kunt wel zeggen.....het is maar 10 euro verschil, maar dat is wel ff 22 gulden, FUCH THE EURO (a la Power Unlimited)

Kijk, bij de echte toppers maakt het niet zoveel uit. Als Splinter Cell nou 70 euro had gekost had ik het ook gehaald.
    Maar bij de mindere spellen maak je toch de afweging: Is het spel het geld wel waard?

4. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    maar je vergeet dat 60 euro nog steeds fokking 130 piek is

5. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    En je vergeet dat je van 10 euro een hoop leuke dingen kan doen :)

6. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het zit in een klein zakje, het is groen, en als je het aansteekt
    raak je "bedwelmd" :p

7. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.159
    Kermit de bolletjes slikker!?

8. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    dat valt reuze mee eigenlijk. 10 euro is eigenlijk amper 20 gulden meer. je geeft et net zo snel zo niet sneller uit dan een tientje in guldens.

9. Alanson

Alanson PS2 raper

Leuk Bevonden:
    0
    L0L :)

10. Angelfire

Angelfire 360'ed

Leuk Bevonden:
    0
    Vanaf volgend jaar worden de prijzen iets goedkoper, althans dat had ik toch begrepen.

11. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Dat is dus wat ik niet bedoel :) Ik ben overigens wel blij met de 60 euro prijzen van Ubisoft :) Denk dat je gewoon daarom al al hun games moet kopen.

12. Elitian

Elitian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik blijf bij 2de hands :+
    Behalve Splinter Cell ... maar de rest...

13. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vind ik niet, is toch zo mooi om het plastice laagje van het ruwe doosje af te scheuren, en hem daarna in dat grote, zwarte ding te schuiven, waarna hij met geweld ontmaagd wordt....hmmm:+

14. Honesty

Honesty Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind 59 euro ook meer dan voldoende, maar het is een positieve verandering denk ik. Morrowind was ook 'slechts'59 euro(wel fucking 130 gulden), wie weet de volgende generatie spellen ook(duim duim duim)

15. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Mjah dat heb ik wel altijd (reviewcopy's) alleen als je games in de winkel koopt worden die DVD's dus 'achter gehouden' behalve als je HEEL erg vroeg bent :)

16. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jah, ik haal ze altijd bij de Media Markt, die laten het ook altijd gesealt;)

17. ICE

ICE Ik was het niet.

Leuk Bevonden:
    1
    vind het niet leuk dat ze ze uit het doosje halen ze beschadigen ze ook altijd want ik heb altijd spellen met krassen dan moet je weer terug en dan krijg je meestal wel een gesealde

18. Ik check ze gewoon even als ik de winkel uitloop op krassen. En zo ja dan zeg ik ze dat maar even heel rap een andere geven of mijn geld terug!!!! Zijn toch diskies van 60-70 euro dus dan mag je echtwel verwachten dat ze geheel krasvrij zijn! Het liefst koop ik ze dus ook in seal bij de mediamarkt..

Laatst bewerkt door een moderator: 17 nov 2002
  19. masterape

masterape Guest

Ja maar kijk al heb je games van 60,bespaar je dus telkens 10 euro en al koop je 6 spellen van 60 heb je er weer een extra spel van 60 uit:)

Deel Deze Pagina