heb vandaag men xbox 360 opgehaald en wil nu via live gamen maar kan ik ook severs van microsoft zelf kiezen of hoe gaat dat ik heb al wel een verbinding gemaakt voor live kan iemand me nu uitleggen hoe ik een game kan joinen of servers kan kiezen
het werkt niet zoals CoD2 op de pc.. je moet wachten tot iemand anders dat spel gehost heeft en dan kan je hem/haar joinen.. of je moet zelf een game aanmaken en wachten tot anderen jou joinen.. Veel plezier iig. ik moet nog een weekje wachten op mn 360
geen live/xbox hiervoor gehad zo te zien/lezen het is xboxlive ne geen servers zoals bv op de pc/ps2 je logt in maakt een game en w8 op andere of je joined een bestaande game..dan ben je meteen klaar. gewoon ff lekker proberen,werkt perfect dus kom je zo uit
als je bovenaan de lijst staat dan ben je toch host. Heb al vaak lag gehad maar als ik bovenaan sta nog nooit dus hoe kan je er zeker van zijn dat je een spel host?? bedankt.
Opzich vindt ik het vrij kut geregeld... Je kan zelf niet hosten dus ook niet zelf een level uitkiezen. Ik hoop dat er een update komt dat je dat wel kunt doen. begrijp me niet verkeerd, als je eenmaal in een goede server zit is het prima en het zijn heerlijke potjes! Het is gewoon dat je in een potje geslingerd word en het enige wat je kunt kiezen is wat voor potje : deathmatch , team deathmatch , capture the flag enz.
Hoe is die nou over live qua team play is het een game waar je goed in kan worden stats hoe gaat het met de cominucatie is het wel een leuke game over life ?
Is het online nou net zon soort systeem als bij RTCW, of het een soort MM van halo2 waar je eerst verhalen over hoorde dat je maar 1 potje kan spelen waarna je weer opnieuw moet beginnen Ben wel benieuwd..
8 personen is juist perfect als je het mij vraagt, majra je praat hier wel over een oorlog game dus wat drukker zou vet zijn voor het realisme marja wat is nou realisme als je allen kanten opvlielgt. Ik hou niet zo van volle servers.
COD op de pc heb ik altijd heel vet gevonden. Maar daar had je ook servers met meer dan 16 man en was nou juist zo vet. Het oorlogs gevoel kwam echt op als je met wat lui in de bos lach te kruipen en in de loopgraven de duitsers zag lopen. Wreed! Ik denk dat dat met 8 man niks word
Kan iemand me vertellen hoe ik met iemand van mijn friends-list een potje kan spelen??? Sorry voor de simpele vraag wellicht...ben een LIVE-rookie
tja dat is nogal irritant, je moet dan als je in een lobby komt snel iemand inviten en hopen dat ie kan joinen, in ranked games kunnen er geen friends joinen...
Ik gebruik altijd private chat zodat we kunnen afspreken welke mode we kiezen. Meestal komen we elkaar dan tegen en als dat niet zo is proberen we gewoon opnieuw!