1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Amped 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door VooDoo300, 22 aug 2005.

  1. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha ja dat laatste wat je zegt is echt vet, dat deed ik in SSX3 ook altijd....

    Aan de top van de berg beginnen en dan helemaal naar beneden 8) Was ik toch ruim een half uur zoet mee O-)
     
  2. Vassie

    Vassie XBOX 360 OWNER

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    Mja ik heb nu Kameo en PDZ al uitgespeeld en moet toch echt weer ff verder gaan aan Amped 3 dan heb ik ze tenminste allemaal uitgespeeld..en dan binnenkort PGR3 binnen en dan dat ook maar ff spelen!

    Vind dit wel de tofste snowboard game tot nu toe AMped 2 was cool en SSX on Tour was grappig maar deze is toch het leukst!
     
  3. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind ik ook, iemand al alle achievements unlocked?
     
  4. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit nu op berg 3, ik doe alle opdrachten en haal vaak goud, echter is dit nog niet altijd het geval :)

    Mijn hoogste Live Rank is 3, vind ik wel aardig van mezelf O-)

    Een hele vette snowboardgame _O_
     
  5. Thomas

    Thomas Active Member

    Berichten:
    613
    Leuk Bevonden:
    1
    Is het iemand gelukt om op Northstar Serpetine Fire op goud te halen? Is toch onmogelijk?
     
  6. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop deze vakantie Lesser Snow god Achievement te halen. Supreme ga ik niet aan beginnen zitten teveel challenges tussen die ik niet leuk genoeg vind om lang te proberen voor goud...
     
  7. Thomas

    Thomas Active Member

    Berichten:
    613
    Leuk Bevonden:
    1
    Mwa, het is niet heel moeilijk om goud te halen bij de meeste challenges. Alleen volgens mij is het gewoon onmogelijk om bij Serpentine Fire op Northstar goud te halen, dat moet je eens proberen, is een slalom, echt niet te doen imo. :{
     
  8. Gamer

    Gamer PS3 - 360 Verslaafde

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    1
    lijkt me een leuke budget game
     
  9. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    Tja ik heb hem nu ook ik moet zeggen hij is eigenlijk zoals verwacht.... In het begin kon ik nog net mn tranen bedwingen:p (met Amped 2 in mijn achterhoofd) maar als je het meer speelt wordt het zeker leuker!
    Mijn voorkeur blijft toch wel ff Amped 2 (kwa gameplay style)
     
  10. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    'Gelukkig' heb ik nooit amped 2 gespeeld. Ik had dus geen vergelijkings materiaal. Ik vind het dan ook een erg vermakelijk spel, vooral het uitzicht blijf ik geweldig vinden.

    Ik denk alleen niet dat ik deze vakantie me achievement nog ga unlocken ben pas net over de helft ofzo qua challenges.. :eek: En er wacht natuurlijk ook nog een berg huiswerk op me. :mad:
     
  11. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    hehe Najaa Amped 2 moet je je gewoon veel realistischer voorstellen.... dingen lukken veel moeilijker (normaal word ik daar gek van en gooi ik mn xbox uit het raam maar bij Amped 2 op de of andere manier niet:))

    Uitzicht etc. is zeker heel moooi!!! Maar grafisch stelt het als 360 game wel teleur hoor.. echt veeeeeel mooier dan Amped 2 is het niet...
     
  12. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Tja huiswerk is gewoon klote. NIEMAND vind dat nou eenmaal leuk. :mad: Maar ik heb een vraagje. Ik ga dus een 360 aanschaffen (Premium),teminste ik heb hem al besteld maar sta 3e op de lijst en hij moet nog binnenkomen etc. Weet alleen niet wanneer. Dus ben ik een beetje games aan het verkopen voor de xbox en wil de xbox zelf ook verkopen met alles erop en eraan en krijg ik dus geld. Momenteel heb ik 70 euro over en daarmee wil ik 2 games kopen 2e hands ofzo. Ik zat eerst te denken aan Perfect Dark Zero en Kameo Elements of Power maar Tony Hawk American wasteland lijkt me ook zeer cool en Amped 3 ook. Hoe goed is Amped 3 nou eenmaal en wat voor modes zitten erin?
     
  13. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    amped 3 is leuk maar als je live heb zou ik voor Perfect Dark zero gaan;)
     
  14. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ja, Live ga ik ook aanschaffen.;)
     
  15. Vassie

    Vassie XBOX 360 OWNER

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zelf Amped3,Kameo en PDZ en PGR3. Ze zijn allemaal super vet..

    Wat me opvalt is dat ik Kameo Als eerst had uitgespeeld omdat die samen als Amped 3 had gekocht. Maar had zo gezegt ga nog wel Kameo spelen maar eigenlijk doe ik dat niet meer beetje zonde maar het is een leuke game.

    Daarna ben ik aan Amped 3 begonnen en ik vermaak me er nog steeds heel erg mee. Je speelt het niet al te snel uit. Je hebt genoeg keuze aan bergen. Hij is echt wel mooier als het vorige en zelfs nog realistischer. Wanneer je op dat board staat in begin heb je gelijk het gevoel dit klopt(komt uit eigen snowboard ervaring). Ik heb dit nog niet eerder gehad met een snowboard game. In het begin kan je ook nog niet al te veel tricks doen die extreem zijn maar dat gaat later meer de kant op van "Dit kan echt niet in het echt". Er zitten grappige extra's in zoals de filmpjes, bunny en yeti kleren, en de style mode.

    PDZ is ook een leuke game. Ligt aan het niveau natuurlijk maar je hebt ook deze game zo uitgespeeld. De offline mode zijn 13 levels en zijn mooi vormgegeven maar het is niet zo geweldig. Online is vooral leuk als je met bekende zit of met wat andere Nederlanders en dan gewoon normaal kan praten. Is gezellig en leuk. Zijn een aantal leuke modes zoals Infection enzo.

    Tony Hawk schijnt ook erg cool te zijn wat ik gehoord heb van sommige mensen die er ook zelfs Amped 3 bij hebben en die vermaken zich ook met deze game.

    Hoop dat deze info je een beetje helpt met beslissen!
     
  16. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Ik vind Amped3 een hele aangename verassing. Ik had in het begin me twijfels erover of ik hem wel moest halen maar nu ik hem heb ben ik echt verslaafd eraan. De gameplay vind ik erg lekker en de omgeving waar je je in bevind is enorm groot. Ik heb Amped3 inmiddels al wel uitgespeeld maar dan nog blijf je het spelen
     
  17. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    Koop 1 game van dit lijstje (pdz, de rest is butt) en wacht gewoon een maandje tot de supergames komen. Je zou ook 20 januari Death or alive 4 kunnen kopen(ben ik van plan), De game wordt goed beoordeeld en genre fighting games heb je er niet zo veel van. Dan zou ik wachten tot Maart en je tijd even met 1 game doen, om nou gelijk 2 niet al te goede launchgames te halen, kan je beter je geld nog even klaar laten liggen voor Oblivion of Ghost recon 3 , die aangezien ghost recon 2 ook keileuk is op xboxlive, wel goed zal uitpakken :). Tis ook beter voor je school niet te veel games te halen, maar met mate te spelen. En ik wacht ook gewoon op demo's die uitkomen en daar kan ik je af en toe ook wel je tijd mee verdrijven. So, think first. Als je halo 2 hebt en dus voort eerst online gaat zal je met halo 2 online nog wel een tijdje zoet zijn ;) Greetingz
     
    Laatst bewerkt: 7 jan 2006
  18. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo dan toch de Lesser Snow god achievement gehaald. Nu nog de Parkbuilder en dan is Amped 3 voor mij klaar, kan ik eindelijk gaan genieten van de vrijheid in het spel ;)
     
  19. zeroping

    zeroping -= uNLeashed =-

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja idd! Ben zelf ook nog druk bezig om de laatste 3 achievements te halen. Hoe werkt dat met die Parkbuilder?? Ik krijg het maar niet voor elkaar?
     
  20. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    Er van uit gaande dat je wel in de mode komt: Het werkt inderdaad even lastig in het begin, lees gewoon even de instructies heel goed onder aan het scherm. Daar staat alles wat je nodig hebt.

    Ik heb trouwens vandaag een combo van 3,000,000 (onder voorbehoud, kga nu toch twijfelen) nog wat neergezet. Goed voor ongeveer 50e op de ranglijst :D
     

Deel Deze Pagina